זועבי: "היינו יותר טובים אבל סבלנו משיפוט פחדני", נוגידאת: "היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר"

מאשים את השיפוט. אדהם זועבי (דאפר מחאמיד) מאשים את השיפוט. אדהם זועבי (דאפר מחאמיד)
ערערה הביסה את אסי גלבוע אבל במועדון מחבל התענך טוענים כי זה היה בגלל טעויות שיפוט. בערערה מקווים להתחזק בשני שחקנים בשבועות הקרובים

ערב המשחק בין בני ערערה לאסי גלבוע הבינו בשתי הקבוצות כי מדובר במשחק על שש נקודות, כאשר המנצחת בו תברח מהתחתית הבוערת ואילו המפסידה תישאר מסובכת בחלק התחתון של הטבלה, ואכן גלבוע תמשיך להילחם על מקומה ואילו בערערה יכולים נשום לרווחה ואף מכוונים כבר לחלק העליון של הטבלה.

בערערה אף מתכוונים להתחזק בעוד שני שחקנים בקרוב לאחר שניצחה בתוצאה 1:4 משערים של ראם ג'והג'אה, וליד סידאוי, יוסף סמארה ומג'ד אלג'ש, תומר שריקי כבש לגלבוע.

למרות ההפסד בקבוצה מחבל התענך האשימו דווקא את צוות השיפוט.

מאמן הקבוצה אדהם זועבי אמר: "אני מרגיש פספוס כי היינו יותר טובים מערערה ובמקום לנצל את המצבים שלנו אז קיבלנו שערים מחוסר ריכוז בהגנה והתוצאה משקרת. בנוסף סבלנו שיפוט פחדני שהוא פסל לנו גול ולא שרק לשני פנדלים לטובתנו. ההפסד שלנו זה סימפטום של קבוצה צעירה ונמשיך להאמין בעצמנו שנוכל להישאר בליגה".

מהצד השני בערערה מרוצים מהניצחון ואף טוענים שיכלו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. מאמן הקבוצה עיסא נוגידאת אמר: "זה היה משחק טוב וניצחנו בשליטה מוחלטת שלנו כאשר הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. שאפו גדול לשחקנים וזה משפר את המצב שלנו בטבלה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרשנות
(ליגה א: 12:38 02-12-2019)
אסי קבוצה צעירה ומאוד חלשה, בסופו של דבר אני מאמין שהיא תישאר בליגה לאור מה שמתרחש בליגה השנה שהרבה קבוצות הולכות להתפרק או שנמצאות בחובות וויתרו על רוב שחקניה. אמנם אסי ניצחה כמה משחקים בתקופה האחרונה אבל שיחקה נגד קבוצות שנמצאות בהתפרקות.
2
פרשנות חלק ב
(ליגה א: 12:46 02-12-2019)
למר אדהם תודה ותדע לפרגן לערערה ואל תתעסק בשיפוט כי אתה והקבוצה שלך האחרונים שצריכים לבוא להאשים שופטים הניצחנות שלכם זה אחד נגד קבוצה מפורקת ושניים הן מטעות שיפוט והן ממשהו מסריח.
3
פרשנות חלק ג
(ליגה א: 12:51 02-12-2019)
לקבוצת הפועל ערערה מגיע כל הכבוד עם תקציב נמוך ושחקנים צעירים ותנאים לא קלים, עם מעט ניסיון ומעט מזל הייתם עם הרבה נקודות ממה שיש לכם היום כולנו ראינו שלא נפלתם מאף קבוצה ההפך הוא הנכון, היה חסר לכם רגל מסיימת סוף סוף היום התפוצצתם עם 4 לאט לאט תגיעו
4
זועבי עם ההגנה שלו אשמים
(פרשנות ד: 16:59 02-12-2019)
זועבי תבוא בטענות להגנה ולבלמים החלשים שלך שגם לליגה ג לא מתאימים אל דבוא בטענות לשיפוט
5
מאמן
(אחמד: 22:33 02-12-2019)
מאמן פחחחח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?