מועין נגאר ביקש לעזוב את דבוריה ונענה בחיוב

איבדו את הקפטן. שחקני דבוריה (דאפר מחאמיד) איבדו את הקפטן. שחקני דבוריה (דאפר מחאמיד)
קפטן דבוריה פנה לראשי המועדון וביקש לעזוב מיידית את הקבוצה. בדבוריה מבהירים: "נתבסס על שחקני בית ונילחם על הישארות בליגה"

 קפטן מועדון ספורט דבוריה, מועין נגאר, ביקש לעזוב את הקבוצה.

הקשר פנה לראשי המועדון והודיע על כך שרוצה לעזוב ולהתחיל באתגר חדש ונענה בחיוב. לאחרונה פנו מספר קבוצות בליגה א' לשחקן שנחשב לאחת מנקודות האור מתחילת העונה של דבוריה, וכבר במהלך שבוע הבא צפוי נגאר למצוא בית חדש.

בדבוריה מאוכזבים מההחלטה של הקפטן אבל מבהירים כי הקבוצה לא תתפרק. "החלטנו בשבועות האחרונים שאנחנו נתבסס על שחקני בית מקומיים ונצרף מספר שחקני רכש ונילחם על הישארות עד סוף העונה. אנחנו גם מקווים שהמועצה תעביר לנו את הכסף שחשוב לנו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עמותת ספורט דבוריה
(אסעד דבוריה: 10:58 24-11-2019)
עמותת ספורט דבוריה כנראה הפכה בשנתיים האחרונות לעמותה להלבנת כספים.אם לא הייתה כזאת הייתה מסכימה להעביר את ניהול הקבוצה או לכמיל אבו סביה או לאיהאב אברהים. אבל יש לעמותה ולעומד בראשה הרבה מה להסתיר.
2
מתחת לשולחן
(אסעד דבוריה: 11:08 24-11-2019)
די להזכיר שבתחילת יולי ראש המועצה העביר סכום של מאה חמישים אלף במזומן בתוך שקית לאחד מחברי ההנהלה הקודמת השליח שנשא את השקית היה חבר עמותה .היכן נשמע דבר כזה שמועצה מעבירה כסף לקבוצה במזומן.דבר שמעורר מיליון שאלה????????
3
רופא בלי תשלום
(יוסף: 00:58 26-11-2019)
הבחור אסעד היה נכנס למשחקים בלי לשלם כסף תמורת הכרטיס של המשחקים וההנהלה הקודמת יודעת על הבחור הזה איך קבוצה יכולה להחזיק מעמד אם רופא נכנס למשחקים בלי תשלום
4
טעות אדון יוסף
(אסעד: 12:47 30-11-2019)
אתה מכוון בטעות למישהו שאין לו קשר .כדאי שתגיד ליוסף שלך שיושב במועצה ולחונטת הנהנתנים מסביבו שהשטיח נשמט מתחת לרגליהם שלמונים מטעם ראש מועצה לגורם כלשהו במזומן מעידים על מעילה וגניבת כספי ציבור.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?