"החלטתי לקחת את האתגר הזה ולהביא את מכבי בני ריינה לעלייה היסטורית"

נוגידאת (דאפר מחאמיד) נוגידאת (דאפר מחאמיד)
כך אמר עיסא נוג׳ידאת, מאמן מכבי בני ריינה, שרשם ניצחון רביעי ברציפות והפעם על מכבי נווה שאנן בתוצאה 0:7

מי יעצור את מכבי בני ריינה? הקבוצה שרבים כבר הספידו אותה במירוץ על כרטיס העליה לליגה א' חוזרת ובגדול לצמרת הליגה תחת מאמנה החדש, עיסא נוג׳ידאת.

האחרון מונה לאימון הקבוצה במקומו של חנא פרהוד ונושא הצלחה. נוג'ידאת רושם 100% הצלחה מאז שמונה למאמן, הקבוצה ניצחה בארבעה המשחקים צחצ הדרכתו ובנוסף כבשה 20 שערי זכות וספגה 4 שערי חובה.

אמש (שישי) אירחה הקבוצה את מכבי נווה שאנן, על כר הדשא חניכיו של עיסא נוגי'דאת המשיכו בכושר הנהדר והביסו בתוצאה 0:7, רשמו ניצחון רביעי ברציפות בליגה והעפילו למקום הרביעי שבמאזנם 37 נקודות, 4 נקודות פחות מהמקום השני בו ניצבת איחוד כפר קרע ו-9 נקודות מהמקום הראשון.

מאמן הקבוצה, עיסא נוג'ידאת, אמר לדאבל פס לאחר המשחק: "ניצחון מתוק נגד קבוצה קשה וטובה. עשינו את המשחק קל, התכוננו טוב מאוד למשחק הזה, פתחנו בסערה עם לחץ בחצי המגרש של היריבה. אני שמח מאוד על הניצחון הזה שהוא פרי של העבודה הקשה של השחקנים הנפלאים שלי, כל הכבוד להם , ממשיכים לעבוד ולעבוד קשה ולהשתפר ממשחק למשחק".

הצטרפת למכבי בני ריינה לאחר פתיחת עונה מאכזבת לקבוצה. מה הביא איתו עיסא נוג'ידאת לקבוצה?
"לאחר העזיבה מערערה ואחרי פתיחת עונה מצויינת, החלטתי לעזוב את אימון הקבוצה. פנו אלי מבני ריינה ואמרו שיש להם מטרה ברורה לעלות ליגה. הקבוצה הייתה רחוקה 8 נקודות מהפסגה, החלטתי לקחת את האתגר הזה ולהביא את מכבי ריינה לעלייה היסטורית. אני מקווה דרך המקום הראשון (שעכשיו מרחק של 6 נק') אם לא דרך המקום הראשון אז דרך הפלייאוף".

לא חששת לאחר שאימנת בליגה א' צפון לרדת לאמן בליגה ב'?
"היו לי הצעות מקבוצות מליגה א'. קיבלתי את ההצעה מבני ריינה כי זה אתגר מעניין עם הנהלה מצויינת. המטרה להביא אותם לליגה א', תמיד יש לי אפשרות לאמן בליגה א' ".

ליגה ב' צפון ב' העונה מציגה ליגה עם הרבה קבוצות בעלות תקציבים גבוהים וסגל שחקנים חזק במטרה להעפיל בסיום העונה לליגה א', מי לדעתך יהיו הקבוצות היאבקו עד לסיום העונה על כרטיס העליה?
"אכן כן, ליגה קשה מאוד ורואים זאת מחזור אחר מחזור בתוצאות. כל אחת מקבוצות הצמרת יכולה למצוא את עצמה מועמדת להעפיל בסיום העונה. הקבוצות שיתמודדו על כרטיס העליה עד לסיום העונה יהיו: עירוני נשר, בני פרדיס, בני ריינה, כפר קרע ומכבי נוגי'דאת".

לסיום, הסיבוב השני החל לפי מספר שבועות, מכבי בני ריינה צפויה להתחזק?
"הסיבוב השני הולך להיות קשה מאוד, יש לי סגל מצומצם של 14 שחקנים אבל אנחנו נחתים ונתחזק בעוד שניים שלושה שחקנים שיוסיפו עומק לסגל הקבוצה במשחקים".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן גדול
(שטאווי נוג’ידאת : 08:45 25-01-2020)
מאמן גדול שיהיי לכה בהצלחה
2
ריינה
(רק אתם: 10:07 25-01-2020)
רק אתם תעלו תאמינו בעצמכם נשר לו יעלו מנהלים אותם מניאק ויש שם שחקנים שמעניין אותם הכסף והראשון הוא אבי מלכה הזבל והשני זה בני סמנטוב השרמוטה והשלישי זה גל אלקנתי
3
שינוי
(נווה שאנן: 12:50 25-01-2020)
הזה הבדל בין הקבוצה של הסיבוב הראשון נגדינו לעכשיו שמיים וארץ! מאמן מצויין יש שיטה , יש דרך קבוצה לא מהליגה הזאת כל הכבוד !!
4
נוער נוש
(יעקב: 14:56 25-01-2020)
נווה שאנן הגיעה עם הנוער.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?