סיכום המחזור בליגות א,ב,ג (25.4)

בסוף השבוע מכבי יפו הבטיחה עלייתה לליגה ב עם תפאורה מושלמת בבלומפילד,בליגה א דרום הצמרת והתחתית עדיין רותחות,גם תחתית ליגה א צפון עדיין בפעולה.בליגה ב צפרירים וטייבה עדיין לא עלו רשמית,בליגה ג שרון ומרכז צמרת משולשת שתוכרע כנראה רק בפוטו פיניש.

בליגה א דרום שלושת המוליכות ניצחו שבתחתית העניינים ברתיחה,שני מחזורים לסיום העונה.מכבי באר שבע המוליכה ניצחה את כפר יונה ונשארה בפסגה(סיקור מורחב באתר)גם השנייה יבנה ניצחה בחוץ את קטמון(סיקור מורחב והשערים בוידאו באתר)השלישית נתיבות שעדיין מאמינה בעלייתה לליגה הלאומית ניצחה בקלות את בית"ר כפר סבא(סיקור מורחב ותמונות באתר)בתחתית נחלת יהודה וכפר שלם נפרדו בתיקו(סיקור מורחב באתר)ואילו הפועל ערד השיגה נצחון צפוי על משוש שגב שלום היורדת לליגה ב 0:4,אליעזר לביא כבש כבר בדקה ה-25 בנגיחה לאחר בישול של טדסה,10 דקות חלפו וקובי שוקרון בבעיטה מ 16 מטר קבע 0:2 שהייתה גם תוצאת ההפסקה.במחצית השנייה ויקי בוכובזה כבש צמד שהשער השני הגיע מבישול של ניר חזות שחזר מפציעה של חודש וחצי.בדרבי הקריות ניצחה קריית מלאכי את קריית גת(סיקור מורחב באתר)ואילו במשחק נוסף גברה הפועל חדרה על עירוני רמלה 0:1 משער של עופר סער בדקה ה-60.

 

חנן אלקיים מנתיבות וחיים עזרא מכפר סבא בשישי האחרון.נתיבות עדיין בתמונת העלייה.(צילום:לירן דורף)

 

בליגה א צפון שש קבוצות עדיין נאבקות לא להגיע למקום שמוליך למבחני ההשרדות,במשחק המרכזי בתחתית נפרדו מכבי טמרה והשקמה רמת חן בתיקו מאופס שהיה מאופיין בתאקלים רבים וכמעט ללא כדורגל וללא הזדמנויות מיוחדות.הפועל עפולה ומכבי כפר קרע שגם הן חזק בתמונת משחקי ההשרדות נפרדו בתיקו 2:2(סיקור מורחב באתר).מכבי עירוני שלומי נהריה עדיין לא ירדה רשמית לאחר שניצחה את הפועל הרצליה 0:1 משער של אברהים אבוערדאת בדקה ה -75.עירוני טבריה פגשה את היורדת בית"ר משהד וסיימה עמה רק בתיקו 3:3,כפיר בן דוד ושלום עקיבא העלו את טבריה ל 0:2 מבטיח בדקה ה -37 אבל משהד חזרה תוך דקה משער מצמק של מוטי בן חמו,עוד דקה עברה וטבריה כבר ב 1:3 כשמאהר גיבארין כובש וקובע את תוצאת המחצית.טבריה שנתנה לשוערה ערן שייזנגר לנוח ספגה פעמיים בדקות 78,87 מצמד של מוטי בן חמו שקבע 3:3 ושלושער פרטי במשחק.יתר התוצאות:אחווה עראבה-הפועל כפר קנא 2:0(מחאג'נה ועודה לכפר קנא),מכבי צור שלום-בית"ר צפת 1:1(בוזורגי לצפת,רבינוביץ' לצור שלום),עירוני אום אל פאחם-הפועל אסי גלבוע 1:1.

