החולש עמידר רמת גן

עוזר מאמן הכח, ארז בנודיס מכיר היטב את הפועל כפר קנא עוד מהימים ששיחק ואימן באסי גלבוע. למרות זאת, היה לקבוצתו מאד קשה מול היריבה מתחתית ליגה א' שזכתה רק בשבת האחרונה בניצחון הבכורה בליגה. שעה של כלום הסתיימה בשער של עדי שלג שפתח את המשחק בדרך ל-0:3 בהילוך ראשון של הלאומיים.

בתור מסקר משחקים אני אוהב לשבת ביציע ולא על כר הדשא. מדוע? כי שם סופגים את האווירה האמיתית של המשחק. רחש האוהדים, הטראש טוק של השחקנים, שיחות הסדרנים וכד'.
למשחק בוינטר הגעתי במחצית. "עכשיו באים?", שאל אותי הסדרן בכניסה. למה, הפסדתי משהו? אפס, אפס לא?, עניתי. "מה פתאום?! 3:4" אמר בציניות.
נראה לי שזו השיחה שעוררה אותו בקור המקפיא של יום שלישי בערב.
יכולתי לבחור בין יציע "העיתונאים" שם יש כיסאות כמו בבית הספר, כאלה עם משטח לכתיבה וכמובן סוכך. הלכתי כאחד העם ליציע האוהדים. כ-70 אמיצים ישבו שם כולל 20 בערך שהגיעו מכפר קנא יחד עם אוטובוס השחקנים.
בגדול לא יכולתי לבחור עיתוי טוב יותר להגיע. 45 הדקות הראשונות היו כלום אחד גדול. " אני קורא את האתר שלכם בשקיקה ונהנה מכל רגע", אמר לי אחד הסדרנים, "ליגה א' העונה הרבה יותר מעניינת מהלאומית". סדרן אחר שכנראה ממש לא היה בעניינים שאל אם שתי הקבוצות ששיחקו על המגרש הם מאותה הליגה. "לך תקנה מחשב", אמר לו בן שיחי.

המחיש בדבריו את מצבה של הכח. עומר רפס (צילום: גיא גולדפרב)
פתיחתה של המחצית השנייה הייתה המשך ישיר, כנראה לסיומה של הראשונה. הכח אמנם החזיקה יותר בכדור אך לא הצליחה לייצר התקפה ראויה לשמה. למרבה הפלא, האורחים מכפר קנא לא שיחקו סגור אלא הניעו את הכדור בצורה מסודרת ואם קצת יותר תעוזה ורצון ייתכן והיו מצליחים לעקוץ.
בדקה ה-60 הגיע סוף סוף השער המיוחל. עדי סלוניקי העביר כדור מצד לצד והמגן, עדי שלג בעט מתוך הרחבה כדור שטוח שבהא דיאב, שוער האורחים יכול היה לעצור אך איחר בזינוק, 0:1 להכח. "יופי עדי!!" נשמע בברור קולה של אימו של המבשל. אין ספק שלא קל להיות הורה לשחקן כדורגל.
שלוש דקות מאוחר יותר הבנתי סופית מדוע מצבה של הכח בליגה לא טוב. עומר רפס איבד כדור לחוץ, נער הכדורים החזיר אותו מהר למגרש ורפס בתגובה פלט: "למה מהר, קח ת'זמן חמוד".
"מה קרה? אתם מפחדים?", אמר אוהד כפר קנא שהיה לידי, "אל תדאג אנחנו יותר מתעניינים בליגה.

אופטימי. מאמן כפר קנא, ח'יר אלדין טהא (צילום: גיא גולדפרב)
בדקה ה-68 נחתם מעשית הסיפור של כפר קנא בגביע. התקפה סתמית של הכח (אחת מיני רבות במשחק) הסתיימה כשגיא זגדון בהברקה שלח את סלוניקי באגף ימין, זה התקדם מעט ובעט חזק מקרוב, 0:2.
מי שחשב שכפר קנא תתפרק כאן, טעה. דווקא אז התעוררו שחקניו של ח'יר אלדי טהא והחלו לסכן את שערו של דין אזולאי. השוער השני של הכח הדף כדור חופשי של נאסים ארמלי. הכח עוד הדביקה כדור בקורה לפני שמוחמד חוג'יראת מצא את עצמו באחד על אחד עם אזולאי, בעט שטוח היישר לגופו המזנק של השוער. "אם היינו מבקיעים כאן, המשחק היה מתפתח אחרת", יאמר בסיום טהא.
מכאן דעך המשחק לחלוטין עד לדקה ה-93. כולם כבר ציפו לשריקה ויוגב בן סימון בבעיטה מפתיע מרחוק קבע את תוצאת המשחק, 0:3 להכח.

פיצוחים לילדים. מנהל כפר קנא, אמיר אמארה (צילום: גיא גולדפרב)
לאחר השריקה ירדתי לכר הדשא. רציתי לפגוש פנים את פנים את יוסף טהא, המלך הבלתי מעורער של ליגה א' צפון. "אם רג'א זועבי היה משחק, אני בטוח שהתוצאה הייתה שונה לחלוטין", אמר. ידידי משכבר הימים, אמיר אמארה מנהל הקבוצה פינק אותי בשקית ענקית של פיצוחים, שקית גדולה של קפה שחור אסלי ובקבוק שמן זית. "שיהיה לילדים, לאשה ולך", אמר.
"יש לך אולי בלם בשבילנו?", שאל טהא. שאלה מוזרה והמבין יבין...



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?