אין לה מזל: רק 1:1 לטבריה נגד באקה

שאקר (דוניא גנטוס) שאקר (דוניא גנטוס)
משחק תחתית מסקרן נערך אתמול (שישי) בטבריה כאשר הקבוצה המקומית, עירוני טבריה, אירחה את הפועל באקה אל גרבייה

קבוצתו של מוריס אוזן הגיעה למשחק לאחר שבארבעת ההמחזורים האחרונים לא רשמה ניצחון, מה שסיבך אותה בתחתית הטבלה כאשר היא ממוקמת במקום 13 עם 18 נקודות. מנגד הקבוצה האורחת, באקה אל גרבייה, נמצאת בתקופה מצויינת עם ארבעה ניצחונות רצופים מתחילת הסיבוב השני, מה שנתן לה קצת אוויר מהתחתית והיא מתבוססת במקום 9 עם 24 נקודות.

על כר הדשא טבריה פתחה את המשחק מצויין ובדקה החמישית יכלה לעלות ליתרון מוקדם לאחר שאיימן עלי קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט מקרוב אך השוער של באקה, אבירם זיאת, יצא בזמן והצליח להדוף. בדקה ה-7 עפיף נאזל, שחקנה של טבריה, מסר כדור רוחב לתוך הרחבה שמצא את שאקר סקר שלא היה מדוייק ובעט ליד השער.

בדקה ה-16 באקה הגיעה להזדמנות הראשונה שלה לאחר שאחמד חג'אג' העלה כדור לכיוונו של תאיר כתאנה והאחרון מצא את עצמו לבד מול שוערה של טבריה, יוסף טל, אך לא הצליח להשתלט טוב על הכדור ובעט חלש. בדקה ה-20 ובניגוד לכל מה שקרה על כר הדשא דווקא הפועל באקה הצליחה לעלות ליתרון לאחר התקפה מתפרצת הכדור הגיע לעווד עמאש, שמסר למגן אחמד חג'אג' שבעט כדור שטוח לפינה הרחוקה והעלה את קבוצתו ליתרון.

עברו שתי דקות וטבריה הצליחה להשוות את התוצאה לאחר שיצחק דנן הרים כדור לתוך הרחבה, יובל אורן נגח לרשת אך השופט פסל השער בטענה לעבירה. בדקה 30 באקה יכלה להכפיל את התוצאה לאחר שגל שלום בעט כדור חזק ממרחק אך פספס את המסגרת בכמה סנטימטרים. בדקה ה-34 שוב נפסל שער לטובתה של טבריה, והפעם בטענה לנבדל לאחר שיצחק דנן הרים כדור לעברו של כפיר בן דוד שנגח לרשת. הקהל של טבריה התחיל לקלל את הקוון בטענה שהנבדל לא היה מוצדק. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של באקה 1:0.

המחצית השנייה נפתחה בנסיונות של טבריה להשוות את התוצאה, ובדקה 50 המגן, עסאם עיאשה, מסר כדור רוחב מצד ימין אבל אף שחקן של טבריה לא הצליח להגיע לכדור ולגלגל לרשת. בדקה ה-54 טבריה סוף סוף השוותה את התוצאה לאחר התקפה מסודרת הכדור הגיע לעומר כהן, שמסר לשאקר סקר והאחרון ניצל הטעות בהגנת באקה וגלגל פנימה.

לאחר השער טבריה המשיכה להיות הקבוצה היותר דומננטית ומסכונת מתחילת המשחק, אך בדקה ה-62 גל שלום שחקנה של באקה בעט כדור שטוח וחזק ממרחק של כ17 מטרים אך הכדור עבר ליד השער. בדקה 66 אביאל גבאי העלה כדור לתוך הרחבה, שאקר סקר נגח אך השוער של באקה היה עירני והצליח להדוף הסכנה. בדקה ה-70 טבריה הייתה קרובה להפוך את התוצאה לאחר ששוב שאקר סקר המצטיין בשורתה של טבריה נגח לעברו של יובל אורן חברו לקבוצה, האחרון בעט כדור עוצמתי מקרוב אך ראמי חאג יחיא הצליח להרחיק מקו השער ושמר על התוצאה עד שריקת הסיום. נקודה חשובה לשתי הקבוצות במאבקי התחתית.

השחקן המצטיין של טבריה, סאקר שאקר, אמר בסיום: "אנחנו כל שבוע משחקים את הכדורגל שלנו ואנחנו באים לכל משחק לנצח. לקחנו לנו שני שערים ואין מה לעשות זה כדורגל. אני לא מרוצה מהתיקו כי הגיע לנו לנצח והיה לנו הזדמנויות לעשות את השתיים ואפילו את השלוש".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שופט
(אוהדב: 16:09 15-02-2020)
שופט על הפנים גועל נפש שתמ גולים חוקיים הוא פסל
2
בזיון של שיפוט
(עמינדב חכמון: 18:40 15-02-2020)
טבריה שלטה ברובו של המשחק, השופט הימני ליד הקהל בושה וחרפה כל הגובה שלו ולא רואה , אפילו סולם לא היה עוזר לו לראות שלא היה נבדל בעיקר בגול של כפיר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?