חמש בום: נווה שאנן 'פירקה' את סנדלה גלבוע

רגע לפני המשחק. שחקני נווה  שאנן (צילום: אדיר יזירף- דוברות נווה שאנן) רגע לפני המשחק. שחקני נווה שאנן (צילום: אדיר יזירף- דוברות נווה שאנן)
נווה שאנן לא מוותרת על העונה והשיגה ניצחון מוחץ על סנדלה גלבוע החלשה. הפער מהפליאוף העליון- חמש נקודות

  מכבי נווה שאנן היא ללא ספק אחת ההפתעות העונה בליגה ב'. הקבוצה בעלת אחד התקציבים הנמוכים בליגה הצליחה להשיג עד כה תישעה ניצחונות והיא רחוקה עד כדי חמש נקודות בלבד מהמקום שמוביל לפליאוף העליון. במחזור האחרון וללא שניים משחקניה המרכזים של הקבוצה כמו יוני יוסיפוביץ' ואביחי בן שטרית הפצועים, חניכיו של אייל הלטמן מחצו את סנדלה גלבוע 0:5 מצמד שערים של מריק שמחייב, מחמוד פדל, ארנון רבינוביץ' ורמי חנפה . בנווה שאנן לא מסתירים את העובדה שאין כסף גדול השנה אבל יש רצון גדול של השחקנים להצלחה.
מנהלה המקצועי של הקבוצה דורון בן דור : "אני לא יכול שלא להיות גאה בבחורים . יש לנו צוות אימון מדהים בראשותו של אייל הלטמן ומאמן השוערים אורן משולם. שחקנים שכל אחד מהם ראוי להערכה, אין לי ספק שאם היה לנו חצי אבל חצי מתקציב הקבוצות בצמרת היינו עולים לא מהפליאוף אלא ממקום ראשון . המטרה שלנו השנה היא לתקוע יתד ולשלב שחקנים צעירים מהנוער, שניים כאלה כבר שולבו בשישי האחרון ועוד ישולבו . אם נגיע לפליאוף העליון זה יהיה נס ספורטיבי ואם לא אז באמת שעשינו את המכסימום". חודש לא פשוט מחכה לנווה שאנן עם ארבעה משחקי חוץ נגד קבוצות הצמרת של הליגה כמו נשר, ריינה, פרדייס ,כפר קרע ואיכסל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד לכם.
(יאיר מועלם: 12:13 11-01-2020)
האמת הבן של משחק בקבוצת הילדים . יופי של ניהול של מעדון ממנהל מחלקת הנוער ועד ההנהלה. פשוט רואים שנבנה משהו כאן לטווח ארוך . המון הצלחה .ושפו על הניצחון בשישי
2
אלופים
(שמעון בן שיטרית: 14:04 11-01-2020)
קבוצה של גברים ,לא ניתן להגיד שסנדלה חלשים הם תקפו מחצית ראשונה . אבל אנחנו שיחקנו כדורגל יפה מרגל לרגל המון פירגון ורעב. כבוד לגברים בכחול לבן. קדימה נווה שאנן רוצים פליאוף עליון .
3
שפו ענק
(אוהד: 16:34 11-01-2020)
אין לכם מה לחשוש נאוה שאנן הכי טובים נשר כולם מניאק החל מאבי מלכה בני סימנטוב גל אלקנתי כולם שרמוטות תנו להם בראש רק נאוה שאנן בהצלחה
4
מגיע לכם המון כבוד
(יוסי אלחדס: 06:34 12-01-2020)
לפני כמה שני אני זוכר את נווה שאנן בליגה ג מקבלים בראש. הייתי בשישי במשחק איזה יופי של משחק קבוצה טובה שמגיע ךה פליאוף . כולם מסודרים ... הרבה הצלחה
5
לא ייאמן
(דוד: 08:06 12-01-2020)
איך קבוצה בלי שקל על התחת משיגה 28 נקודות יותר מחצי ליגה. משהו מיוחד קורה שם
6
הלל לנוש
(אפי: 11:18 12-01-2020)
כל הכבוד תמשיכו לנצח ובקרוב ליגה א זה יהייה הבית
7
איך???
(לא מאמין: 12:20 12-01-2020)
אני מתחילת העונה הייתי בטוח שהקבוצה הזו תתרסק חזרה לליגה ג. אני חייב לאכול את הכובע. הייתי שישי ביציע ותענוג היה לשבת שם יחד על חברי ההנהלה שלהם שכמו בקבוצה בליגת העל יושבים ביציע ולא מתרוצצים על הדשא. ניהול שלא מבייש קבוצה בליגה לאומית. בהצלחה לכם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?