אלי- מלך: שלושער גדול לחלוץ בניצחון על בני ערערה

שלושער אדיר. אלימלך שלושער אדיר. אלימלך
שתי העולות החדשות נפגשו בסכנין ובמשחק דרמטי הצליחה הקבוצה של ברוך סער להשיג שלוש נקודות יקרות. אלימלך: "אני שמח לעזור לחברים שלי והעיקר שניצחנו"

המחוז הצפוני של ליגה א' יהיה העונה מחוז שווה כוחות וכך היה גם המשחק בין שתי העולות החדשות, מכבי טמרה והפועל ערערה אך לבסוף זה היה ניצחון חשוב לקבוצה של ברוך סער בתוצאה 2:3.

המשחק החל בגישושים וערערה נראתה טוב יותר אבל דווקא טמרה עלתה ראשונה על הלוח לאחר נגיחה של לירון אלימלך מקו החמש. מהצד השני פיראס עקל רצה להשוות ובמהלך כדורגל אדיר נעצר אצל שוער טמרה אחמד שיבל.

גם בפתיחת המחצית השנייה היה נראה כי מדובר המשחק שווה כוחות אבל שוב טמרה הייתה מדויקת יותר ובדקה ה-67 היה זה שוב לירון אלימלך שקבע 0:2. ערערה לא ויתרו וניסו לחזור למשחק ו-11 דקות לסיום מוחמד אבו יונס הבלם עלה לעזרת ההתקפה וצימק ל-1:2.

הקבוצה של עיסא נוגידאת המשיכה לתקוף וארבע דקות מאוחר יותר היה זה אייל בדראן המחליף שקבע 2:2 מדהים. כאשר היה נראה כי המשחק בדרך למהפך הגיעה מסירה נהדרת של מחמוד עבאס לאלימלך ואחרון קבע שלושער ושלוש נקודות חשובות לקבוצתו.

המאמן המנצח, ברוך סער, אמר לאחר המשחק: "אומנם ניצחנו אבל היינו מאוד נאייבים ואיבדנו מומנטום כאשר החזרנו את ערערה למשחק ויש לי הרבה נקודות למחשבה ונצטרך להשתפר לקראת המשחק הבא. יש לא מעט שחקנים צעירים ולקחנו בחשבון שיש חוסר ניסיון אבל אין לנו יומרות לעלות ליגה ולכן נמשיך ונשתפר".

סער גם שלח מסר ישיר לחלק מהשחקנים: "ציפיתי שחלק מהשחקנים ייקחו מנהיגות בדקות מסוימות כמו שיבל ומחמוד עבאס".

המאמן המפסיד, עיסא נוגידאת, אמר: "לצערי מחמאות לא נותנות נקודות. זאת ליגה ארוכה ונתקן את הטעויות שלנו. היינו צריכים לנצח כי היה לנו חוסר ריכוז ליד השער ומצד שני ספגנו שערים שטותיים. חזרנו מפיגור כפול ונלמד להבא".

החלוץ לירון אלימלך אמר בסיום: "שמחתי לעזור לחברים שלי והעיקר שניצחנו משחק מאוד קשה".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ברוך....רעש וציליצולים
(מורדי: 20:37 11-10-2019)
מאמן חלש....לא היית מאמן וגם לא תהייה.בובה על חוטים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?