משחק העונה בין כפר שלם להכח ר"ג, אזור תפגוש את יפו

אורי שמיר אורי שמיר
המחזור ה-19 בליגה א' דרום ייצא היום בשעה 18:30 לדרך, כשבית"ר נורדיה תארח באצטדיון טדי בבירה את עירוני קרית גת. רגע לפני שזה קורה, אנו שמחים לארח בפינת התחזית השבועית את אורי שמיר, שלמעלה מעשר שנים עורך את אתרי האינטרנט "וולה", אתר ליגות הילדים והנוער המוביל בארץ, ו"גליל עולה", אתר הספורט המוביל בגליל העליון ובגולן

שמיר סיקר בעבר את הנעשה בליגה א' דרום עבור מקומון "השקמה" ועוקב בקביעות אחר ליגה א' דרום. והרי התחזית של אורי שמיר:


בית"ר נורדיה ירושלים - עירוני קרית גת
המשחק שפותח לנו את המחזור ייערך היום לפנות ערב. למרות העונה המאכזבת שעוברת על הקבוצה מהבירה, פערי הרמות ברורים ובנורדיה לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד נקודות במשחק כזה ולהסתכן בהתרחקות גדולה יותר מהמקום החמישי. הניחוש שלי: 1. ניצחון ירושלמי בהפרש של יותר משער אחד.


הפועל כפר שלם - הכח עמידר ר"ג
משחק עונה אמיתי. כפר שלם מתייצבת כמוליכת הטבלה והקבוצה עם ההתקפה הטובה ביותר בליגה, כשמלבד תוצאת תיקו אחת היא ניצחה את כל משחקי הבית. הכח עמידר מגיעה במומנטום שלילי למשחק הזה ויודעת שהפסד ירחיק אותה 5 נקודות מהמקום הראשון וככל הנראה יאלץ אותה להתמקד במאבקי מיקום בפלייאוף. הניחוש שלי: 1. כפר שלם תגיע רעבה וממוקדת ותנצח.


מ.כ ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן
ירמיהו מגיעה בפורמה מצוינת אחרי הניצחונות על עירוני אשדוד והכח עמידר ר"ג - שפתח את התיאבון ואת האמונה שחולון יכולה להתמודד על האליפות במטרה לעשות היסטוריה ולהעפיל ללאומית. בקעת הירדן מגיעה למשחק אחרי שישה משחקים ללא ניצחון ועם מאמן חדש על הקווים, חנן אזולאי, מאמן שבעבר הוכיח שהוא יודע לסדר הגנות. בקעת הירדן כבר ניצחה שלושה משחקי חוץ העונה, בעוד שחולון הפסידה אמנם רק משחק ביתי אחד, אך גם סיימה שלושה אחרים בתוצאת תיקו. לחולון לא יהיה קל. הניחוש שלי: 1. חולון קבוצה עדיפה ותמשיך את המומנטום החיובי. גילוי נאות: כחולוני שורשי אני הולך עם הקבוצה של העיר שלי.


מכבי הרצליה - הפועל מרמורק
הקבוצה מהשרון מגיעה למשחק במומנטום שלילי ומתמשך לפתיחת העונה, נראה שבמכבי הרצליה עדיין לא הפנימו את חומרת המצב ושהקבוצה בסכנה מוחשית של ירידה לליגה ב'. לעומתה, הקבוצה מרחובות הצליחה להתאפס על עצמה ובחמשת המחזורים האחרונים צברה 13 נקודות ופילסה את דרכה למקום השני. מרמורק נהנית מההגנה הטובה ביותר בליגה ומההתקפה השניה בטיבה בליגה. מרמורק צפויה גם לזכות לאווירה ביתית בזכות הקהל המצוין שלה. הניחוש שלי: 2. מרמורק תנצח בהפרש של יותר משער אחד.


מ.כ אור יהודה - שמשון כפר קאסם
שתי קבוצות שרוצות להשתלב בפלייאוף העליון. כפר קאסם רחוקה מהיעד 2 נקודות ואור יהודה רחוקה 4 נקודות משם. בעשרת משחקי הבית שאור יהודה קיימה רק משחק אחד הסתיים בלי הכרעה, כשבטור ההפסדים מופיעה הספרה 5. מנגד, שמשון כפר קאסם ניצחה רק שניים מתשעת משחקי החוץ שקיימה. כפר קאסם שמרה על רשת נקיה בארבעת המשחקים האחרונים, שבהם צברה 8 נקודות, כשבשני המשחקים האחרונים שלה לא הובקעו כלל שערים. אור יהודה, לעומתה, זכתה ב-6 נקודות, כבשה שתי שלישיות וספגה שתי שלישיות - האחרונה שבהן בשבוע שעבר לרשתה של מכבי הרצליה. הניחוש שלי: X. משחק שלא יוכרע עם פוטנציאל ל-0:0 שלישי ברציפות לכפר קאסם.