 

מכבי טמרה והשקמה בשישי האחרון,הסתיים ב 0-0 משעמם.(צילום:עטאף מנאע)

 

בליגה ב דרום א' טייבה מתעקשת לשמור על מתח בצמרת ולא להבטיח את עלייתה,בשישי בביתה מול 2000 צופים יכלה טייבה לעלות רשמית ליגה עם נצחון על בית"ר רמת גן שנאבקת בתחתית,המשחק היה דל באירועים ולמרות שטייבה לחצה לקראת סיום המשחק לא נפלו בו שערים ובסיום 0:0,מכבי עמישב שהייתה בטוחה שבשלב הזה לא יהיה לה אפילו סיכוי תאורטי ניצחה באזור 2:0 משערים של כפיר שנסי(עצמי)בדקה הרביעית ואודי כבודי בדקה ה -4,למעשה המתח היחידי בין עמישב לטייבה חוץ מפער חמש הנקודות בצמרת שני מחזורים לסיום העונה הוא מי יסיים מלך שערי הליגה,אורן מוחרר מבני טייבה ולירון קסר מעמישב מוליכים במשותף טבלה זו עם 22 כיבושים כ"א.התחתית ממשיכה להיות חמה לאחר שהפועל הוד השרון צנחה אל מתחת לקו האדום עם הפסד ביתי מפתיע למ.ס כפר קאסם 4:2,אחרי מחצית מאופסת כבשה כפר קאסם ראשונה בדקה ה -60 מרגליי אמין עאמר,לא חלפו להן שלוש דקות והאורחת כבר ביתרון 2:0 כשמעאד עאמר כבש.בדקה ה -67 נשארה כפר קאסם בעשרה שחקנים אחרי ששאוקי עיסא הורחק בפעם הרביעית העונה!אך גם עובדה זו לא הפריעה לאורחת לכבוש פעמיים נוספות מרגליי שני העמארים שהשלימו צמדים אישיים,מרום בן שמע וניר איינשטין רק הצליחו לצמק לקראת הסיום ל 4:2 שכפר קאסם נשארה בדקה ה-88 בתשעה שחקנים לאחר שגם מחמד בדיר הורחק בצהוב שני.הפועל רמת ישראל ניצחה בקרב השרדות את הפועל פרדסייה 1:0 משער של יוסי ימיני כבר בדקה השלישית ונשמה מעט אוויר בקרבות התחתית.מכבי השרון נתניה ניצחה כצפוי את מכבי עירוני אור יהודה 4:0(יוסי זנה,שימי אדרי,אורפלי ועידן ששון)ופתחה פער של 2 נקודות מהקו האדום.עוצמה חולון ניצחה במפגש מרכז טבלה את שיכון ותיקים 3:2(סיקור מורחב באתר).יתר התוצאות:מחנה יהודה-מ.ס בני יפו 1:2(שפט ועגייב למחנה,אגברייה ליפו)אורתודוכסים יפו-מ.כ אור יהודה 3:2.

 

בליגה ב דרום ב' יכלה צפרירים חולון לעלות רשמית עם נצחון ביתי על בית"ר גבעת זאב אך נכשלה(סיקור מורחב באתר)השנייה עירוני שדרות יצאה למשחק חוץ אצל צעירי רהט ונזקקה לצמד של שניר בן אסייג בדקות האחרונות כדי לנצח(סיקור מורחב כולל תמונות באתר),השלישית בני אילת שעדיין נאבקת עם שדרות על המקום השני ניצחה בביתה בקלות את מכבי באר יעקב 0:6,תומר עיוואן עם שלושער,דניאל קהא עם צמד ועידו אליהו כבשו לאילת.יתר התוצאות:הפועל מרחבים-מ.ס דימונה 0:2(אלכס ניסים ודודו חפר)הפועל ג'לג'וליה-בית"ר מעלה אדומים 4:1,אורתודכסים לוד-שיכון המזרח 6:0,מ.ס חבל מודיעין-מ.ס באר שבע 2:4,הפועל טירת שלום-מכבי שעריים 1:2.

