עידן בראון: "עירוני אשדוד קבוצה טובה אבל לנו יש את הרצונות שלנו"

חייב ניצחון. בראון (PayPerLens) חייב ניצחון. בראון (PayPerLens)
המאמן החדש של מכבי הרצליה מקווה להשכיח את התבוסה בשבוע שעבר ולזכות בניצחון בכדי לנסות ולעלות מעל הקו האדום

מכבי הרצליה היא ללא ספק אחת הכשלונות הגדולים של העונה, כאשר בעלי הקבוצה, אריאל שיימן, מנסה לעשות הכל בכדי להוציא את הקבוצה מהתחתית הבוערת ולאחרונה שוב ביצע שינוי בעמדת המאמן כאשר מינה את עידן בראון אך זה הובס במשחק הראשון על ידי שמשון כפר קאסם בתוצאה 4:0.

כעת לאחר שבוע אימונים מלא, מקווה המאמן להשיג ניצחון ראשון על עירוני אשדוד. הרצליה ירדה מתחת לקו האדום ובראון מודע לחשיבות המשחק הקרוב. בראון: "אנחנו עובדים קשה כדי לנסות ולחבר את הקבוצה במיוחד עם השחקנים החדשים שצירפנו והקבוצה לא במצב אופטימלי והמצב בטבלה לא טוב אבל יחד עם זאת אנחנו מלאי תקווה שהקבוצה יכולה לצאת מהמצב הקשה ולהישאר בליגה".

בראון התייחס לשחקני הרכש החדשים שצירף: "צירפנו שחקנים בעלי ניסיון שייתנו ערך מוסף אבל הבעיה שרובם לא שיחקנו ואינם נמצאים בכושר משחק. לקחנו את זה בחשבון והכל תלוי כמה זמן ייכנס להם להיכנס לכושר משחק ובמידה וזה יקרה במהרה אז זה יעזור לנו".


לקראת המשחק הקרוב אמר המאמן: "עירוני אשדוד קבוצה טובה והפתעה נעימה אבל לנו את המטרות והרצונות שלנו וזה אומר לקחת את שלושת הנקודות".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ליגה ב'
(אוהד: 09:30 21-02-2020)
היום גם הפסד הקבוצה לא שווה כלום בתחילת עונה בונים קבוצה טובה עכשיו זה מאוחר בדרך לליגה ב'
2
תפסיק לערבב
(אבי: 10:04 21-02-2020)
מכין את הקרקע לכישלון. הבאתם את השחקנים הוותיקים שיתנו כבר תוצאות ולא לחכות למחזור 30. השחקנים האלה נראים כמו הצל של עצמם כל מי ששיחק מול שמשון כפר קאסם כישלון כולל הוותיקים שהבאתם. ושלא יברחו מכישלונות.
3
עידן אתה מאמן כושל 3 קבוצות החלפת בחצי עונה שחקנים ששימן החתים לא משחקנים חצי עונה עד שהם התחברו כמו שאתה אומר הרצליה ירדו ליגה מאמן ליגות לעבודה
4
עידן אתה מאמן כושל 3 קבוצות החלפת בחצי עונה שחקנים ששימן החתים לא משחקנים חצי עונה עד שהם התחברו כמו שאתה אומר הרצליה ירדו ליגה מאמן ליגות לעבודה
5
יורדת בטוחה
(עפולה אקספרס : 10:36 21-02-2020)
אאיחס הצולע המגעיל יורד לליגה ב
6
בראון תגיד אמת.
(איש צדק..: 11:30 21-02-2020)
בראון תגיד אמת. מה הסיבה שעזבתה. את יבנה. העזיבה שלך גרמה להרס הקבוצה. קיבלתה מה שרציתה אימונים בשעות הבוקר. מחנה אימונים בחוץ לארץ הבאתה את מי שרציתה. קיבלתה את כל התנאים להצליח.ועוד דבר קיבלתה מגרש הכי טוב במחוז הדרומי ובטוח גם במחוז הצפוני. תתבייש
7
קשקשן
(אוהד: 11:42 21-02-2020)
מאמן חלש ירידה מובטחת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?