לקראת המחזור ה-8 בליגות ב' דרום

שחקני כסייפה ישמור על מאזן מושלם בסיום המחזור (פייסבוק עירוני כסייפה) שחקני כסייפה ישמור על מאזן מושלם בסיום המחזור (פייסבוק עירוני כסייפה)
המחזור השמיני בליגות ב' דרום יערך בסופ"ש, בליגה ב' דרום א': הפועל קלנסווה-צעירי טייבה, הפועל טייבה-בית דגן. ליגה ב' דרום ב': עירוני מודיעין- מכבי שדרות, בית"ר יבנה- עירוני כסייפה.

 ליגה ב' דרום א':

הפועל קלנסווה תארח במגרש בכפר ברא את צעירי טייבה למשחק המרכזי של המחזור ה-8. הקבוצה הביתית בפתיחת עונה מאכזבת עד כה איננה מצליחה לשוב למסלול הניצחונות. הקבוצה מדורגת במקום ה-10 במאזנה 2 ניצחונות מפתיחת העונה ובמחזור האחרון סיימה במשחק החוץ מול מכבי עמישב פ"ת בתיקו 1:1. האורחים מנגד ממשיכים ברצף הניצחונות לאחר ניצחון ביתי 1:5 מול הפועל הוד"ש ויצפו להמשכיות במטרה לא למעוד במשחק החוץ. הפועל טייבה תארח במגרשה את עירוני בית דגן, המקומיים העפילו בסוף השבוע האחרון למקום השני לאחר ניצחון 3:1 מול הפועל כפר ברא. בית דגן ניצלה את הפסדה של קרית אונו והעפילה למקום הראשון לאחר ניצחון ביתי 1:4 מול בית"ר פתח תקווה. בית"ר כפר סבא תארח למשחק ביתי שני ברציפות את הפועל כפר ברא, חניכיו של מעיין נגב ממשיכים בכושר הטוב לאחר ניצחון ביתי 2:3 מול הפועל מחנה יהודה. כפר ברא ממשיכה בחוסר היציבות מפתיחת העונה ונוצחה במגרשה 3:1 מול הפועל טייבה. בני יפו תארח למפגש קצוות את הפועל קרית אונו. המקומיים טרם ניצחו העונה בליגה ומדורגים במקום ה-16 במאזנה 3 נקודות בלבד. במסגרת המחזור האחרון שיחקה מול הפועל כפר קאסם שועאע והובסה בתוצאה 0:3. קרית אונו רשמה הפסד ליגה שני ברציפות ואיבדה את המקום ראשון לאחר הפסד ביתי 4:1 מול בית"ר רמת גן. חניכיו של אודי כבודי ינסו לנצל את היתרון על פני בני יפו בתקווה לשוב למסלול הניצחונות.

יתר משחקי המחזור:


עוצמה חולון-מכבי עמישב פ"ת

בית"ר פתח תקווה-הפועל כפר קאסם שועאע.

בית"ר רמת גן-שמשון תל אביב.

הפועל מחנה יהודה-הפועל הוד השרון.


שחקני הפועל קלנסווה, ינצחו בדרבי את צעירי טייבה ? (מוחמד סרסור)

ליגה ב' דרום ב':

עירוני מודיעין תארח במגרשה את מכבי עירוני שדרות. הקבוצה הביתית בפתיחת עונה חלשה איננה מצליחה להתברג בחלק העליון זאת לאחר קיץ בו צירפה מספר שחקני רכש במטרה להתמודד על כרטיס העליה. במסגרת המחזור האחרון ניצחה הקבוצה במגרשה 0:2 את הפועל עירוני גדרה ותחפש המשכיות מול שדרות. האורחים יוצאים למשחק חוץ לאחר הניצחון באמצע השבוע במסגרת משחק ההשלמה מול צעירי רהט בו ניצחה 0:8. עירוני כסייפה תתארח אצל בית"ר יבנה במטרה לשמור על מאזן מושלם. המקומיים חוזרים למגרשם הביתי לאחר ניצחון חוץ 3:2 מול הפועל לוד. כסייפה בפתיחת עונה נהדרת מוליכה את הליגה ותנסה לא למעוד במשחק החוץ לאחר ניצחון ביתי במחזור האחרון 0:3 מול נתיבות. קרית מלאכי תשוב למשחק ביתי מול הפועל לוד. המקומיים רשמו הפסד בכורה בליגה במשחק החוץ 1:2 מול הפועל ירחם. לוד מנגד ממשיכה לאבד גובה ומדורגת במקום ה-15 במאזנה 2 נקודות בלבד ולאחר הפסד ביתי 3:2 מול בית"ר יבנה. מ.ס דימונה תארח לדרבי מסקרן את הפועל ירוחם. הקבוצה הביתית ניצחה 4:2 את בית"ר מעלה אדומים ושומרת על מאזן מושלם ללא הפסדים. מנגד האורחים ניצחו במגרשם 1:2 את מכבי קריית מלאכי ויצפו להמשכיות במשחק החוץ מול דימונה במטרה לשמור על המקום השני בחלוף המחזור.

יתר משחקי המחזור:


בני אילת-שיכון המזרח.

מכבי עירוני נתיבות-בית"ר קרית גת.

הפועל עירוני גדרה-צעירי רהט.

מ.ס באר שבע-בית"ר מעלה אדומים.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כסייפה הפסד ראשון
(ירוחם: 12:30 23-10-2019)
ביבנה.
2
הגיוני בסך הכל
(יובל המבולבל: 13:07 23-10-2019)
מקום שני בני טייבה מארחים את מקום 1 בית דגן. אבל אצלכם המשחק המרכזי הוא צעירי טייבה נגד קלנסווה.. האמת הגיוני.....חחח
3
ירוחם. תנצח בדימונה
(אפי: 14:50 23-10-2019)
4
המשחק המרכזי!!!!
(אחד העם: 20:58 24-10-2019)
אין יותר מרכזי בכל העולם מאשר משחק בין שתי הקבוצות שמוליכות את הטבלה איך אצלכם מקום 3 ומקום 10 הוא המרכזי אף אחד לא יודע אולי צריך להתייעץ עם אדיסון או ניוטון כנראה יש חשבונות פיזקליות או כימיות שפספסנו
5
טייבה וקלנסוה דרבי?
(אמיר: 21:01 24-10-2019)
טייבה וקלנסוה שתי ערים ערביות שכנות אבל אינם עיר אחת איך זה דרבי לא הבנתי? אפשר גם להגיד על משחק בין רמת השרון והרצליה דרבי? אם קלנסוה נגד צעירי טייבה דרבי אז סביר להניח שהמשחק בין צעירי טייבה לבני טייבה סופר קלאסיקו בקטנה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?