 

בליגה ב צפון א' המתח בצמרת נמשך שגם המוליכה אלהאלי אום אל פאחם וגם אחווה חיפה מנצחות והפער ביניהן נשמר על נקודה בודדת.אלהאלי יצאה לביר מכסור וניצחה 4:2,כילאני מחג'נה ובלאל מחמיד קבעו 2:0 מוקדם לאלהאלי,יוסף גדיר צימק ל 2:1 בדקה ה -29 אך שש דקות מאוחר יותר העלה עלי מחג'אנה את אלהאלי ל 3:1 שהייתה תוצאת ההפסקה.נידאל עודה עשה 4:1 לפני שרביע גדיר צימק וקבע את תוצאת המשחק 4:2.הפועל אחווה חיפה לא מוותרת על העלייה לליגה א וניצחה בקלות את אחי עכו 1:4,יעקב גושה עם צמד,חנא פרהוד ואחמד גליון כבשו לחיפה שממתינה למעידה של אלהאלי.בתחתית בני אבו סנאן עם רגל וחצי בליגה ג לאחר שנוצחה 2:1 ע"י הפועל כרמיאל בקרב תחתית,גיא לוי העלה את כרמיאל ליתרון כבר בדקה הרביעית אך אבו סנאן לא ויתרה ובדקה ה-15 איזנה מרגליי נביל סאלח.בדקה ה-76 הוכרע המשחק כשאיליה זאיקה כבש את שער הנצחון לכרמיאל שנשארה סופית בליגה ותתאחד בשנה הבאה עם בית"ר צפת מליגה א צפון.הפועל מסילות אמנם הובסה 0:3 ע"י הפועל איכסל(סובחי אסעד צמד וחמזה דראוש)אבל פער חמש הנקודות מאבו סנאן שני מחזורים לסיום אמור להספיק.יתר התוצאות:בית"ר כפר קנא-הפועל עוספיה 3:1,הפועל כפר סמיע-הפועל ערערה 1:6,בית"ר נהריה-הפועל סכנין 5:1,הפועל רמות מנשה-הפועל כאוכב 3:3.

 

בליגה ב צפון ב' העניין היחידי נותר בתחתית שם הפועל דיר אל אסד מתחת לקו האדום בפיגור שתי נקודות ממכבי כפר סמיע,שתי היריבות הללו בתחתית שיחקו מול הקבוצות הבכירות בליגה מכבי אום אל פאחם והפועל דליית אל כרמל אך מכיוון שהסיפר בצמרת כבר סגור ניצחו דיר אל אסד וכפר סמיע ונשארו בפער של שתי נקודות אחת מהשנייה,דיר אל אסד ניצחה את מכבי אום אל פאחם 0:1 משער של פאדי חליפה בדקה ה-88.כפר מסמיע יצאה לדליית אל כרמל וניצחה 4:2,תאמר חלייחל העלה את כפר סמיע ליתרון 1:0 בדקה ה -37 אך חוסאם חלבי איזן בדקה ה -51,צבי גרינברג החזיר את כפר סמיע ליתרון 2:1 אך דלייה לא ויתרה והשוותה ל 2:2 מרגלי ויסאם עיסמי.עמל עאמר בצמד הבטיח את הנצחון לאורחת מכפר סמיע.יתר התוצאות:הפועל מגדל העמק-כפר מנדא 2:6(מיכאל שטריימך רביעייה),בני בקה- מכבי כאבול 0:3,הפועל חלת אל שריף טמרה-מכבי סקציה מעלות תרשיחא 1:6,הפועל אום אל גאנם-מכבי בית שאן 4:6,הפועל נהריה-מכבי ברטעה 1:3.המשחק בין מכבי שעב לבית"ר חיפה לא התקיים בעקבות העובדה שמכבי שעב שהופיעה רק עם 8 שחקנים לא הביעה עמה את כרטיסי השחקן.

