בקול ענות חלושה

זר לו נקלע אתמול לדרבי של א.א. פאחם היה מתקשה להצביע על הקבוצה שבלאומית וזו שמשחקת בליגה א'. ברוב שלבי המשחק הפגינה מכבי עליונות על אלאהלי אך כמאמר אותה קלישה בכדורגל: "מי שלא כובש - סופג", כך היה גם במשחק. אלאהלי עקצה פעמיים והשתיקה את כל שונאיה עם כרטיס לשלב הבא. רק כ-700 צופים חזו במשחק סימלו את המשחק שהחל בתרועה והסתיים בקול ענות חלושה. צפו בתקציר

הרבה קלישאות נאמרו לפני הדרבי הגדול של א.א. פאחם. "לדרבי חוקים משלו", "יוקרה עירונית" ועוד כהנה וכהנה. בסופו של דבר תפסה הקלישאה הכי חבוטה של הכדורגל, אותה ציינתי בפתיח לכתבה.
האחראים על אצטדיון השלום ציפו לפחות ל-5,000 צופים, ההערכות האופטימיות דיברו על 7,000 ויותר אולם מזג האוויר שהפתיע בעוצמתו והשידור בטלויזיה הביאו בקושי עשירית מכך.
מי שנכח במגרש התקשה להבחין בו זו שמשחקת בליגה הלאומית וזו שבליגה א'.

מזג האוויר והשידור הבריח אותם. האוהדים שהגיעו למשחק (צילום: מוחמד חאדר אניס)
לפני המשחק עשו שחקני מכבי מחווה יםה למשפחתו של אחד מאוהדי הקבוצה שציינו את יום השנה לפטירתו ועלו לשחק עם חולצות שתמונתו מודפסת עליהן. לצערם הם לא חשפו אותן בסיום..

לא חשפו אותן בסיום. שחקני מכבי עם החולצות לזכרו של אוהד הקבוצה (צילום: מוחמד חאדר אניס) 
כבר בדקה ה-3 קיבל יניב אברג'יל כדור עומק מברק דניאל באחד על אחד מול ענאן פרו שהדף ומנע שער בטוח. מכבי המשיכה לשלוט אך העקיצה הגיע מן העבר השני. הדקה ה-18 הגביה רמי חליס לתוך הרחבה, מוחמד אבו ריא נגח, מג'די חלאיילה (כברגלו יש לומר) הדף לא טוב ואבו ריא שעט על הריבאונד דחק לתוך הרשת, 1-0 ג'ת אלאהלי.

שער בניגוד למהלכים במגרש. אבו ריא מסדר לעצמו את המצב (צילום: מוחמד חאדר אניס)

בועט (צילום: מוחמד חאדר אניס)

הטעות התורנית. מג'די חלאיילה (צילום: מוחמד חאדר אניס)

אבו ריא על הריבאונד (צילום: מוחמד חאדר אניס)

וכובש (צילום: מוחמד חאדר אניס)
מכבי לא נשברה והמשיכה להחזיק יותר בכדור כשיריבתה מנגד רק מנסה להרדים את המשחק. בדקה ה-34 הגביה ברק דניאל קרן, הכדור הגיע לאשרף סולימן שממרחק של 5 מטר בעט אך פרו בזינוק ענק הציל שוב שער בטוח. דקה לפמני הירידה להפסקהה פרץ אופיר חלוואני דרך המרכז אך בעיטתו מ-18 מטר חלפה ליד הקורה.

שליטה של מכבי. אבי אלפסי (משמאל), ואשרף סולימן מול אמיר גדיר (צילום: מוחמד חאדר אניס)
במחצית השנייה לא השתנתה המגמה אך ההזדמנות הטובה הראשונה הייתה שוב של הלאומיים. בדקה ה-54 מסר אבו ריא לעומר גרא אך האחרון בעט לידייו של חלאיילה.

