עוד נקודה לאוסף

עם הפנים לעבר התחתית נפגשו למשחק מרכז טבלה עמישב פ"ת והפועל ערד. מול הרכב מאד חסר של המארחים מפ"ת עלתה ערד ליתרון משער בכורה בהופעת הבכורה של איציק ביטון. הרחקה מיותרת של אלעזר לביא עלתה לה בשוויון של ניר דדון שחזר לחיים מאז עבר לקבוצה. בסיום תיקו משקף

עמישב פ"ת יכולה להרגיש מאוכזבת מכך שלא ניצחה ביום שישי את הפועל ערד. לא פחות מחמישה שחקנים חסרו בשורותיה בגלל פציעות והרחקו. השחקנים של אוהד בוזגלו היו טובים יותר מהיריבים אך לא הצליחו לצאת מהמפגש הזה עם כל שלוש הנקודות.
מנגד, בערד, גם מרגישים מקופחים. אחרי מחצית ראשונה חלשה ושער יתרון 22 דקות לסיום, באה הרחקה שטותית של הקפטן, אלעזר לביא, שהשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים ומשם הדרך לשוויון הייתה מאוד קצרה.

מחצית ראשונה חלשה. טל פטרושקה (בירוק) ואלעזר לביא (צילום: אלון יהודיוף)
המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות, אך עם שליטה קלה במרכז השדה של המארחים.
בדקה השמינית הגיעה הזדמנות ראשונה לעמישב כאשר נתנאל (ננו) ועקנין הכניס כדור טוב לניר דדון, שבעט מתוך הרחבה היישר לידיו של עומרי פולק, שוער ערד. 20 דקות חלפו ועוד מצב מסוכן לזכות עמישב. דדון הגביה כדור חופשי משמאל, הכדור קפץ על הדשא במרכז הרחבה ועשה את דרכו לעבר החיבורים, אך פולק הגיב בזמן ומנע שער.

שליטה קלה של המארחים. עומר אבוהדובה (בכחול) ואהרון סולדוצ'ו (צילום: אלון יהודיוף)
בדקה ה-35 רשמנו גם הזדמנות ראשונה לאורחים. גד עובדיה ניסה לבעוט מרחוק, אך טום גלברט, שוער עמישב, היה עירני וקלט.
דקה להפסקה הגיע המצב הכי מסוכן במחצית הראשונה, והוא היה דווקא של האורחים. שמעון סיבוני בעט מתוך הרחבה, אך גלברט הדף מצוין לקרן. 0:0 מאכזב בהפסקה.

יתרון מוצדק. שחקני ערד חוגגים את היתרון של ביטון (צילום: אלון יהודיוף)
המחצית השנייה כבר הייתה בקצב קצת יותר טוב, והכי חשוב - גם ראינו שערים.
בדקה ה-65 רשמנו רגע של מחלוקת. איתי חלף, המגן הימני של עמישב, פרץ לרחבה וספק הוכשל ספק נפל. כל הספסל של עמישב קפץ על הרגליים בטענה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אך השופט, תום עדי, היה החלטי, שרק להתחזות של חלף ועל הדרך גם הראה לו את הכרטיס הצהוב. דקה אחר כך נכנס למגרש איציק ביטון הצעיר ולא חלפו שתי דקות והוא החזיר בשער יתרון. עבדאלרחמאן אבוסהיבן (עבדו בשבילכם...) הגביה משמאל, הכדור הגיע לאלירן גבאי שהשאיר קטנה לביטון שבעט פנימה, 0:1 מפתיע לערד.

הרחקה מיותרת. השופט, תום עדי עם האדום (צילום: אלון יהודיוף)

לביא יורד מהדשא (צילום: אלון יהודיוף)
עמישב ניסתה להשוות ובדקה ה-80 הגיעה על שכרה, כאשר נפסק לזכותה כדור חופשי מ-25 מטרים. רגע לפני הבעיטה העיר קפטן ערד, אלעזר לביא, לשופט, וראה מיד את הכרטיס האדום.
את הכדור החופשי לקח ניר דדון שבעט למשקוף, הכדור ירד על קו השער, אך הקוונית, היבה ערגי, סימנה שהכדור עבר את הקו. כל טענות שחקני ערד לשנות את רוע הגזירה עלו בתוהו ועמישב הוציאה מהמשחק הזה לפחות את הנקודה שהייתה ראויה לה.

שער שנוי במחלוקת. הספסל של ערד מוחה (צילום: אלון יהודיוף)

עמישב פ"ת: טום גלברט, איתי חלף (דניאל סיגורה/76), אהרון סולודוצ'ו, עדי מחפוד, מור דוד, אגי טל ירום (ניר שימול/71), ליעד ארז, טל פטרושקה, ניר דדון, דניאל רז, נתנאל ועקנין.

ערד: עומרי פולק, גלעד תנעמי, אייל עבד, מור סלומון, עבדאלרחמן אבוסהיבן, ניר חזוט (אלעד שרף/76), אלירן גבאי, אלעזר לביא (הורחק – 80), עומר אבוהדובה, שמעון סיבוני (יוחאי לנקרי/92), גד עובדיה (איציק ביטון/65).

שפט: תום עדי, בעזרת הקוונים היבה ערגי ומאיר בקייב,לעיניי כ-50 צופים במרש ברמת השקמה.

עבר בשלום. מאמן עמישב, אוהד בוזגלו (צילום: אלון יהודיוף)

אוהד בוזגלו, מאמן עמישב: "המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות, אך בחצי השני שלטנו ולדעתי הגיע לנו פנדל. במקום להוביל ספגנו גול מחצי התקפה, אך אני שמח שלפחות השוונו. לחצנו לקראת הסיום אך לא הצלחנו גם לנצח. המטרה שלנו הייתה לעבור בשלום את המשחק הזה, כי לא לשכוח שחסרו לנו חמישה שחקנים ובקבוצה כמו עמישב מספיק שחסר שחקן אחד וזה משמעותי".

דני ועקנין, מאמן ערד: "משחק חלש והתוצאה משקפת. הובלנו ויכלנו לנצח, אבל אין לי טענות לשופטים וכל מה שהוחלט מקובל עלי. הייתי קונה תיקו גם לפני המשחק".

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אמא של רועי הררי אוהדת שרופה
(בני יהודה: 16:35 08-01-2011)
2
מגיע כל הכבוד לעמישב
(אחד שהיה: 17:21 08-01-2011)
היו יותר טובים ללא כל השחקנים הכי בולטים שלהם
3
shofet letzan
(el marginal: 17:34 08-01-2011)
cabanit metumtemet lo aia gol......
4
שופט ענק
(שלומי: 17:20 10-01-2011)
כל הכבוד על תצוגת השיפוט!!
5
mishpar 4...shofet be cavanit ganavim
(el marginal: 22:56 13-01-2011)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?