 

אחמד עבאס שוער הפועל דיר אל אסד הנמצאת מתחת לקו האדום.(צילום:עטאף מנאע)

 

 

ליגה ג' גליל עליון

 

במחזור הלפני אחרון ,מכבי עכו המוליכה ממשיכה לנצח ולהוביל את הטבלה עם 38 נק' ליגה.הפעם 2-1 על טובאש. המרחק מהסגנית מג'דל כרום עומד על נקודה אחת בלבד ובמצב הדברים הזה ,עוברת ההכרעה למחזור האחרון בשבת הקרובה. טבאש המארחת כבשה ראשונה ,עומר כעבייה דקה 8 ,אולם ניב טולדנו מיהר להשוות בדקה ה 10 .התוצאה לא השתנתה עד לדקות הסיום ממש כשרותם לזמי מבקיע בדקה ה 89 ומעניק לעכו את הנקודות והנצחון החשוב .בני מג'דל כרום ניצחה את שפרעם במשחק חוץ 3-1 והבטיחה את ההתברגות בצמרת אחרי שבני נחף סיימה את סבב המשחקים שלה לעונה בנצחון 1-3 על בני כבול. בני נחף ניצחה במשחק הבית אולם למשחק לא תהיה משמעות מכיוון שהיא לא הגיע למאבק העלייה. האורחים מכאבול עלו ראשונים ליתרון משער של עלי היבי בדקה ה 8 .עתמה קאסם איזן לבני נחף בדקה ה 37 . 1-1 במחצית. בכר איוב וחג' אדהם סגרו עניין עבור בני נחף במחצית השנייה.בני עראבה –בני מג'אר 2-1 . מכבי עין מהאל –בני בעינה 2-3 .

 

בסאם סלאמה מאמן מג'דל כרום,האם המהפך יגיע במחזור האחרון והקבוצה תעלה לליגה ב?(צילום:עטאף מנאע)

 

 

ליגה ג' יזרעאל

 

מכבי אחי איכסל הבטיחה סופית את העלייה לליגה ב' לאחר המשחק האחרון מול כעביה החלשה. אחי איכסל עם חגיגת שערים כבר בשלבים הראשונים של המשחק ,מוחמד חלילה וג'מאל דראושה מתחילים (דקה 7,15) ובהמשך פנדל של אורי עשור (דקה 19). טהא זבידאת הסקורר של אחי איכסל מוסיף מצד משלו עוד לפני שריקת המחצית (דקה 39,43) ואנו פותחים את המחצית השנייה ב 0-5 למקומיים .חוסיין עזאם הציל את הכבוד של כעבייה עם צמד משלו (דקה 50,65) שכלל גם פנדל. בסיום המחצית השנייה ,אחי איכסל משלימה את קונצרט השערים עם עוד שלושה של מוחמד דראושה ,נעים מהדי וחבשה עבד אלרחמן (דקה 80,83,90) ומסיימת את המשחק בתוצאה 2-9 ,עולה ליגה ומבטיחה את הדאבל העונה.נצרת עילית כרגע עם 56 נקודות בדיוק כמו מוסמוס עירון השלישית.המחזור האחרון בשבת הקרובה ייקבע את זהות הסגנית שתתמודד על כרטיס העלייה לליגה ב'.סיכוי טוב יותר למוסמוס עירון שכן נצרת עלית סיימה למעשה את העונה והיא לא משחקת במחזור הקרוב .נצרת עלית הביסה בביתה את כפר קמא 2-5 ,צמד של קובי אוסטרובסקי (דקה 17,19)מעלה אותה ליתרון מוקדם במחצית אולם כפר קמא צימקה בדקה ה 42 לבאי אסלן מבקיע . במחצית השנייה כבר שיויון כשאסלן נתכו כובש מפנדל לכפר קמא (דקה 47) אולם התגובה של נצרת עלית מגיע מיד עם שער של רועי כהן (דקה 48).ראטיין צ'זנוק ודרור מלכה מוסיפים עוד שני שערים לנצרת שמסיימת את המשחק ואת העונה בכלל.מוסמוס עירון יכולה להבטיח את המקום השני במידה ולא תפסיד במשחק האחרון בשבת הקרובה. את המשחק האחרון סיימה בנצחון חוץ 4-1 על בני נצרת ,אחרי 2-1 במחצית ,כבשו למוסמוס בדקות הסיום נאסר מחמיד ונאסר מוחמד וחתמו את תוצאת המשחק .בני עילוט –אלאמל נצרת 2-5 ,מנשיה זביידה –בית"ר עפולה 9-0 ,אלאיתחד נצרת –בית"ר אום אלפחם 2-4 .