אלאהלי הייתה מסוכנת יותר בתחילת המחצית השנייה. חלאווני מעל מוחמד מחג'נה (צילום: מוחמד חאדר אניס)

בדקה ה-60 שוב היה זה אבו ריא שבעט מתוך הרחבה, חלאיילה התעלה והדף לקרן. היו אלה דקות מאד אינטנסיביות. בדקה ה-62 חדר יניב אברג'יל לתוך הרחבה הטעה את כאמל ג'ברין אך מול פרו בעט בסיבוב החוצה.
מכבי המשיכה לחפש את השוויון. בדקה ה-70 בעט ראמי עאמר כדור מ 20 מטר, פרו הדף לקרן. בדקה ה-75 בעט אבי אלפסי מתוך הרחבה ושוב היה זה פירו שהדף לקרן.

איש המשחק. ענאן פרו בהדיפה אופיינית (צילום: מוחמד חאדר  אניס)
ובכדורגל כמו בכדורגל.. נו אתם כבר יודעים. בדקה ה-90 התנהל המחליף, קאסם מחמיד מרחק 20 מטר מהשער, הניף את רגלו ובעט לפינה של חלאיילה, 0:2.

ערפל כבד. ראמי עאמר ורמי חליס (צילום: מוחמד חאדר אניס)
אגב, ב-10 הדקות האחרנות שרר ערפל כבד במשחק מה שהקשה בזיהוי השחקנים. שחקני מכבי בהחלט יכולים לראות את עצמם מקופחים. עכשיו יתרכזו שם במטרה החשובה מכל: הליגה.

ניצחון בכורה כמאמן. אלכס ברמכר (צילום: מוחמד חאדר אניס)

באלאהלי מרוצים מאד ראשית כי הצליחו להשתיק את הביקורות נגדם בעיקר מצד אוהדי הפועל שקיוו כי יפסידו ומצד שני מניצחון הבכורה של המאמן, אלכס ברמכר.

השתיק את המלעיזים. נביל חלק, יו"ר אלאהלי (צילום: מוחמד חאדר אניס)

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יוטר אין הפועל הם תיתפרקו והואדים כולם בעיר רק מכבי וריק מכבי ליגה לאומית הימפיריה
2
לא אחי לא ציפינו ליותר מ-500 אוהדים
(פחמאוי גאה: 12:19 05-01-2011)
ונביל לא השתיק אף אחד, שאנאים את אלאהלי והתשובה שלנו תרשמו אותה בסוף העונה, לא מדובר רק במשחק אחד , אלאהלי תתפרק בעזרת השם
3
לא ישתקו לעולם , תראו איפה הם משחקים? זאת ההוכחה שאוהדי הפועל לא שותקים ,אנשים כאלה אין להם מקום בעיר
4
אנחנו שונא מכבי. מכבי זה לא טוב
5
מוחמד כדר אניס כתב אותה , כי הדיעות שלו שונות ,אתם בדאבל פס לא אובייקטיביים , תמשיכו לעודד את העולם התחתון ,בוא נראה איפה נגיע עם הכדורגל המגעיל שבארץ,אלאהלי קבוצה של עולם תחתון ואין להם מקום בעיר הגאווה אום אל פחם , תחזירו את הפועל יאללה קדימה
6
לאלהלי 40 אוהד ולמכבי 400
9
מכבי שחקה יותר טוב מ אהלי כול הכבוד לשחקני מכבי ו מי שאמר שהיה 500 אוהדים היוא למכבי ואל תשכחו שהיה יום עבודה ! כול הכבוד לאוהדי מכבי
10
של זמן אלאהלי הוא התחליף הלגטימי להפועל תמשיכו לסבול ותמותו מקנאה
11
נמות מקנאה ולא יהיו לכם אוהדים
(פחמאוי גאה: 16:47 05-01-2011)
אין תחליף להפועל ,אלאהלי חבורת בית קפה ונשארת שם
13
מכבי עולה
(מחאמיד מוחמד: 21:52 05-01-2011)
באום אל פחם יש רק קבוצה גדולה אחת וזאת מכבי מחאמיד צהוב עולה מכבי
14
יניב אברג'ל מוכר משחקים
(יגאל: 09:30 06-01-2011)
מכבי אום אל פחם רק שתדעו יניב מכר אתכם כך הוא עשה גם בשנה שעברה מוכר משחקיםםםםםםםםםםםםם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?