לא לבעלי לב חלש

היו קרובים לנקודת חוץ. שחקני נחלת יהודה המומים (שי מוגילבסקי) היו קרובים לנקודת חוץ. שחקני נחלת יהודה המומים (שי מוגילבסקי)
עירוני נתיבות אוהבת "להתעלל" באוהדיה במשחקי הבית. תבוסות, איבוד יתרון משמעותי והשיא היה ביום שישי, כשאיבדה יתרון לא פחות משלוש פעמים לנועלת הטבלה, נחלת יהודה וניצחה לבסוף עמוק בתוספת הזמן. ביקורות על שיטת המשחק של המאמן, סתיו אלימלך כבר נשמעות

שלושים וארבע שערים נכבשו בשבעת משחקי הבית של עירוני נתיבות העונה. ממוצע מדהים של כמעט חמישה שערים למשחק. לשם השוואה, בחמשת משחקי החוץ שקיימה הקבוצה, נכבשו רק תשעה שערים, דהיינו ממוצע של פחות משני שערים למשחק. אבל אם מישהו חושב ש-34 השערים שראו אוהדי עירוני נתיבות העונה במגרשם הביתי, הפכו אותם למאושרים, טעות בידו. רק בשלושה משחקים קבוצתם ניצחה, שנים אחרים היא סיימה בתיקו ושניים נוספים הסתיימו בהפסד. בכול העונה שעברה אגב, ב-15 משחקים ביתיים ספגה נתיבות שני הפסדים, כך שאפשר להבין את הקהל.
ביום שישי הם חזו בעוד משחק אטרקטיבי, אך לא לבעלי לב חלש. משחק בו נכבשו לא פחות משבעה שערים, שער אחד יותר מהתבוסה (5:1) שנחלה קבוצתם, שבוע קודם לכן, מרגלי הפועל ירושלים.


נתיבות פתחה היטב. איתי ישי (במרכז) חוגג את השער הראשון (צילום: שי מוגילבסקי)

מאמן נתיבות, סתיו אלימלך, בחר באופן מפתיע לעלות בהרכב זהה לזה שהושפל שבוע קודם לכן על ידי הפועל ירושלים. שוב בחר אלימלך לעלות בהרכב עם שני קשרים אחוריים, איתי ישי ועידו בוקובזה, בעוד "תותחי ההתקפה הכבדים", איציק פרץ וערן זגר, ישבו על הספסל.


דווקא המגן כבש. אריאל גמון חוגג את השני (צילום: שי מוגילבסקי)

נתיבות עוד יכלו להתנחם בעובדה שיש להם בכלל מאמן, בעוד יריבתם, נחלת יהודה, הגיעה להתמודדות ללא מאמן. הקבוצה, שנועלת את הטבלה, נפרדה בתחילת השבוע ממאמנה, משה טליאס. את מקומו כמעט תפס ויקטור גניש, שאפילו העביר שני אימונים באמצע השבוע, אך ביום חמישי עזב, זאת בעקבות פערים כספיים.כך יצא שהכתומים מראשון לציון הופיעו למשחק כשעל הקווים יושבים חברי ההנהלה: הרצל חיים ויוסי לחמי, שמחזיק בתעודת מאמן. בפועל, מי שבלית ברירה ניהלו את המשחק הם שחקני השדה אייל בן עמי וציון עזרא. השניים, שהעלו את עצמם בהרכב, היו אלה שבחרו מתי ואת זהות המחליפים בקבוצתם.


התקף לב לאוהדים. איציק פרץ בדרך לשער השלישי (צילום: שי מוגילבסקי)

המשחק נפתח טוב יותר מבחינתה של נתיבות, שעלתה ליתרון ראשון בדקה ה-18, מרגליו של איתי ישי, שהפציץ מרחוק. לאחר השער המשחק התאזן ולפרקים אף היה בשליטת שחקני נחלת. בדקה ה-37 יצאה נחלת למתפרצת, בסעומה הוכשל איציק בוחבוט ברחבת נתיבות. השופט, עוזי אברמוב, הצביע על הנקודה הלבנה. ציון עזרא, המאמן חרום/ שחקן, לקח אחריות, בעט את הפנדל והשווה את התוצאה.

שוויון דרמטי. שחקני נתיבות לא מבינים מאיפה זה בא להם (צילום: שי מוגילבסקי)

המחצית השנייה שוב נפתחה בהתלהבות של נתיבות, כשהפעם הצליח המגן, אריאל גמון, לעלות את קבוצתו ליתרון 2:1. עשר דקות מאוחר, הכשיל גמון שחקן של נחלת על מפתן הרחבה של נתיבות ו"זכה" בכרטיס צהוב שני, דהיינו כרטיס אדום. בעוד שחקני נתיבות עסוקים בהתארגנות מחדש, ניצל יחיאל חיאוי את הכדור החופשי בכדי להתרומם מעל שחקני נתיבות ולקבוע שוויון 2:2.


