בבית דגן מתכוונים להגיש ערעור בגין עונש ההרחקה של שוקי סדיס

שחקני בית דגן. יצטרכו להסתדר בלי המאמן בתקופה הקרובה (ניסים קמחי) שחקני בית דגן. יצטרכו להסתדר בלי המאמן בתקופה הקרובה (ניסים קמחי)
עונש כבד למאמן עירוני בית דגן, שהורחק לשלושה משחקים וכעת ההנהלה של המועדון החליטו לערער על ההחלטה

לא שקט בעירוני בית דגן ביום שאחרי עונש ההרחקה של 3 משחקים שניתן למאמן הקבוצה שוקי סדיס. בהנהלה מתכוונים להגיש ערעור בגין עונש ההרחקה שניתנה על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל.

בהנהלה אמרו לדאבל פס: "זאת בדיוק הבעיה של הליגות הנמוכות. שופטים כותבים בדוח בצורה מוגזמת ואחר כך קבוצות משלמות בבית הדין. אלה החלטות שפוגעות אנושות בקבוצות בליגות הנמוכות ובתחרות. היום זה אנחנו ומחר זאת קבוצה אחרת. בסרטון שהצלחנו להשיג רואים ממש ברור שאין שום תקיפה של אף אחד מהצדדים. מאמן קרית אונו דווקא מביא את השחקן שלו להתנצל בפני המאמן שלנו על תקרית במשחק. זה אירוע שקורה כל משחק, וטבעי במשחקים חשובים שיש אמוציות. באיגוד השופטים אומרים שהם רוצים לשפר את השירות שהם נותנים לקבוצות בליגות הנמוכות הנה יש להם הזמנות. אין ברור מזה. בית הדין ראה את הסרטון, וביקש את תגובת השופט כבר בשבוע שעבר. אין לנו מושג איזה תגובה הביא השופט – אבל כפי שאפשר לראות בסרטון השופטים כלל לא על המגרש כשכל האירוע הזה מתרחש. איך מתקבלת החלטה כזאת".

שוקי סדיס בתגובה לדאבל פס: "אני חושב שההרחקה הזאת היא החלטה הזויה שאין לי מושג איך קיבלו כזאת החלטה לאחר שהדיין ראה בבירור בצילום שאני לא תקפתי אף אחד, אבל הכל בסדר אני סומך על השחקנים שלי ויודע שהם ילחמו עד הסוף גם אם אני יהיה ביציע".

לחצו כאן כדי לצפות בתקרית




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בית דגן זהירות
(אוהב בית דגן ( בדיחי(: 12:39 27-12-2019)
תבדקו אם הצלם שלכם מעביר סרטונים לקבוצת טייבה, הוא עבר עשה את זה לאור יהודה
2
מוגזם
(בית דגן : 10:50 26-12-2019)
אני חושב שזה הרחקה הזויה ומוגזמת אני שישבתי בספסל עד שמאמן הקבוצה לא עשה כלום לשחקני קרית אונו ההיפך שחקן היריבה ניגש עליו אמר לו סתום תפה ואחר כך ביקש סליחה גועל נפש של החלטה
3
בראבו בית דגן שכונה
(הדיין שמעוני: 11:05 26-12-2019)
די די אתם לא תעלו רק צעירי טייבה. אתם מקום שכונה עם אנשים שכונה תת רמה, המקום שלכם בליגה ג'.
4
ברברי כמו הבן שלו
(שון: 11:32 26-12-2019)
שני אפסים הוא והבן הבליין שלו
5

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?