הפצצה של גוזלן

מכבי שדרות כבר הריחה הפסד ביתי שני העונה לנציגה השנייה של העיר רהט, אבל שוויון של גלעד גרנדש, ופצצה מ-02 מטר של מאור גוזלן העניקו לה ניצחון 2:1 ואת המקום השני על חשבונה של שעריים שהפסידה למוליכה הפועל קטמון. ביום שישי שדרות עולה לטדי למפגש מול המוליכה.

משהו לא טוב קורה למכבי שדרות כשהיא פוגשת את הקבוצות מרהט. אחרי שנחלה במחזור החמישי הפסד ביתי מפתיע להפועל רהט, הריחו במכבי שדרות צרות גם מכיוונה של צעירי רהט הלפני אחרונה בטבלה, כשזו עלתה ליתרון 1:0 מפתיע, אבל הפעם החניכים של עופר לביא התעשתו, השיגו שוויון מהיר, כבשו שער ניצחון, וניצלו את ההפסד של השנייה ערב המחזור מכבי שעריים כדי לטפס למקום השני.

גם במשחק הזה, כמו במשחקים האחרונים נאלץ מאמן שדרות עופר לביא לאמץ את מיתרי הקול ( לא נותר לו קול אפילו לקדש בארוחת שישי) לאחר שחניכיו שוב נגררו למשחק ללא הנעת כדור מסודר מה ששרת את האורחים מרהט שהפגינו משחק אגרסיבי מדי שלא תמיד זכה להתייחסות ראויה מצד השופט.

משחק אגרסיבי ששירת את האורחים. רועי אטואן (בכחול) וסלמן אלהוזייל (צילום: אורי גבאי)

אין ספק, מלבד המשחק האגרסיבי של רהט, במגרש הצר של שדרות קשה גם כך לשחק כדורגל, אבל במקום לשחק בנגיעה אחת, כל שחקן בתורו חיפש להציל בעצמו את המולדת. אם לא די בכך, שחקני הקישור ניסו פעם אחר פעם לשלוח כדורים ארוכים לחלוץ ג'ניה רפפורט שתפקד כחלוץ ולא הצליח להתמודד עם הגובה של שחקני ההגנה של צעירי רהט בהם הבלם לוטפי אבו זעילא והמגן כמלאן אלעמראני שהיו מצוינים ושיתקו ברוב דקות המשחק את שחקני ההתקפה של שדרות.

לרהט לא היה מה להציע מבחינה התקפית. ראמי אלעורה (בירוק) ומאור גוזלן (צילום: אורי גבאי)

במשחק הזה, לאורחת מרהט שמשתרכת עמוק בתחתית הליגה לא היה הרבה מה להציע מבחינה התקפית, מלבד החלוץ סלמן אל הוזייל שהיה מסוכן בהתקפות המתפרצות. למזלה של שדרות צמד הבלמים שלה, גלעד גרנדש ורועי אטואן ממשיכים להציג יכולת טובה, ובתוספת השוער המנוסה גינדי וולקוב יש לשדרות בסך הכל הגנה די יציבה.

הזדמנות בודדה לרהט במחצית הראשונה. מג'ד אלקסאסי (בירוק) ועופר נגאוקר (צילום: אורי גבאי)

כמו בכל משחקיה האחרונים של שדרות, גם המשחק הזה היה דל באירועים ליד השערים, אבל שחקני ההתקפה של שדרות שוב הפגינו אחוז גבוה של ניצול מצבים כדי להשיג ניצחון, וזה כנראה מה שהופך אותה לקבוצה לא מבריקה אבל יעילה מאוד.

רהט הצליחה לעקוץ. סלמן אלהוזייל מכניע את וולקוב (צילום: אורי גבאי)

וחוגג עם החברים לקבוצה (צילום: אורי גבאי)

בדקה ה-38 נרשמה ההזדמנות היחידה והמשמעותית במחצית הראשונה כשמאגד אלקדאדי מרהט ניצל את החור בצד ימין בהגנה שדרות כדי לדהור לבדו מול השוער גינדי וולקוב, אבל המגן תומר נגאוקר בסגירה מהירה הצליח לשלוח רגל לפני שאלקדאדי מוצא את הרשת.

