מזל של אלופה? ניצחון דרמטי למרמורק על אור יהודה

מזל של אלופים (דף הפייסבוק הפועל מרמורק) מזל של אלופים (דף הפייסבוק הפועל מרמורק)
83 דקות שמרה אור יהודה על שער נקי אבל אז ספגה שני שערים תוך שלוש דקות, וכל זאת כאשר מרמורק בכלל הייתה בעשרה שחקנים

שחקני אור יהודה יכלו והיו צריכים לסיים את המחזור השני עם מאזן מושלם, אבל חוסר ריכוז במשך דקות הסיום הביאו למהפך גדול מצד הפועל מרמורק, שמצידה מוכיחה כי יש יש לה אופי של קבוצה אלופה.

יותר מ-80 דקות שיחקה אור יהודה משחק כמעט מושלם אבל אז נפלו מהרגליים וספגו שני שערים. הקבוצה של יעקב טל פתחה בסערה וכבר בדקה העשירית עלתה ליתרון מנגיחה מצוינת של ישראל דמקה, אור יהודה המשיכה לשלוט במשחק ועוד לפני המחצית יכל מתן ארביב להכפיל את התוצאה אבל החמיץ מקרוב.

עשר דקות במחצית השנייה ספגה מרמורק מכה נוספת כאשר הבלם, אסף לוי, הורחק בכרטיס צהוב שני אך אז מאמן הקבוצה מרחובות, ניב סידי, החליט להמר על ההתקפה והעלה את אביאל אפנג'ר שלאחר דקה על המגרש קיבל כדור נהדר מאוהד אדלשטיין והכניע את דורון רזנקוביץ, 1:1.

מרמורק השתלטה על המשחק למרות החיסרון המספרי על כר הדשא ושלוש דקות מאוחר יותר הצליח המגן סתיו נסיקובסקי לבצע מהפך וקבע 2:1.

אור יהודה שלחה את כל הכלים שלה להתקפה והייתה ראויה לפנדל בתוך תוספת הזמן כאשר גיא עיני הכשיל את אסף חקאק אבל השופט דור ניזרי לא שרק ומרמורק חגגה ניצחון שני ברציפות.

המאמן המנצח, ניב סידי, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח כי כבר לא ראיתי אותנו מנצחים במשחק הזה. עשינו חילופים התקפיים אבל אור יהודה הקשתה עלינו ומגיעה לה קרדיט גדול. היה לנו המון מזל אבל גם אופי בלתי רגיל".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המאן סידי ישן במשך 70 דקות עד החילוף
(מרמורקי בשטח: 16:36 20-09-2019)
ובזכות העייפות של אור יהודה שנפלו מהרגליים. להבא לבוא מוכנים
2
אור יהודה
(אלי אהרון: 17:19 20-09-2019)
משחק נפלא יש תקווה לפליאוף עליון שיפוט מצויין חבל שהשופט מנע מעצמו ציון 10 אם רק היה שורק פנדל ברור בדקה 90 לאור יהודה בהצלחה לספורט 5
3
הזוי
(Pep: 17:49 20-09-2019)
חילופים הזויים של מאמן אור יהודה הובילו להפסד.
4
...
(בן: 20:26 21-09-2019)
אם הוא לא היה מכניס את קרלוס בדקה האחרונה אור יהודה הייתה שלושער

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?