לא מוותרת על העלייה: ניצחון גדול לטירה בכפר קנא

הכובשים לטירה. זומה וטדסה (צילום: נזיה סולטאן) הכובשים לטירה. זומה וטדסה (צילום: נזיה סולטאן)
משחק הצמרת בין הקבוצות הוכיח כי טירה של חיים סירוטקין ראויה להישאר במאבק ואילו כפר קנא מסוגלת להילחם רק על מקום בפלייאוף העליון

משחק הצמרת בין הפועל כפר קנא לבין מועדון ספורט טירה, היה קרב ישיר בין שתי קבוצות שרוצות להילחם עד לסיום העונה על המקום הראשון, ואכן טירה  הוכיחה שהיא נמצאת חזק במאבק ואילו כפר קנא לא מספיק טובה בשלב הזה של העונה כדי להיות ראויה לעלייה.

היה ברור מתחילת המשחק שלא נקבל כדורגל אטרקטיבי, וזאת עקב המגרש הבוצי והגשם השוטף שירד לפני המשחק אבל זה ממש לא מעניין את שחקני טירה שפתחו את המשחק בטירוף והצליחו לעלות ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שהכדור הוגבה מאמצע המגרש ואף אחד משחקני כפר כנא לא הצליח להשתלט ולהרחיק את הכדור, בסופו של דבר, מתנאל טדסה ניצל את הטעות האיומה בהגנה ושחרר בעיטה מדהימה וקבע 1:0 מוקדם לאורחים.

במחצית השנייה, המטרה של טירה הייתה מאוד ברורה, והיא להעביר את הזמן בהנעת הכדור מסודרת ולמנוע מהיריבה את הכדור. התוכנית עבדה והצליחה לכל אורך המשחק וזה בא לידי ביטוי בשער בדקה ה-71, לאחר שמתנאל טדסה הגביה כדור קרן שהגיע בסוף לראשו של לואיס זומא שנגח מקרוב פנימה וקבע את התוצאה של המשחק 2:0 מרשים לטירה.

החבורה של חיים סירוטקין ממשיכה להיצמד לצמרת וכעת היא ממוקמת שלישית בטבלה עם 28 נקודות בקופה, במרחק של 4 נקודות מהשנייה, הפועל כאוכב, רגע לפני משחק העונה ביניהם במחזור הבא. מהעבר השני, בכפר כנא חוששים מאוד מהתקופה האחרונה אחרי שקבוצתו של אחמד סבע ספגה הפסד שני רצוף מול קבוצות הצמרת ובנתיים המחשבה היא לעבור את המבחן הקשה במיוחד כשתתארח אצל הפועל באקה אלגרבייה בשבוע הבא.

מאמן כפר קנא, אחמד סבע, אמר לאחר המשחק: "הפסדנו שני משחקים מול קבוצות צמרת ובניגוד לשבוע שעבר שהיינו ראויים לנקודות אז הפעם אין תירוצים וטירה היו יותר טובים מאיתנו. ניסיתי לבצע חילופים ולעשות שינוי מערך אבל זה לא עבד ואני לא לוקח אחריות על ההפסד. יש לנו עוד מחזור אחד לתום הסיבוב הראשון ונראה כי נבצע שינויים ונשחרר שחקנים שאומנם הם טובים אבל לא הולך להם אצלנו".

קשר טירה, סמיר עבד אלחי, אמר לאחר הניצחון: "לשמחתנו הגענו וניצחנו משחק באחד המגרשים הקשים בליגה. נקווה להמשיך את היכולת מהמשחק הזה גם במשחקים הבאים כי ניצחנו בזכות לחימה והקרבה. זה לא מובן מאליו שהקהל שלנו מלווה אותנו בכל משחק ובכל מגרש והוא ללא ספק השחקן ה-12 שלנו".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא מאמין
(נוטילה: 10:32 04-01-2020)
דאבל פס לקחתם את דוניא גם אז מה נותר ליאללה ספורט להציע ..............
3
טירה בנשמה
(טירה ללאומית: 11:19 04-01-2020)
אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה רק עניין הגביע הפריע לאנו ומעכשיו מורכזיים במאת האחוזים נטו בליגה ובעלייה
4
טירה
(עבד: 11:24 04-01-2020)
טירה יא נוכלים בחיים אתם לא תעלו . מי שתעלה רק כאוכב בע"ה
5
טירה
(מוחמד: 14:02 04-01-2020)
מי זה הבלם מספר 25
6
טירה
(למגיב מספר 4: 17:45 04-01-2020)
איפה זה בכלל כאוכב ומי זאת כאוכב נתראה בשבוע הבא
7
אכסאל
(אוהד: 20:14 04-01-2020)
לא טירה ולא כוכב יעלו אכסאל תעלה שחקנים יפים יותר
8
טירה
(טירה : 22:28 04-01-2020)
יאללה טירה
9
טירה
(מוהנד: 10:52 05-01-2020)
טירה תחטוף רביעייה מכאוכב בע"ה. מי שתעלה רק כאוכב . נחיה ונראה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?