ממחצית למחצית: תיקו בין רובי שפירא לכאוכב

שחקני רובי שפירא חוגגים (דאפר מחאמיד) שחקני רובי שפירא חוגגים (דאפר מחאמיד)
מחצית ראשונה טובה של רובי שפירא חיפה ומחצית שנייה מצוינת של כאוכב הביאו את שתי הקבוצות לחלוקת נקודות

המשחק בין הפועל רובי שפירא חיפה להפועל כאוכב היה אחד המשחקים המעניינים של המחוז הצפוני עד כה כאשר הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2.

הפתיחה הייתה של החיפאים שעלו ליתרון כבר בדקה העשירית כאשר גל שלהבת חדר לרחבה, העביר כדור מצוין לאנדריי לברנציק שמשבעה מטרים הכניע את חאלד עזאם וקבע 0:1. השער המהיר העיר מעט את שחקני כאוכב ובדקה ה-30 יכל עבד מורגאן להשוות את החמיץ ורגע לפני המחצית עוד כישרון של רובי, אגאו אספה, חתך נהדר מימין לשמאל ובעט והדיפה לא טובה של שוער כאוכב קבעה 0:2 במחצית.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין ובמעמד צד אחד- הפועל כאוכב. בדקה ה-54 סלאח חוסיין הוכשל בחרבה ועבד מורגאן קבע 1:2. רבע שעה לסיום קיבלה כאוכב כדור חופשי מ-20 מטרים אותו בעט נהדר מורגאן וקבע שיוויון 2:2. עד הסיום היו לשתי הקבוצות הזדמנויות לנצח את המשחק אבל גם גיל חדד מרובי וגם אמיר חלאיילה מכאוכב החמיצו מקרוב.

לצפייה בכל התמונות מהמשחק לחצו כאן

מאמן רובי שפירא, עודד קוטר, אמר לאחר המשחק: "הייתה רוח חזקה לטובתנו במחצית הראשונה וזה עזר לנו. במחצית השנייה כאוכב השתלטה על המשחק והשחקנים שלנו נתנו הכל ואני מאוכזב מהתוצאה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שעשו עבודה טובה ואני לא חושב שהחיסורים שלנו השפיעו על המשחק".

מאמן כאוכב, אדהם האדיה, סיכם: "אני חושב שהגענו להרבה מצבים גם במחצית הראשונה אבל לא היינו מרוכזים ורוב שפירא לא היו יותר טובים מאיתנו אלא רק ניצלו את הטעויות שלנו בהגנה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תנאי מגרש
(מאוקלי : 15:27 08-02-2020)
ורוחות חזקים צרמו לזה שכאוכב לא יצאה עם מלוא שלושת הנקודות...
2
גנב דעת מאמן חלש
(עודד: 16:44 08-02-2020)
עוד פעם הקוטר הזה מקטר. יא קוטר תפסיק לגנוב דעת קהל. בחיים לא תצליח לעלות ליגה. כל פעם אתה קורס במאני טיים ולא בפעם הראשונה ולא השנייה ולא השלישית. אתה קורס בפעם החמישית כבר. תפרוש יא סבא
3
עודד קוטר
(אליהו: 18:28 08-02-2020)
עודד, תחזיר את המפתחות לוועד המנהל. זה לא זה. הכל קורה בפוקס בקבוצה שלנו.אין דרך, אין שיטה, הכל מקרי. צריך להביא את חיים לוי ממכבי הרצליה ואולי יהיה סיכוי להציל משהו מהעונה הזו.
4
קוטר=כשלון
(אדום: 19:09 08-02-2020)
קוטר לא העלה אף קבוצה, ולא יעלה! גם עם תקציב פי 3 לא הצליח להעלות. פשוט חלש.
5
עודד קוטר
(דני האדום: 22:37 08-02-2020)
שים לב כל העונה איך הקבוצה נראת.. צור שלום הפסדנו בבית, הרצליה הביסה אותנו בבית, את ערערה ניצחנו דקה 96, לטמרה במזל לא הפסדנו בבית, טירה דקה 90 למרות שהיינו צריכים להפסיד, כאוכב הובלנו 2 במחצית והיינו צריכים לקבל 4, כפר קנא לא ניצחנו בבית.
6
משחק לא רע של רובי
(רונן אקרמן: 00:26 09-02-2020)
די עם הירידות על המאמן שלנו...המאמן של כאכאב חי בסרט ...המשחק היה מאוזן .אנחנו היינו יותר תכליתיים עם שחקן חדש נפלא "אספה" טעויות קשות של השוער שלנו עזרו להם להשוות ....

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?