משה בן לולו: "אנחנו לא יוצאים בהצהרות ורוצים להבטיח את הפלייאוף העליון"

בכושר מצוין. בן לולו (צילום: אבישי אפטקר) בכושר מצוין. בן לולו (צילום: אבישי אפטקר)
החלוץ שהגיע רק לפני שבועיים כבר כבש צמד במשחק האחרון ויהיה פאקטור משמעותי בקרב מול בית״ר נורדיה

 אחד המשחקים המרכזיים של המחזור הקרוב בליגה א' דרום יהיה הקרב בין הפועל אדומים אשדוד לבית״ר נורדיה. באשדוד אמנם קיוו בתחילת העונה כי הקבוצה תתחרה בחלק העליון של הטבלה, אבל הניצחונות האחרונים פתחו לקבוצה את התיאבון והמפגש מול נורדיה יכול להיות הצהרת כוונות להמשך העונה.

לאחרונה גם התחזקה הקבוצה בצורה משמעותית בדמותו של החלוץ, משה בן לולו, שהגיע מהפועל אום אל פאחם. בן לולו רוצה לשחזר את העלייה מהעונה שעברה בדמות עלייה נוספת והפעם במחוז הדרומי.

החלוץ אמר לקראת המפגש מול נורדיה: "מדובר במשחק קשה אבל אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. אנחנו רוצים לנצח ולהתקדם אל עבר המטרה שלנו".

בן לולו גם התייחס לריבוי החלוצים הטובים במחוז הדרומי כמו אוהד קדוסי, יוסי אסייג ועידו אקסברד ואמר: "אני מכיר את כל החלוצים שהם חברים שלי ומדובר בחלוצים ברמה גבוהה. ליגה א' דרום בכלל התחזקה העונה ואין לי ספק שמצפה לנו עתיד טוב יותר".

לסיום התייחס החלוץ למטרות של הקבוצה שלו העונה ואמר: "אני לא יודע מה היו המטרות לפני הגעתי אבל כרגע המטרה להתקדם צעד אחר צעד. המטרה הראשונה שלנו זה להבטיח את הפלייאוף ואז נראה כיצד נגיע לשם. אנחנו לא יוצאים בהצהרות אבל חושבים הכי גבוה שאפשר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כח משמעותי
(אדומים: 06:14 17-10-2019)
בן לולו אתה מס 1
2
אחלה משה בהצלחה
(ארז: 07:16 17-10-2019)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?