מכבי פ"ת תצא לקטמון, אום אל פאחם תפגוש את כפר קאסם

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יפתח מחר. עוד במוקד: רמת השרון - נוף הגליל והפועל פ"ת - הפועל רמת גן. עידו קרן מנתח את המחזור שהיה ואת המחזור הקרוב

מחזור 11 מאחורינו ואיזה מחזור קיבלנו!

קטמון ניצחו אפשר להגיד עם הבאזר, גול של ווינרים שממשיך את התנופה האדירה של המועדון הנהדר הזה מקטמון. אחי נצרת חייבים לעשות סדר בקבוצה. מכבי פתח תקווה כבר מתחילים להתכונן לליגת העל, אבי לוזון הבטיח שזו מעידה ומכה קטנה בכנף, נאה דורש -נאה מקיים. בפאחם מתגעגעים לחיים זיסקינד הפצוע בשער, בכפר קאסם החביאו אל אליאן רוחנה כמה מחזורים וכשהוא בא יש כדורגל שמח בקאסם. גם הגול שהבקיע היה מלכת מחשבת.

באשקלון איוניר חייב לעצור את ההידרדרות. בעכו יניב מזרחי נכנס והביא ״פרנסה״ לעכואים המפתיעים, גל קולני חזר להיות הגרזן האולטימטיבי והקשר 6 הטוב בליגה. ברמת השרון משהו כרגע לא דופק ולירון הוכנבאוים צפויה לא מעט עבודה, יש יותר מידי אגו נראה לי אצל מספר שחקנים שם. בהפועל רמת גן ניצחו לא ביכולת טובה אבל 3 נקודות, זה מה שחשוב. בבית"ר תל אביב הצעירים עלולים להסתבך קשות בתחתית הטבלה. בדרבי ה״גדול״ של העמקים ניצחה נוף הגליל 1:0 קטן אבל גדול מאוד, מומנטום נהדר לאיתי מרדכי הנהדר ולעומת זאת עפולה מסובכים ולשלומי דורה מחכה אתגר רציני ביותר, אם פעם דובר על סיפורי עלייה ופלייאוף עליון היום הישארות תהיה כמו גמר גביע.

בראשון פירקו את האין קבוצה של לוד. בסכנין גירדו נקודה בבית מול הפועל פתח תקוה ששכחה ניצחון מהו. השבוע מחזור חשוב מאוד, לפניי הפגרה כולם רוצים לנצח ובעיקר לא להפסיד. בשבוע שעבר ניחשתי 5 מתוך 8. גם אני רוצה לשמור על מומנטום טוב, בואו נתחיל. 

הפועל פ"ת-הפועל רמת גן
משחק שקול בין שתי קבוצות די שוות ברמתן, ייגמר תיקו ( 1:1). X

בני לוד-בני סכנין
מה יהיה עם לוד? משבוע לשבוע זה נראה רע יותר. בסכנין רוצים ניצחון ואין סיבה כרגע למה לא (2:1). 2

הפועל עפולה-ראשון לציון
זהירות מוקש! מי שחושב שלראשון זה יהיה טיול בפארק טועה ומטעה אחרים. שלומי דורה לא פראייר.תיקו (1:1). X

רמת השרון-נוף הגליל
משחק שבו רמת השרון חייבים לנצח. לירון הוכנבאוים זה בטח יותר מדרבי והוא ינצח (1:2). 1

הפועל אשקלון-הפועל עכו
עכו במומנטום נהדר ואשקלון בדיוק הפוך. בקיצור תיקו לדעתי(1:1). X

אחי נצרת-בית"ר תל אביב
שתי קבוצות במשבר, רק אחת תצא ממנה. אני הולך עם הביתיות (1:3). 1

אום אל פאחם-כפר קאסם
דרבי העולות החדשות. שתי קבוצות טובות עם קשרי ידידות מעולים ובשני יהיה תיקו שישמור על הגזרה שקטה (1:1). X

הפועל קטמון-מכבי פ"ת
משחק המחזור בין שתי קבוצות מצויינות. זה אמור להיות תיקו, אבל הגיע הזמן שגם מכבי פ"ת יאבדו איזה 2-3 נקודות. קטמון ינצחו (1:2). 1

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מסכים כמעט בהכל
(אלעד : 14:35 08-11-2019)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?