חד וחלק: ניצחון מוחץ להרצליה על אסי גלבוע

חגיגת שערים של הרצליה (דאפר מחאמיד) חגיגת שערים של הרצליה (דאפר מחאמיד)
הקבוצה של יגאל אנטבי ממשיכה לצעוד לעבר הפלייאוף העליון ואילו גלבוע ירדה למקום האחרון בטבלה. עלי זועבי הורחק

לאחר הניצחון בשבוע שעבר ידעו אנשי הפועל הרצליה כי רק ההמשכיות תחזיר לקבוצה את האפשרות להתברג בפלייאוף העליון, ולכן הקבוצה של יגאל אנטבי השיגה ניצחון מוחץ על אסי גלבוע בתוצאה 0:3.

הרצליה פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי עשרים דקות מצא הקשר, עומר כהן, מהרצליה את משקוף השער של גלבוע. רבע שעה מאוחר יותר מסירה מצוינת של אגמי מצאה את עידו וייר שמ-14 מטרים בעט פנימה, 0:1.

הרצליה הגבירה את הקצב במחצית השנייה כאשר אנטבי הכניס למגרש את הקשר, סתיו בן אהרון, ואת החלוץ, מיכאל בן ברוך. בדקה ה-71 קרן מצוינת של הרצליה מצאה את ראשו של ניתאי ביתן שקבע 0:2. ארבע דקות מאוחר יותר נותרה גלבוע בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של עלי זועבי ותשע דקות לסיום קרן נוספת של הרצליה הסתיימה בנגיחה של מיכאל בן ברוך לרשת של הקבוצה שירדה למקום האחרון בטבלה.

לצפייה בכל התמונות מהמשחק לחצו כאן

אנטבי אמר לאחר הניצחון: "זה היה ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה קשה שנמצאת עם הגבר לקיר. אני שמח שניצחנו וזה עדיין לא היה הכדורגל שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי. הכי חשוב עבורנו זאת ההמשכיות ולכן אנחנו לא מסתכלים על המיקום שלנו אלא ממשחק למשחק".

המאמן המפסיד, אדהם זועבי סיכם: "משבוע לשבוע זה הופך להיות יותר קשה אבל נמשיך להילחם ונקווה להוציא נקודות בשבוע הבא מול קריית אתא. לא הנפנו דגל לבן ונמשיך להילחם עד לדקה האחרונה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יגאל אנטבי
(משה: 12:37 11-01-2020)
אלי ג'מיל חוזה ליגאל לשנה הבאה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?