בסימן הרוטציה: דובר אדומים משמש גם כדובר מכבי אשדוד בכדורסל

זעם בקרב האוהדים (צילום: אבישי אפטקר) זעם בקרב האוהדים (צילום: אבישי אפטקר)
בקרב אוהדי הפועל אדומים אשדוד זועמים על חבר ההנהלה רז בנימין שלובש גם צהוב כחול במשחקי הכדורסל. בנימין בתגובה: "צריך לדעת להפריד בין אהדה לעבודה ופרנסה"

הדרבי האשדודי בליגה א' ייערך בעוד מספר שבועות אבל כבר עכשיו סוערות הרוחות סביב הדובר של הפועל אדומים אשדוד, רז בנימין, כאשר האחרון שהיה ממקימי הקבוצה בליגה ג' משמש לאחרונה גם כדובר קבוצת הכדורסל באשדוד שאוהדיה מזוהים עם עירוני אשדוד. בקרב אוהדי האדומים זועמים על כך ואף קוראים להתפטרותו של בנימין מאחד מעיסוקיו. לאחרונה דובר כי אוהדי קבוצת הכדורסל רוצים להחרים את הקבוצה במידה ובנימין ימשיך בתפקידו בשתי המקומות.

בנימין עצמו אמר בתגובה: "להיות דובר משמעותו להיות קצין התקשורת האחראי על כל הפעילות הדיגטלית התקשורתית של המועדון ואת זה אני עושה בהתנדבות מלאה כבר 5 שנים ובעצם מרגע הרעיון שחשבתי להקים יחד אם חברי את האדומים. המדיה של האדומים היא המדיה ברמה הגבוהה ביותר בליגה א' ובכלל בארץ בין הגדולות והמתקדמות ביותר. במשך 5 עונות קיבלתי מספר הצעות לנהל ולהיות איש התקשורת והדגיטל של קבוצות שונות בארץ גם מליגת העל ושללתי זאת בגלל שזה לא היה נוח לי מבחינת מיקום וזמן. לאחרונה החלטתי לפתח את הידע שלי ולהקים חברת דיגטל ודוברות בשם RAZIKOMEDIA שתתן מענה לכל אותם גופים שרוצים להציג יכולת דיגטלית ודוברות ברמה מקצועית. ההצעה מהכדורסל באשדוד הייתה מתאימה לי וכמו כל איש מקצוע בחרתי לקבל את ההצעה ממקום מקצועי. צריך לעשות את ההפרדה בין אהדה לפרנסה ועבודה. המדיה והתקשורת של הכדורסל באשדוד כקבוצת בליגת העל לא היה קיים כלל ולא תואם את הציפיות כקבוצה בליגת העל. אני שמח שניתנה לי האפשרות לקדם את הכדורסל והספורט באשדוד ולהקים את כל מערך המדיה שלהם מ-0. זה המקצוע שלי ואני יודע לעשות את זה בצורה הטובה והמקצועית ביותר . מעבר להיותי בכדורסל ובכדורגל באשדוד אני גם בכדורגל נשים ודובר של דמות פוליטית מוכרת באשדוד. כאיש מקצוע ובעל עסק המטרה העיקרית שלי היא קודם פרנסה ועבודה שזה מעל להכל להכל אם כל הכבוד. צריך לדעת ולהפריד בין אהדה לעבודה ופרנסה. ובמידה ויש קבוצות ספורט נוספות שירצו לקהל שירות אשמח מאוד".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הוא עדיין לא סגור על עצמו
(אודי: 12:40 02-12-2019)
הוא ואבא שלו אוהדי עירוני. רז ערק לאדומים. עכשיו דובר של מכבי אשדוד. הוא לובש תחתונים צהובים בכלל.
2
אוהדי קבוצת הכדורסל
(כריש אשדודי: 13:15 02-12-2019)
אתם מדברים על כל ה-12 ?
3
הליגיון הצהוב
(אוהבים את רזי: 13:41 02-12-2019)
תודה על הריגול אצל האדומים חבל שנפל הדבר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?