 

 

ליגה ג' שומרון

 

במחזור הלפני אחרון ,מוליכת הטבלה מכבי אור עקיבא שומרת בדבקות על המקום הראשון לאחר נצחון החוץ החשוב 5-1 על מכבי נוה שאנן.אור עקיבא שטפה את המגרש והוליכה כבר 4-0 במחצית (יעקב ראובן 2 ,עופר קודיש ואורן כהן.)נווה שאנן הצליחה רק לצמק בדקה ה 76 עם שער של ישראל מתיתיהו . אלי אסולין סגר עניין לאור עקיבא עם שער בדקה ה 81. עם פער של 2 נקודות מהסגנית,יש לאור עקיבא סיכוי טוב לסיים את העונה במקום הראשון. הפועל ג'סר אלזרקה לא שיחקה בשבת ונותרה במקום השני. מכבי דליאת אלכרמל במקום השלישי אבל רחוקה מכל סיכוי לעלות ולכן משחקת ללא לחצים ומביסה במשחק חוץ את קרית ים 5-0 .(שלושער של אמיר חלבי ועוד שערים של איימן חסון וחמוד נסראלדין).משחק מרכז טבלה טיפוסי של שתי קבוצות חסרות עניין נערך בגבעת אולגה שם נפגשו בני זמר וספרטק חיפה . תוצאת המשחק תיקו 1-1 משקף.הפועל תל חנן-הפועל יקנעם 5-2 ,בית"ר פרדס חנה –בית"ר חדרה 0-3 ,מכבי פרדיס –מכבי ג'סר 5-0 .

 

 

ליגה ג' מרכז

 

הפועל רהט מוליכת הטבלה וגם בני יצלאל הסגנית לא שיחקו במחזור האחרון .את המצב ניצלה מ.ס קריית גת שניצחה במשחק חוץ את עירוני בית שמש ,אספה נקודות ונצמדה לבני יצלאל במקום השני. קריית גת עלתה ליתרון רק סמוך לסיום המחצית משער של אביחי אזולאי (דקה 41).משה לגיסה כבש את השני בדקה ה 51 ולאור האדישות של שחקני בית שמש ,היה זה רק עניין של זמן שקריית גת תוכל להגדיל את היתרון.משה סבג עשה זאת סמוך לסיום המשחק (דקה 90) וקבע את תוצאת הסיום 3-0 לאורחים מקריית גת.

