סיכום המחזור השביעי בליגות ב' דרום

 שחקני כסייפה רושמים ניצחון ליגה שביעי העונה (פייסבוק עירוני כסייפה) שחקני כסייפה רושמים ניצחון ליגה שביעי העונה (פייסבוק עירוני כסייפה)
המחזור השביעי בליגות ב' דרום א' וב' נערך בסוף השבוע. בליגה ב' דרום א': הפסד שני לקרית אונו, ניצחונות לבית דגן וצעירי טייבה. בליגה ב' דרום ב': הפסד לשדרות.

 ליגה ב' דרום א':

הפועל קרית אונו ממשיכה לאבד גובה ורשמה הפסד ליגה שני ברציפות. חניכיו של אודי כבודי אירחו במגרשם הביתי את בית"ר רמת גן והובסו בתוצאה 4:0, כבשו לר"ג: נחום ליטף, מוחמד כאטרי, אורן בן ציון ונדב לוי. מי שניצלה את המעידה של קרית אונו היא עירוני בית דגן שניצחה במגרש הביתי את בית"ר פתח תקווה בתוצאה 1:4, כבשו: בר סדיס (צמד), אמית ליבגוט ואלמוג סמט כהן. דור אזולאי כבש לפ"ת.

הפועל טייבה התאוששה מההפסד באמצע השבוע לבית"ר כפר סבא וניצחה במשחק החוץ 3:1 את הפועל כפר ברא וטיפסה למקום השני. תמיר חלף, יוסי פליקר ועידן סרור כבשו לטייבה. מוחמד ריאן כבש לכפר ברא. בית"ר כפר סבא ממשיכה ברצף הניצחונות לאחר ניצחון ביתי 2:3 מול הפועל מחנה יהודה. המקומיים נקלעו ליפגור 2:0 משערים של: מרדכי יובל ושגיא ממן. ניצן לוי, שגיא ממן (עצמי) ושער בתוסםפת הזמן של שי דוד העניקו לבית"ר כפר סבא מהפך וניצחון ביתי. צעירי טייבה איננה הביסה במגרשה את הפועל הוד השרון בתוצאה 1:5. כבשו: גמליאל פרץ, אחמד גבארה, גיל גילקרוב (צמד) וקורל אזולאי. רע אשד כבש להוד"ש.

יתר תוצאות משחקי המחזור:

מכבי עמישב פ"ת-הפועל קלנסווה 1:1.

שמשון תל אביב-עוצמה חולון 0:1.

הפועל שועאע כפר קאסם-בני יפו 0:3.

שחקני בית"ר כפר סבא (חמודי זמירו)

ליגה ב' דרום ב':


מכבי עירוני שדרות ממשיכה לאבד גובה ורשמה הפסד ביתי שני ברציפות. הירוקים אירחו את בני אילת תוך ציפייה להמשיך ברצף הניצחונות. על כר הדשא מתן כהן העלה את שדרות ליתרון 0:1. במחצית השנייה איציק כהן ונתנאל שרביט הפכו את התוצאה לניצחון 2:1. מ.ס דימונה התארחה במשחק חוץ מול בית"ר מעלה אדומים. חניכיו של שמעון ביטון הפגינו עדיפות על כר הדשא לניצחון 4:2. כבשו לדימונה: משה אסולין, ליאל זגורי,יוסף אבו לבן וערן זגר. למעלה אדומים כבשו: ירין אבו וסולומון נגוסה.

עירוני כסייפה ממשיכה לשמור על מרזן מושלם ופתיחת עונה נהדרת. הקבוצה אירחה את מכבי עירוני נתיבות. שחקני כסייפה המשיכו בכושר הנהדר מפתיחת העונה לניצחון 0:3, כבשו: סיאף אל הושאלה (צמד) ווסים אלאטרש. הפועל ירוחם אירחה את מכבי קריית מלאכי במגרשה הביתי למשחק בו שתי הקבוצות ציפו לזכות בניצחון. האורחים עלו ליתרון משער של אליעזר איילין 1:0 מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה ירוחם הפכה את התוצאה משערים של אלירן וסקר ואיתי מסיקה לניצחון ביתי 1:2. הפועל לוד ממשיכה בפתיחת העונה החלשה וספגה הפסד העונה 3:2 לבית"ר יבנה. כבשו ליבנה: קפיאלאו סמאלין, אהרון בן שימול ואלי בן סימון. ללוד כבשו: ליאור אסולין ואסי אסולין.

יתר תוצאת משחקי המחזור:

שיכון המזרח-מ.ס באר שבע 1:1.

עירוני מודיעין-הפועל עירוני גדרה 0:2.

בית"ר קרית גת -צעירי רהט 3:3.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בני יפו
(בני יפו: 12:36 21-10-2019)
מה קרה תחליף מאמן תרד ליגה למי מחכים ??????
2
תתקן
(לאדון כתב: 18:04 21-10-2019)
כל שבוע אתה כותב הפועל טייבה , כיום אין קבוצה עם שם כזה.
3
קסייפה ומלאכי בלוף
(דימונה: 21:22 21-10-2019)
4
כסייפה
(אבי: 11:18 22-10-2019)
כסייפה עוד לא עמדתם במבחן אמתי אני רוצה ליראות אותכם מנצחים את דימונה וקרית מלאכי ושדרות ושיכון המזרח עד עכשיו שחקתם נגד קבוצות חלשות מלבד ירוחם שבסבוב השני אתנו לכם 5 .0
5
שמשון צריכה להתפלל כדי להשאר בליגה. הליגה ב גדולה על שמשון צ
6
דימונה שכירי חרב
(יום טוב שוקרון: 22:29 22-10-2019)
אין אף שחקן בית 16 שחקני רכש יגמר הכסף כולם ילכו תלמדו מירוחם איך נותנים הזדמנות לשחקני הבית
7
כסייפה
(אבי: 11:39 23-10-2019)
גם ירוחם היו במקום הראשון במשך סבוב שלם בעונה שעברה ובסוף לא עלו אז כסייפה לא להתלהב יותר מידי יש עוד אמון נקודות בקופה ועוד לא שחקתם נגד קבוצה רצנית
8
עירוני גדרה
(מלמעלה: 12:18 29-10-2019)
עירוני גדרה תתעוררו ...קבלתם מתנה לעלייה תכבדו את המעמד בהצלחה אמן ואמן וראש חודש טוב לכל החודש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?