המשחק בין ביר אל מכסור לכפר מנדא פוצץ

שחקני כפר מנדא. ניסו להרגיע את הרוחות ללא הצלחה (דף פייסבוק כפר יאסיף) שחקני כפר מנדא. ניסו להרגיע את הרוחות ללא הצלחה (דף פייסבוק כפר יאסיף)
שוב זה קורה: המשחק בין שתי הקבוצות מליגה ב' צפון א' הופסק לאחר ההתפרעות של הקהל. כפר מנדא צפוייה לעמוד לדין

המחזור ה-17 בליגה ב' צפון א' נערך אחר הצהריים, כאשר הפועל ביר אל מכסור מתחתית הליגה אירחה את כפר מנדא למפגש קצוות בו שתי הקבוצות ציפו לזכות בניצחון ובשלוש הנקודות.

על כר הדשא פתיחת המשחק בישרה טובות לקהל ששהה באיצטדיון שנהנו משני שערים, אך בדקה ה-34 החלו אוהדי כפר מנדא להשליך חפצים וכיסאות אל כר הדשא, שחקני שתי הקבוצות יחד עם חברי ההנהלה ניסו להרגיע את אוהדי כפר מנדא במטרה לחדש את המשחק אך לבסוף השופט בהחלטה משותפת עם עוזריו החליטו לשרוק לסיום המשחק בתוצאה 1:1.

מכבי אחווה כפר מנדא צפויה לעמוד לדין משמעתי בעקבות התפרעות קהל אוהדיה.

הנהלת ביר אל מכסור התייחסה למקרה ואמרה: "חבל. המשחק נפתח טוב מצד שתי הקבוצות, קהל אוהדי כפר מנדא החל להשליך חפצים וכיסאות למגרש וגרמו לביטול המשחק. מקווים שבית הדין המשמעתי יעשה צדק".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכי מגעילים בעולם לא מתאים להם ספורט מתאים להם רק לקחת אותם למזרעה לטיפול פסיכולגי
2
גועל נפש
(מעלות: 20:04 11-01-2020)
מי שמשחק בקבוצה הזאת הוא מטומטם אמיתי. וגם ההנהלה שלהם גועל נפש זה לא חדש ההתנהגות הזאת. זה זורם להם בדם. קבוצה הכי מגעילה בליגה עם הנהלה של מטומטמים ומגעילים. הלוואי ויקרעו אותם בבית דין. אמן.
3
מעלותי המגיב 2
(מאוקלי : 13:58 13-01-2020)
לפני שנתיים שנאבקו עם כאוכב על העלייה פתחתם להם רגליים ושחקניכם הקיאו דם מול כאוכב ... מה נשתנה קבוצה גרועה , אגב מנדא איבדה את זה כשהפסידה את קרב העלייה לכאוכב מאז כאוכב פורחת והם שוקעים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?