בית"ר יפו ציון פגשה את קבוצת התחתית מ.ס. ראשל"צ במשחק מוקדם שנערך בשיכון המזרח. שחקני בית"ר יפו מיהרו כנראה להגיע למשחק העלייה של מכבי יפו בבלומפילד אבל לא שכחו לנצח לפני כן 3-2 .שלמה משה עם צמד ולירן ישעיהו ,סגרו עניין כבר במחצית הראשונה אבל מ.ס. ראשל"צ צימקה במחצית השנייה משער של אריה זינרייך (דקה 47) .בתוספת הזמן עוד שער של מ.ס. ראשל"צ כשדני קריסטל מצמק ל 3-2 תוצאת הסיום.הפועל מצליח ארחה במושב מצליח את צעירי אלהוזייל וכיבדה אותם בצמד שערים שהכריעה עבורה את המשחק. תוצאת הסיום 1-2 למצליח (ראה סיקור נפרד באתר )הפועל בני צפפה –הפועל תל שבע 1-1 ,הפועל חורה –מכבי שגב שלום 0-2 .

 

 

ליגה ג' תל אביב

מכבי יפו קביליו הבטיחה סופית את עלייתה לליגה ב' במשחק שהתקיים באימטדיון בלומפילד לעיני אלפי אוהדים וטקס פרידה מהשחקן אביבי זוהר.

במשחק עצמו ניצחה יפו את עירוני בית דגון בתוצאה 0-2 משערים של דודו ביטון ואורן יחזקאל (ראה כתבה נפרדת באתר),הסגנית הפועל קריית אונו לא התקשתה להביס את הפועל רמלה החלשה בתוצאה 11-1 כשאת השערים לקרייה כבשו ציון בזר (צמד) אילן מדר וחנן אסור (שלושער לכל אחד)יניב שמיע ושגיא קרופמן. לרמלה הבקיע אסף פרץ בדקה ה 56 .הקבוצה המארחת סיימה את המשחק עם שני שחקנים מורחקים.

בני שפי יהוד ארחה במגרש סביונים את הפועל עירוני יהוד לדרבי עירוני שהסתיים בתוצאה 1-2 לבני שפי .המחצית הראשונה הסתיימה דוקא ביתרון להפועל יהוד משער של אבי מימון בדקה ה 21.בני שפי חזרה למשחק במחצית השנייה מכיבושים של משה הדדי ורועי אוחיון מה שנתן לה את הנקודות והנצחון אולם ככל הנראה זה לא יספיק להגיע למקום השני והקבוצה תשאר בליגה ג'.

בית"ר עזרא וא.ס. חולון נפגשו במגרש לזרוס למה שאמור היה להיות משחק ביתי של בית"ר עזרא.יניב אבדר כבש צמד לעזרא (דקה 12,19) אולם א.ס. חולון התעשתה וקובי סויסה כפיר עטייה ואבי כהן המגן כבשו בהמשך המחצית (דקה 33,40,42) מה שהוריד את חולון ביתרון 2-3 להפסקה.במחצית השנייה בית"ר עזרא שוב הוליכה עם שערים של דוד מסה ויניב אבדר (דקה 58,63) אולם שחקני א.ס.חולון החליטו שהם את המשחק הזה מנצחים ואכן החלוץ כפיר עטייה משווה ל 4-4 בדקה ה 72 ואילו המגן אבי כהן עם צמד במשחק ובכלל העונה ,מעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה 78.

בתוצאה 5-4 מוסיף דוד פלנסיה את הגול החותם לפני שריקת הסיום מה שמשאיר את הנקודות בחולון וקובע את תוצאת המשחק 6-4 .גדנ"ע תל אביב ממשיכה לנצח ולדרוס קבוצות,הפעם היה זה תורה של קריית שלום הממשיכה להדרדר וסופגת שישיה כשהמשחק עצמו נערך במגרש גדנ"ע למרות שהיה משחק בית של קריית שלום.אלי אוחנה וויליאם פאנוס העלו את הגנ"עים ליתרון כבר בדקות הראשונות של המשחק ובמחצית התוצאה הייתה 2-0 לאורחים. במחצית השנייה חזרו הגדנ"עים לכבוש החל מהדקה ה 66 כשויליאם פאנוס שוב מבקיע ובהמשך במשך 10 דקות כבשו אדגה מוברא מנשה לירון ומעוז טולדו וקבעו בכך את תוצאת המשחק כאמור 6-0 לגדנ"ע.שאר התוצאות :אליצור יפו –הפועל נווה גולן 1-3 ,אליצור יהוד –דינמו חולון 3-2 ,ספורט מעוף –הפועל אורנית 1-0 .

