"אנחנו נישאר בליגה, זה לא יהיה פשוט עד הדקה האחרונה של העונה"

שגיא חייט (חמודי זמירו) שגיא חייט (חמודי זמירו)
כך אמר שגיא חייט, חלוץ הפועל רמות מנשה, לאחר הניצחון 0:2 על הפועל בית שאן. הקבוצה התרחקה מהקו האדום והפער עומד על שש נקודות מעל לאיחוד בני ג'ת

המחזור ה-23 בליגה ב' צפון ב' נערך ביום שישי, במגרש ברמות מנשה אירחה הפועל המקומית את הפועל בית שאן. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר הפסדים במחזור האחרון, המקומיים הנאבקים בחלק התחתון של הטבלה במטרה להבטיח עונה נוספת בליגה ציפו לשוב למסלול הניצחונות מול האורחים מבית שאן הממשיכים להציג חוסר יציבות לאורך העונה.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של שחקני רמות מנשה. 7 דקות מפתיחת המשחק והמקומיים עלו ליתרון 0:1 שמור ג'מבשו כוזר מחזור שני ברציפות ושערו התשיעי העונה. בית שאן אינה הורגשה בדקות הפתיחת ובדקה ה-17' ספגה את השער השני במשחק שעומר דלר כובש שער בכורה לעונת המשחקים 0:2 רמות מנשה. עד סיום המחצית הראשונה שחקני רמות מנשה היו מסוכנים והרבו להחמיץ מול שערה של בית שאן ובסיום המחצית הראשונה 0:2.

המחצית השניה נפתחה בגישושים ששחקני ששחקני רמות מנשה חיפשו את השער השלישי ומנגד האורחים רצו לכבוש שער מהיר ולחזור למשחק. בדקה ה-57 בית שאן זוכה לכדור עונשין, יניב דרעי ניגש לביצוע הבעיטה אך הוא החמיץ. 8 דקות חולפות ובית שאן נותרת בעשרה שחקנים שסהר כהן הורחק בכרטיס אדום. רמות מנשה ניצלה את היתרון המספרי על כר הדשא אך שחקניה הרבו להחמיץ והותירו עד לסיום המשחק את התוצאה 0:2. בסיום המשחק שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי חגגו את הניצחון החמישי העונה ומצמק לשלוש נקודות הפרש מהמקום ה-13.

שגיא חייט, חלוץ הקבוצה ואחד השחקנים המרכזיים בקבוצה העונה, אמר לדאבל פס בסיום: "ניצחון חשוב מאוד בדרך למטרה שלנו. אבל יש עוד מסע לא פשוט לפנינו במטרה לעמוד במטרה בסיום העונה".

שבעה מחזורים לסיום העונה, הפועל רמות מנשה תישאר עונה נוספת בליגה ב' צפון ב' ?

"אני מאמין שאם נמשיך במומנטום שאנחנו נמצאים בו בארבעת המשחקים האחרונים אנחנו נישאר בליגה, זה לא יהיה פשוט עד הדקה האחרונה של העונה".

בניגוד ליתר קבוצות הליגה, רמות מנשה מייצגת קיבוץ. כשחקן ששיחק בקבוצות רבות בליגות הנמוכות שתף בהרגשה ?

"רמות מנשה לא דומה לאף קבוצה ששיחקתי בה ולא דומה לאף קבוצה בליגה. זה מועדון שהוא עוף שונה לגמרי בנוף של הליגות הישראליות בכלל והליגות הנמוכות בפרט. מקום קסום עם אווירה מצוינת שאני מקווה שיישאר בליגה כמה שיותר שנים ואולי אפילו ישחזר ביום מן הימים את ההישג העפלה לליגה א' ".

במחזור הבא הקבוצה תתארח למשחק חוץ מול איחוד כפר קרע. כיצד נערכים למשחק ?

"לא התחלנו את ההכנות לכפר קרע, אנחנו נתכונן בהתאם ונקווה להמשיך את המומנטום מול כפר קרע המצוינת".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רמות מנשה
(אחד שמבין: 10:57 23-02-2020)
זה היה נראה כיאילו בית שאן מקום אחרון ורמות מנשה אמצע טבלה
2
צופה מהצד
(עומרי: 11:36 23-02-2020)
יש מצב דמנשה תישאר בליגה אך ורק אם תמצא לה עוד שלוש קבוצות שיתנו לה את המשחק בדיק כמו בית שאן
3
בוסקילה ליצן
(אוהד בית שאן: 14:25 24-02-2020)
לך הבית הרסת אותנו אתה וההנהלה המצחיקה שמינה ראש העיר אין לאף אחד מושג בכדורגל אם לא בית שאן בוסקילה יכול לאמן רק בליגה אזורית מאמן חלש פח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?