ויקטור גניש: "מי שהיה סופג היה מפסיד"

קרב גישושים (אוריאן נגאוקר) קרב גישושים (אוריאן נגאוקר)
הפועל ירמיהו חולון והפועל אדומים אשדוד נפרדו בחלוקת נקודות לאחר שוויון נטול שערים. אוהדי האדומים ביקרו:"נמאס לראות תיקו"

ביום שישי (אתמול) הפועל ירמיהו חולון אירחה את הפועל אדומים אשדוד במסגרת המחזור התשיעי של ליגה א' דרום. מלבד הזדמנויות בודדות של יוסף טוואבה וטל משען לחולון ואדי אדרי בצד השני, לא נרשמו אירועים מיוחדים והמשחק נגמר בתוצאה 0:0.

חולון נכנסה לתקופה טובה של חמישה משחקים רצופים ללא הפסד והגיע למשחק האחרון לאחר שלושה ניצחונות רצופים. החזרה של יוסף טוואבה לחולון שידרגה ללא ספק את הקבוצה שנמצאת בכושר נהדר ולא ספגה ארבעה משחקים ברציפות, נדמה שחולון עולה על דרך המלך.

הקפטנים מתעמתים (אוריאן נגאוקר)

ויקטור גניש, מאמן הקבוצה אמר בסיום המשחק: "אנחנו בתקופה טובה, קו עלייה, משחקים טוב. ממשחק למשחק אנחנו צוברים ביטחון, שיחקנו נגד קבוצה באמת טובה, קבוצה שעדיין לא הפסידה, אי אפשר לזלזל ביכולות שלהם. נותר לי רק לשבח את הקבוצה שלי. זה היה משחק שמי שהיה מקבל גול היה מפסיד, החילופים היו התקפיים, הייתה שליטה לקראת הסיום אבל לא הצלחנו לכבוש. עשינו תוצאות טובות בתקופה האחרונה נגד קבוצות טובות. הפגרה באה לנו טוב, לפציעות להתאוששות, אבל יחד עם זאת לפעמים זה לא כיף לקבל פגרה כשנמצאים במומנטום, אנחנו מקבלים את הפגרה הזאת באהבה, היא הייתה יזומה מראש".

בצד השני, הפועל אדומים עדיין בלתי מנוצחת, הקבוצה ממשיכה במשחק ההגנה הנהדר שלה אבל בחלק ההתקפי למרות כלים בלתי נגמרים בדמותם של משה בן לולו, עידן שריקי, אבירם ברוכיאן, לישי ביטון, רז מזרחי ואדי אדרי עדיין לא מצאו דרך להביא את ההתקפה לידי ביטוי. אין ספק שחיזוק של שניים או שלושה שחקנים זה דבר שמתבקש בכדי לעמוד ביעדים של הקבוצה לעלות ליגה. בין היתר, אוהדי הקבוצה ביקרו וטענו "אם כל כך הרבה תוצאות תיקו אי אפשר לעלות ליגה, חייבים לשפר משהו".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל קבוצה שבאה נגד אדומים אשדוד בחודש האחרון באה להסתגר ולנסות לעקוץ גם נגד חולון הם לא חיברו 3 מסירות בניהם אשדוד עוד ניסו לשחק חולון כדורים ארוכים נגד כפר שלם מחזור הבא יהיה הרבה יותר קל כי הם משחקים פתוח
2
אשדוד קבוצה חלשה
(חולונייה: 16:35 09-11-2019)
היו צריכים לקבל 4 ,לא יגיעו לפליאווף עליון
3
ל1 אתם מנחוסים כמו מלאכי
(אשדודי יא סמרטוט לך תבכה בי" א: 18:42 09-11-2019)
אשדודי לך תעשה ברכת הגומל יצאתם בעור שיניכם....התפללתם לתיקו ושיגמר המשחק על להתגונן אפשר לחשוב איזה קבוצה אתם...שכירי חרב בלי נשמה.
4
אוהד עירוני מתוסכל
(1 מתחזה בצהוב: 23:38 09-11-2019)
תתעסק בקבוצה שלך יא מיץ של ...
5
שאפו לחיים
(רונלדו: 07:22 10-11-2019)
אשדוד 11 משחקים בלי הפסד כולל הגביע כל הכבוד לחיים מאמן ענק בנה קבוצה מעולה בתקציב לא בשמים כל השחקנים שהביא בינגו חבל רק על מי שיאיר השאיר לו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?