אדלשטיין: "בשביל לעלות ליגה צריך לנצח משחקים כאלה"

ממשיך את העונה הטובה שלו. אוהד אדלשטיין (PayPerLens) ממשיך את העונה הטובה שלו. אוהד אדלשטיין (PayPerLens)
הקשר המצוין ממשיך את העונה האדירה שלו ומרמורק כבר במקום הראשון. אזור יצאה עם המחמאות אבל ללא נקודות

הפועל מרמורק עברה השבוע שינוי בגזרה הניהולית כאשר ניסן יחזקאל חזר למועדון ומונה למנהל המקצועי, ולכן במועדון קיוו שזה יתרום מניסיונו והקבוצה תחזור להציג את היכולת הטובה מתחילת העונה. מהצד השני אזור פתחה רע את העונה אבל לאחרונה תחת המאמן, ליאור ראובן, מציגה יכולת טובה כאשר גם במשחק הזה יצאה אזור עם המחמאות אבל ספגה הפסד נוסף בתוצאה 2:1.

אזור הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ואף הצליחה לזכות בפנדל על סף המחצית אותו כבש אדיר כליפה. במחצית השנייה מרמורק השתפרה מעט ובעיקר לחצה על שערה של אזור שניסתה להתגונן, אבל חלוצי מרמורק היו ביכולת חלשה ורק בדקה ה-80 התקפה נוספת של הקבוצה הסתיימה בשער נהדר של אוהד אדלשטיין.

מרמורק המשיכה ללחוץ וחמש דקות מאוחר יותר הגיע המהפך משער של סתיו נסיקובסקי שקבע כי מרמורק תעלה לראש הטבלה עד משחקה של הכח רמת גן מול עירוני אשדוד.

אדלשטיין אמר לאחר הניצחון: "זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה במגרש לא פשוט. בכל מקרה בשביל לעלות ליגה צריך לנצח משחקים כאלה. אני שמח שאני ממשיך לעזור לקבוצה ומקווה שנתאושש בפגרה ונגיע מוכנים יותר".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אזור
(יורם: 10:32 09-11-2019)
לא נורא המיקום לא משקף בכלל להתעודד ולהתעורר בשליש השני אפשר להגיע לחמישייה הראשונה כול הליגה שווה ביכולת
2
הפסד שלישי רצוף כל שבוע תקבלו מחמאות אבל נקודות לא תיקחו
3
חיים בסרט
(לוט: 14:07 09-11-2019)
אזור חיים בסרט מדענ בדיוני. המאמן בובה שחקנים משחקים בקומבינה. הבן של חבר הנהלה אביב ספרדי ,השחקנים של גיא ווייס. הגנה וקישור אחורי חלשים ביותר,מבוגרים ועייפים לראיה ספגתם 17 שערים ב9 משחקים. ביתי אינו מבצרי כבר 4 הפסדי בית. רק החלפת מאמן
4
לבנים של יוסי חכים שמלכלכים
(תמשיכו ללכלך ואבא שלכם לא יאמן: 22:54 09-11-2019)
אף אחד לא יקח אותו תבינו כבר
5
חיים בסרט
(לוט: 12:11 10-11-2019)
גם אצל יוסי חכים שחקנים שיחקו בקומבינה ולא לפי יכולת מקצועית כך שאין הבדל בין שניהם. מה לא נכון? שספגתם 17 שערים?שהפסדתם 4 משחקים בבית? שהקישור וההגנה "מרגרינה" ?שקובי כהן ,ליאור לוי וחלבי בקושי מסוגלים לרוץ?
6
שלומי שלמה
(אב: 18:35 10-11-2019)
מספיק ללכלך פה על המאמן שלמי שלמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?