מבית המרקחת למגרש הכדורגל: החלום של ריאד שלבי

אלי מלדסי (עדי מלול) אלי מלדסי (עדי מלול)
הגיל (50) לא מונע מאחד שחקני הקט-רגל המוכשרים בספורטיאדה לככב. יו”ר ועד כללית מחוז צפון אלי מלדסי: “משנה לשנה כללית מגדילה את הספורטאים ומהווה דוגמא למופת לכל הענפים בארץ”

מבין השחקנים הצעירים של נבחרת כללית בענף הקט-רגל צד את עניינו ריאד שלבי, מנהל בית מרקחת של החברה במגדלי נצרת. העובדה שהוא בן 50 לא מנעה ממנו אף לא לרגע לככב על מגרש האספלט ולהוביל את קבוצתו לגמר.

“המשחקים בספורטיאדה מחזירים אותי לימים היפים”, אמר שלבי והוסיף: “בעברי שחקתי בהפועל איכסל, אני בא ממשפחה ספורטיבית. החלום שלי היה להיות כדורגלן, לצערי זה לא התגשם. אני רואה בזה קודם כל בריא מאוד. אני בא מגוף שמעודד בריאות ואני יודע טוב מאוד מה היתרון של לשמור על כושר. התחלתי בשנת 2001 עם משחקי הספורטיאדה, 19 במספר. בכל שנה אני נהנה מחדש. מכירים פה אנשים, נפגשים”.

הנבחרת (עדי מלול)

אלי מלדסי יו״ר ועד כללית מחוז צפון אמר: “ראשית, חשוב לציין את כל הארגון של האירוע שהוא ברמה מאוד גבוה. נמצאים כאן המון ספורטאים מכל ענפי הספורט. אנחנו עדים לתחרויות ברמה מאוד גבוהה. השחקנים שלנו מביאים המון כבוד לכללית, אנחנו במקום ראשון בשש-בש, קבוצת הכדורגל עלתה לחצי גמר כמו גם קבוצת הכדורשת והכדורסל. אנחנו גם מייצגים וגם באים באווירה ספורטיבית טובה. עד עכשיו הבאנו תוצאות יפות. יש לציין את אופק מלול שאימנתי אותו לפני 10 שנים בהפועל מגדל העמק, כיף לראות את ההנהגה שלו על המגרש. אני מקווה מאוד שנביא גביע לצפון”.

מלדסי סיכם: “המודעות לספורט היא גבוהה מאוד אצלנו. בכל ספורט תחרותי ששחקנים מתמודדים בו אלו שחקנים שבאים מתוך אהבה כדי שהדברים יצליחו, זה לא רק להגיע למשחקים. הקבוצות שלנו מאורגנות, נותנים להם את כל התנאים וזה חוויה. נעשתה כאן עבודה יוצאת מן הכלל של כל האנשים שנותנים דחיפה, ולא חוסכים בתנאים. זה הפך להיות מסורת. משנה לשנה כללית מגדילה את הספורטאים. דוגמא למופת לכל הענפים בארץ”.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ספורט
(שלבי אשרף: 14:44 02-11-2019)
בהצלחה לכולם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?