בית הדין העליון קבע: משחק חוזר בין אסי גלבוע לבאקה אל גרבייה

יהיה משחק. שחקני באקה (וואסים מוואסי) יהיה משחק. שחקני באקה (וואסים מוואסי)
לאחר שבית הדין קבע הפסד טכני, ערערו אנשי גלבוע לבית הדין העליון וקיבלו את מבוקשם. זועבי לקראת דבוריה: "זה צומת דרכים לקבוצה שלי"

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע כי הפועל אסי גלבוע והפועל באקה אל גרבייה ייפגשו למשחק חוזר, מה שלמעשה שינה את ההחלטה הראשונית לפיה נקבע הפסד טכני לגלבוע שכזכור לא מצאה מגרש ביתי.

בגלבוע טענו בפני בית הדין העליון כי עשו את כל המאמצים בכדי שהמשחק יתקיים ונתקלו בהתנגדות לא ברורה של אנשי באקה אל גרבייה. "קודם כל מקבלים הפסד טכני ואז מערערים" אמר לאחר ההחלטה מנהל גלבוע, דודו קרא, שהוסיף: "הלכנו לבית דין העליון הגשנו את הטענות מולם. הראנו להם שסידרנו מגרש באכסאל ובאקה לא הסכימו, סידרנו להם גם לשחק ביום ראשון ולא התאים להם. הכל היה עובד באופן סדיר ,ולכן בית הדין החליט לשנות את ההחלטה".

מבחינה מקצועית מתכוננת גלבוע למשחק מחר מול מועדון ספורט דבוריה ורוצה לרשום ניצחון נוסף לאחר שבשבוע שעבר גברה על מכבי טמרה.

מאמן גלבוע, אדהם זועבי, אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה. עבורנו זה משחק שהוא צומת דרכים ולכן אנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות. למרות כל הבעיות שמשדרים בדבוריה אז הם בלתי צפויים ויש להם שחקנים מצוינים שיכולים לגמור משחק".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בקה מערערת כי יש מקרים דומים רבים והקבוצות שלא מזמינות משחק מפסידות טכני
2
תפסידו
(אוהד מגדל: 13:38 04-11-2019)
אסי גלבוע תפסידו והשנה סוף סוף תרדו יחד עים טבריה מקומכם בליג ב אמן
3
הסוף שלכם מר
(אוהד: 20:36 05-11-2019)
תמשיכו לעשות קומבינות עים קבוצות הסוף שלכם אסי יהיה מר כמו בית שאן יעגלות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?