חילופים התקפיים רק לקראת הסיום. ערן זגר לא מאמין (צילום: שי מוגילבסקי)

סתיו אלימלך, שהבין שלקבוצתו אסור לאבד נקודות מול נועלת הטבלה הוציא סוף סוף קשר אחורי (איתי ישי) והכניס, בדקה ה-75, את איציק פרץ, הסקורר, זאת לאחר שבתחילת המחצית נכנס גם הרכש הטרי ממכבי באר שבע, ערן זגר. בדקה ה-80 בא אלימלך על שכרו כאשר איציק פרץ גלגל בקלות מול שוער נחלת, צחי שרון והעלה את נתיבות פעם שלישית ליתרון, הפעם 3:2.

הלם מוחלט. שחקני נתיבות חוגגים והשופט שורק לסיום (צילום: שי מוגילבסקי)

גם הפעם שחקני נחלת יהודה, שראויים למלוא המחמאות גם על יכולתם וגם על אופיים, לא נשברו וחזרו למשחק. זה בדקה ה-85 לאחר שהמחליף, אורן דיין, כבש מבישול של המחליף הנוסף, רועי סילקו.


קור רוח מדהים. ערימת שחקנים על דודו פלס (צילום: שי מוגילבסקי)

גם בנתיבות לא נשברו. לאחר שתי הצלות גדולות של צחי שרון, לבסוף הוא נכנע בפעם הרביעית במשחק לשחקני נתיבות. היה זה עמוק בתוך תוספת הזמן של אברמוב, כאשר קשר נתיבות, דודו פלס, ניצב לבדו מול שרון. פלס, בקור רוח מדהים, גלגל לרשת ורץ לחגוג עם חבריו. בזמן החגיגות שרק אברמוב לסיום.

לא מבינים איך הפסידו. צמד מאמני החירוםשל נחלת ואמיר סולרסקי (צילום: שי מוגילבסקי)

חלק משחקני נחלת פרצו בבכי, אבל יש להם הרבה סיבות להיות אופטימיים. במידה ויציגו את אותה יכולת ורוח לחימה גם בשאר המשחקים, הם יישארו בליגה בקלות. בנוגע לנתיבות, מישהו שם צריך להתעורר במהירות, אחרת הרכבת לליגה הלאומית תברח מוקדם מאוד מהצפוי.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
וזה עוד במינימום מילים
(איצקו: 13:35 26-12-2010)
רק מההחמצות ומההצלות של שני השוערים היה אפשר למלא עוד 2 דפי אינטרנט. נקווה שנתיבות ישפרו את משחק ההגנה כי בקלות מגיעים נגדנו למצבים.
2
אללה נתיבות
(חדד: 14:10 26-12-2010)
אאיין עליננו איין
3
הנהלת נתיבות להתעורר
(אוהד נתיבות: 17:53 26-12-2010)
לא יכול להיות ששוער ברמה של אלחרר סופג כל כך הרבה שערים .
4
חיזוק בהגנה
(המבין: 17:59 26-12-2010)
לדעתי צריך להחזיר את השוער הזקן איתו יש להגנה למאמן ולאוהדים ביטחון . ככה לא מדברים על ליגה גבוהה שהגנה סופגת 3 חיזוק בשער דחוףףףף
5
להתעורר בנתיבות
(נתיבותי: 20:27 26-12-2010)
לא יכול להיות שהקבוצה שמושקעת כל כך הרבה ביחס לליגה א מקבלת כל כך הרבה שערים בקלות רבה משהו פה לא נורמלי
6
תגובה ל 4
(ניסו: 14:37 27-12-2010)
מבין אתה קורא לעצמך? אתה מבין בעינייני בילבולי תחת. אשר זה הנקודה הכי טובה אצלנו בקבוצה אז תעשה טובה ואל תבלבל לי את העגולים ימסכן
7
דבח ומרציאנו
(המום: 14:38 27-12-2010)
אני לא מבין איפה דבח ומרציאנו אני בטוח שאיתם נחלת לא היו במצב הזה
8
בושה!
9
תגובה ל-7
(המגיב: 17:09 28-12-2010)
המאמן הגאוותן ויתר ושיחרר המון שחקנים ...לתכיד מנצח לא מחליפים....אם היה יורד מהאולימפוס הכל היה ניראה אחרת..צריך 3 שחקנים גרזנים...שחקני ההגנה טובים אבל לא מתפקדים כצוות, צחי אני מרחם עלייך...
10
כנסו ותראו
(נתיבותי גאה: 18:52 01-01-2011)
לפי דעתי שביט אלימלך לא עושה ת'עבודה שלו... ההגנה צריכה חיזוק משמעותי בדחיפות אםלא חבל לנו על הזמן ( להחזיר את אייל עבד!!)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?