 

קהל יפו,8000 צופים מילאו את בלומפילד בשישי.(צילום:שובל ירושלמי)

 

 

ליגה ג' שרון

הצמרת בוערת אולם אין אפשרות לקבוע דבר שכן שלושת המוליכות מנצחות ואין שינוי בפערים.

בית"ר פתח תקווה משפילה בבית את עלייה כפ"ס שחוטפת שמינייה ובכך נותרה פ"ת במקום השני עם 69 נקודות. גם הסגנית השנייה עירוני אריאל מנצחת בדרבי העירוני את בית"ר 2-1 ונשארת צמודה עם אותו מספר נקודות . בקעת הירדן מוליכת הטבלה שומרת על הפסגה לאחר הנצחון במשחק הבית (מושב תומר ) על תל מונד 2-1 . (סיקור נרחב של שלושת המשחקים בכתבות נפרדות באתר)

בני ג'לג'וליה ארחה את בני קלאנסווה במגרש בכפר קאסם והביסה אותה 0-3 .השער הראשון לג'לגוליה הובקע כבר בדקה ה 7 ע"י מועיד אלפקור.בהמשך קיבלה הקבוצה פנדל לאחר הכשלה ברחבה בדקה ה37 ויונס עבדאללה כבש והוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה 0-2 .היתרון של ג'לג'וליה נמשך גם במחצית השנייה ובאחת ההתקפות לקראת סיום המשחק,שוב הכשלה והשופט מצביע על הנקודה הלבנה. יונס עבדאללה שוב מתכבד ומבקיע וחותם את התוצאה 0-3 לג'לגוליה .לשתי הקבוצות אין כבר עניין בליגה והמשחק לא ישנה אולם כל נצחון הוא הישג ובני ג'לג'וליה מיקמה עצמה העונה כקבוצת מרכז טבלה.

בית"ר טוברוק ארחה בטירה את בני רעננה שאולי איבדה את החלום לעלות ליגה אך לא את הרצון להבקיע שערים לרשת היריבה. רעננה הגיעה עם הרבה מרץ וערכה במקום חגיגת שערים למרות שדווקא טוברוק כבשה ראשונה והוליכה כבר 0-2 לאחר חצי שעה משערים של משה זגורי וקובי מימון (דקה 17,27).רעננה הישוותה בהמשך המחצית כשאופיר מיארה ושמואל מורן עושים במלאכה. אורן טטרו מבית"ר טוברוק העלה את רעננה ליתרון מגול עצמי בדקה ה41 ותוצאת המחצית הייתה 3-2 לבני רעננה. החל מהדקה ה 60 חלה התפרקות מוחלטת של טוברוק וכל מספר דקות הובקע שער נוסף,לירן תגר,צח טולדו משה כרשיש ושוב אופיר מיארה (סה"כ חמישייה למיארה) היו מבקיעי השערים לרעננה כשטוברוק הצליחה לכבוש עוד גול של כבוד בדקה ה71 ע"י נאור דהן. זה כמובן לא שינה את התבוסה ובסיום התוצאה 11-3 לאורחים מרעננה שתסתפק כנראה העונה במקום הרביעי המכובד.יתר התוצאות :בית"ר אורנית-הפועל כפר קאסם 6-2 ,אחווה טייבה –כפר ברא 1-3 ,מ.ס.טירה –צעירי טייבה 3-1 .

 

אופיר מיארה(בצהוב)חמישייה לרשת טוברוק בנצחון רעננה.(צילום:לירן דורף)

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
גדכ'ק געד
(רא: 22:02 04-05-2009)
דגע

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?