הקרב על העמק

עודד קוטר (אבי רביבו) עודד קוטר (אבי רביבו)
אחד המפגשים המסקרנים של המחזור בליגה א' צפון יפגיש את רובי שפירא חיפה ומגדל העמק. האם מגדל העמק תחבר שני ניצחונות ברצף או שברובי שפירא יגדילו את הפער מהמקום השלישי?

רובי שפירא חיפה חווה פתיחת עונה חלומית כאשר היא מדורגת במקום השני עם 17 נק'. מבחינת החיפאים העונה הזו יכולה להפוך לאחת העונות המשמעותיות בתולדות המועדון, אך האם בקבוצה יצליחו לשמור על הכושר הטוב שבו הם נמצאים?

במחזור הקרוב האדומים מחיפה יפגשו את הפועל מגדל העמק שמצידם חווים פתיחת עונה לא יציבה אך מלאה ברגשות. החזרה למגרשים של מאמנם, אילן סוויסה, בהחלט הוסיפה מוטיבציה לשחקנים שבמחזור האחרון ניצחו בחוץ 3:1 את קרית אתא שלא מוצאת את עצמה השנה. 

המשחק יהווה נקודת מפנה לשתי הקבוצות. מצד אחד, רובי שפירא לא רוצה לתת לאיכסל לברוח ומצד שני מגדל העמק רוצה למצות את הפוטנציאל שיש לה ולהתחרות על מקום בפלייאוף העליון. 

מאמן רובי שפירא, עודד קוטר, התייחס להכנה של קבצתו לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים טוב לכל יריבה, וברור שמגדל העמק בחוץ זה משחק קשה מאוד", ושנשאל על המפגש הפינקטי נגד איכסל במחזור הבא אמר: "עד המחזור הבא יש שלושה שבועות .מה שחשוב לנו זה רק המחזור הקרוב נגד מגדל העמק".

אחד משחקני המפתח של מגדל העמק, אופק מלול, התייחס למשחק נגד היריבה החזקה: "רובי שפירא אכן קבוצה טובה, לא סתם הם נמצאים בחלק העליון של הטבלה, אבל גם לנו יש את החוזקות שלנו. אני מאמין שנעשה הכנה טובה לקראת המשחק. כל השחקנים יודעים שחשוב ליצור מומנטום חיובי במיוחד לקראת היציאה לפגרה. נבוא לעבוד כדי להשאיר את הנקודות בבית".

עוד התייחס מלול לניצחון במחזור האחרון ולהכנה שהקבוצה עברה: "הניצחון ביום שני היה מאוד חשוב עבורנו. אנחנו שמחים מהתוצאה, אבל מספר שעות לאחר שריקת הסיום הראש היה כבר במשחק הבא מול "רובי שפירא". הצוות המקצועי שלנו עובד ימים כלילות על מנת להכין אותנו בצורה הטובה ביותר לקראת כל משחק וגם הפעם זה יקרה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דובריה
(מחמד דבוריה: 19:39 06-11-2019)
משה דוברה מס 1
2
שאלה של זמן
(קופלניקוס: 21:21 06-11-2019)
הניהול הרודני של הגביר הצהוב יגמור את רובי. הקריסה שם היא שאלה של זמן. 2 הפסדיפ רצופים והוא יקפל את הזנב והכל יקרוס

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?