מכבי שעריים - מכבי עירוני אשדוד
שעריים מקדימה בשתי נקודות בלבד את הקו האדום, בעוד שאשדוד מקדימה אותו בשבע נקודות ויודעת שניצחון יהיה צעד משמעותי להבטחת ההישארות בליגה. שעריים נחשבת לקבוצה עם מאזן ביתי רע - 8 נקודות בתשעה משחקים, בעוד שאשדוד נחשבת לקבוצה עם מאזן רע במשחקי החוץ - 6 נקודות בשמונה משחקים. שעריים הבקיעה רק שער אחד בשבעת המשחקים האחרונים והיא מוכרחה לשנות פאזה. במשחק הביתי האחרון היא ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה. אשדוד מגיעה אחרי הפסד אכזרי לחולון, שהשלכותיו הם איבוד של שניים משחקני המפתח שלה - השוער גל אנגלשטיין והשחקן הקדמי תומר בן חיים. למזג אוויר גם עלולה להיות השפעה על רמת המשטח ועל כר הדשא. הניחוש שלי: X. משחק עם פוטנציאל גבוה ל-0:0.


הפועל אזור - קביליו יפו
שתי קבוצות שפיתחו להן במשך השנים יריבות מרתקת. יפו מרוחקת 3 נקודות מהמקום החמישי, אזור מצויה לה אי שם במרכז הטבלה ורוצה לזכות בעוד כמה נקודות כדי להיות שקטה. יפו מתקשה לייצר יציבות, אך בארבעת המשחקים האחרונים היא לא הפסידה וליקטה 8 נקודות. במשחקי החוץ היא עומדת על מאזן שהוא קצת יותר גבוה מ-50 אחוזי הצלחה. הפועל אזור מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים ובשלושת משחקי הבית היא חגגה ניצחון. הניחוש שלי: 2. בהתחשב בעובדה שמבין משחקיה הביתיים של אזור רק משחק אחד לא הוכרע, אני משער שהסבירות להכרעה גבוהה. משחק שיכול ללכת לכאן ולכאן, התחושה שלי שיפו תזכה בניצחון דרמטי.


האדומים אשדוד - מכבי יבנה
הקבוצה של יובל נעים מדורגת במקום החמישי ויודעת שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במשחק מול המדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, מאחר ויש כמות נכבדת של קבוצות שנושפות בעורפה ומכוונות למקום החמישי. אשדוד ניצחה משחק אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים והמשחק מול יבנה הוא הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות ואולי אפילו לשפר עמדות על חשבונה של יבנה, שמתקשה להתרומם מעל הקו האדום ונחשבת לקבוצה שכבשה הכי מעט שערים בליגה, אך שניים משלושת הניצחונות שהשיגה היו במשחקי חוץ. אשדוד הפסידה העונה רק פעם אחת בבית, במשחק הדרבי שבו הוגדרה כאורחת והיא מוכרחה לשמור על הבית מכל משמר. הניחוש שלי: 1. אשדוד עדיפה ותנצח את המשחק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אתה גם ברוח אורן יחזקאל
(הסגול: 14:18 06-02-2020)
תקנהגם אתה וגם הוא כובע.
2
מכבי יפו זכו במאמן תותח
(מנשה משה : 22:42 06-02-2020)
איציק ברוך התותח מאחל לך שתצליח עם כל קבוצה שאת מאמן אותה כי באמת מגיע לך בשבילי אתה המאמן אז בהצלחה חבר
3
שלם הכח יסתיים בתיקו ומעלה להכח כפר שלם לא ממש טובה לאחרונה למרות הנצחון על עירוני אשדוד החלשה. שמשון כפר קאסם תפתיע באור יהודה אזור בפורמה תעשה הפתעה.
4
אדומים אשדוד
(יפו: 18:15 06-02-2020)
קבוצה בושה לא שווים לירה ראינו אותם בשישי אחרון
5
אורן יחזקאל
(גימל גימל יפית: 19:44 06-02-2020)
את המנחוס של כפר שלם אל תבוא יותר
6
מה זה פלייאוף?
(יאיר אלבז: 08:16 07-02-2020)
אתם כל הזמן מדברים על פלייאוף תחתון ובפלייאוף עליון ובליגות האלה אין בכלל פלייאופים , כל קבוצה משחקת 30 משחקים ומסיימת את הליגה
7
גנבת השבוע
(לא פייר: 09:32 07-02-2020)
כל מי שהיה אתמול בטדי פשוט לא לאהמין קרית גת נשדדה משער שלו היה ובמקום לקחת את בשלוש נקודות יצאה בלי כלום קרית גת אך קבוצה כזות נמצאת בתחתית יופי של קבוצה אזה כיף היה לראות אותם חבל שהם התעורירו מאוחר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?