בית דגן נעצרה בפ"ת

שחקני בית דגן ועמישב (נתנאל איטח) שחקני בית דגן ועמישב (נתנאל איטח)
המחזור ה-15 בליגה ב' דרום א' הפגיש אחר הצהריים את מכבי עמישב פ"ת ועירוני בית דגן. בסיום מנצחת הקבוצה הביתית בתוצאה 1:3 ומנחילה הפסד שני העונה לבית דגן

מכבי עמישב פתח תקווה אירחה אחר הצהריים במסגרת המחזור ה-15 בליגה ב' דרום א' את עירוני בית דגן, כאשר האורחים הגיעו ללא מאמנם, שוקי סדיס, (הורחק במהלך השבוע על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים) אך בבית דגן ציפו לסיים את הסיבוב הראשון בראשות הליגה עם ניצחון.

הפתיחה בישרה טוב ועמית ליבגוט העלה את בית דגן ליתרון 1:0. עמישב פתח תקווה חזרה למשחק 7 דקות לסיום המחצית הראשונה שאלי כהן כבש, 1:1. במחצית השנייה שחקני עמישב פתח תקווה עלו נחושים וחדרי מוטיבציה לכר הדשא.

בדקה ה-60 עמישב פתח תקווה השלימה מהפך משער בכורה של איתי נייברג, עשר דקות חלפו ובית דגן נותרה בעשרה שחקנים לאחר שבר סדיס הורחק בכרטיס אדום. האורחים חיפשו את שער השוויון ומנגד עמישב פתח תקווה ניצלה את היתרון המספרי בדקה ה-75  איתי נייברג כבש והשלים צמד במשחק, 1:3 למכבי עמישב פתח תקווה.

עד סיום המשחק התוצאה נשמרה, הפסד ליגה שני העונה לבית דגן שנותרת עד ליום שלישי בראשות הטבלה אך ניצחון של צעירי טייבה והקבוצה תרד למקום השני. במכבי עמישב פתח תקווה רושמים סיבוב ראשון מוצלח עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומעפילה זמנית עד להשלמת משחקי המחזור ה-15 למקום השלישי.

שוקי סדיס, מאמן עירוני בית דגן, אמר בסיום לדאבל פס: "הפסדנו לקבוצה טובה מאוד שביטלה אותנו מהדקות הראשונות, משום מה אף שחקן שלי לא הגיע היום למשחק. לא חשבתי שננצח עד סוף העונה, יש גם ימים כאלה. נעבוד השבוע קשה במטרה לבוא מוכנים למשחק מול צעירי טייבה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הצגה
(יהודה: 16:59 27-12-2019)
5 חתיכות היו צריכים לקבל בויטר צועק לשחקנים תרגיעו שלא נתבזה פה
2
יאללה עמישב
(אשר: 00:33 28-12-2019)
משחק מצויין של עמישב והמאמן שלהם אבל בית דגן היו חלשים האמת
3
שוקי סידס
(אבי: 03:42 28-12-2019)
כל הכבוד שוקי על הפרגון לקבוצה היריבה בשביל לדעת לנצח צריך לדעת גם להפסיד
4
בית דגן
(אפרים : 07:59 28-12-2019)
בית דגן קבוצה מאוד איכותית אם מאמן מוכשר מאוד א כל הפעם הוא לא היה על הקווים וזה הקשה מאוד מנגד עמישב עם קבוצה שרק עכשיו מתחילה להתחבר אם מאמן כמו צביקה שהוא מאמן טוב מאוד לליגה הזאת אין לי ספק שבית דגן תמשיך להתבסס בטבלה חזק מאוד ועמישב להכין את עצמ

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?