שדרות יצאה מההלם. גנדש כובש את השוויון (צילום: אורי גבאי)

ומקבל את ברכת המאמן, עופר לביא (צילום: אורי גבאי)

במחצית השנייה שדרות נראתה טוב יותר ותקפה גלים גלים את שערה של רהט, אבל היא לא הצליחה לייצר מצב כיבוש ממשי. מנגד, בדקה ה-68 הצליחה רהט לעקוץ את שדרות בהתקפה מתפרצת מושלמת. כדור ארוך השאיר את סלמן אל הוזייל לבדו מול שוער שדרות גינדי וולקוב ששיחק איתו אשתקד ברהט ובעבר בנתיבות. אל הוזייל לא התבלבל והקפיץ פנימה 1:0.

לחץ מאסיבי של שדרות. אברהם סיסאי (בכחול) ומג'די עוודי (צילום: אורי גבאי)

מכבי שדרות הצליחה לצאת מההלם והחלה להפעיל לחץ מאסיבי על השער של רהט וכעבור חמש דקות הוא הניב פרי. מאור גוזלן מקבל כדור קרן קצר מסלטיקוב, חותך לקו הרוחב, חלף על-פני שלושה שחקנים ומוציא כדור רוחב לג'ניה רפפורט שבועט חזק לפינה אולם ההגנה של רהט הצליחה להרחיק. על הכדור החוזר השתלט הבלם גלעד גרנדש שמצליח מקרוב לדחוק פנימה את השיויון 1:1.

יתרון מוצדק. שוער רהט לא מבין מאיפה זה בא לו (צילום: אורי גבאי)

גוזלן חוגג בסלטה אופיינית (צילום: אורי גבאי)

כעבור 4 דקות הגיע שער הניצחון הענק של מאור גוזלן. רותם מיטב משתחרר במרכז השדה ומוצא את מאור גוזלן כ-52 מטר מהשער של רהט. גוזלן מתקדם, שולח מבט שמאלה לחברו אברהם סיסאי, שולח מבט לעבר שוער רהט מוחמד שלבו, ובועט בעוצמה ברגל שמאל את הכדור שמשתנה במעופו ונעצר רק ברשת. מול בעיטה כזאת לשוער רהט אין הרבה מה לעשות. בסיום ניצחון דחוק 2:1 לשדרות שמציב אותה בתום 12 מחזורים במקום השני.

חברים טובים. נתי זריהן מפרגן לגוזלן (צילום: אורי גבאי)

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
עדיף שלא תופיעו
(קטמוני: 12:46 27-12-2010)
שדרותים חביבים. כמו שהקבוצה האפורה שלכם נראית, אין ספק שהמיקום שלכם מקרי בהחלט. תחסכו את הכסף של האוטובוס לטדי ותשקיעו באמצעי מיגון. בשישי תקבלו לפחות חמש חתיכות.
2
איזה ביטחון
(שדרותי: 14:02 27-12-2010)
תסתום תסתום יאפס עאלק 5 חתיכות
3
מגיב מספר 1
(אדום בנשמה: 14:11 27-12-2010)
אין ספק שהמגיב הראשון הוא לא אוהד קטמון אלא בן אדם לא שפוי אנשי שדרות - נשמח לארח אתכם בטדי ביום ששי
4
רהט
(רהט: 15:28 27-12-2010)
ש'חקנו הרבה יותר טוב משדרות הגענו לשלוש מצבים של אחד מול אחד שדרות בעטה בעיטה אחת לשער וכבשו שני שערים הלוואי שתקבלו ברוש בטדי
5
אל יתהלל חוגר כמפתח
(שדרות : 16:05 27-12-2010)
קטמונים יקרים, מלבד כח אין לכם הרבה מה להציע. שדרות הגיעה למקום שני בזכות נחישות התמדה ומאמן רציני וטוב!! נשמח לפגוש אתכם בשישי נחושים וחזקים.
6
מאמן שדרות חלש
(ל5: 09:30 28-12-2010)
חסר מושג בכדורגל,ולא יודע להעמיד במקום שחקנים.מאמן פחדן!!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?