הפסגה שלה: עירוני בית דגן הביסה 4:1 את בני טייבה

הקבוצה של שוקי סדיס ממשיכה את פתיחת העונה המופלאה שלה עם ניצחון על בני טייבה. שוקי סדיס: "עשינו ניצחון גדול נגד קבוצה חזקה מאוד".

 גם בחלומות הכי ורודים לא ציפו אנשי בית דגן לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה. כשהקבוצה הגיעה למשחקי הפלייאוף. נראה שגם העונה הקבוצה תיאבק חזק בצמרת לאחר שרשמה ניצחון על בני טייבה בתוצאה 4:1 באחד המשחקים הטובים העונה.

פתיחת המשחק היתה שייכת למקומיים, 15 דקות מפתיחת המשחק ועידן סרור העלה את טייבה ליתרון בשערו השביעי העונה בליגה 0:1. מספר דקות חלפו וטייבה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטר, אביב חדד ניגש לביצוע הבעיטה מול יניב טבצ'ניק שוער בית דגן שעצר את הבעיטה והותיר את התוצאה 0:1. בית דגן החלה ליזום על שערה של טייבה. ובדקה 25' בר סדיס איזן 1:1. עד סיום המחצית הראשונה התוצאה נותרה בעינה.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין כאשר בית דגן נכנסה בטירוף למשחק והחלה לשלוט בהחזקת הכדור. דקה 81' אלמוג סמט כהן כבש מחזור שני ברציפות והפך את התוצאה 2:1. שמונה דקות חולפות ובית דגן הכפילה את היתרון דיוויד קרסאנסקי הצטרף לרשימת הכובשים בבית דגן 3:1. טייבה נשברה בשער השלישי, בית דגן יצאה להתקפה בתוספת הזמן ודיוויד קרסאנסקי כבש והשלים צמד במשחק 4:1 גדול עירוני בית דגן.

מאמן הקבוצה שוקי סדיס אמר, ל"דאבל פס": "עשינו ניצחון גדול נגד קבוצה חזקה מאוד, פתחנו תמשחק גרוע מאוד ונכנסו לפיגור מוקדם אבל ידענו להשתלט על המשחק דרך הנעת כדור מסודרת והראנו אופי מאוד חזק. אני שמח שבמחצית השנייה עלינו יותר מרוכזים וניצחנו את המשחק".

שמונה מחזורים מפתיחת העונה ביתרון 3 נקודות הפרש מהמקום השני. ציפית לפתיחת עונה כזו ?

"להגיד את שצפיתי זה יהיה לא נכון, אבל מי שישאל אותי אמרתי שתהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת, אבל זאת רק התחלת הליגה ובשביל להמשיך להיות בצמרת נצטרך לעבוד קשה כי זאת ליגה שיויונית".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
3 קבוצות אלו ממשיכות את סוף העונה הקודמת והם מחוברות ...ביתר ר"ג מאוד הרשימה באונו ונראה שהמיקום שלה מטעה.
2
בית דגן
(חנוך פישלר: 17:54 27-10-2019)
בית דגן משחקת כרגע הכי יפה ומאומנת היטב אבל אנחנו בקרית אונו נחגוג בסוף העונה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?