"המטרה פלייאוף עליון, בית"ר רמת גן היא המשוכה הראשונה".

דניאל מכלוף (רון שלום) דניאל מכלוף (רון שלום)
כך אמר דניאל מכלוף, שוער מכבי עמישב פתח תקווה, לקראת המשחק מול בית"ר רמת גן במסגרת המחזור ה-24 בליגה ב' דרום א'

שישה מחזורים לסיום עונת המשחקים בליגה ב' דרום א' והמאבק על מקום בפלייאוף נכנס לרגעי ההכרעה. מכבי עמישב פתח תקווה המדורגת במקום החמישי ערב המחזור תתארח אצל בית"ר רמת גן. חניכיו של צביקה לוי יוצאים למשחק החוץ לאחר הניצחון במחזור האחרון 0:5 על עוצמה חולון, בקבוצה נערכים לקראת מחזורי ההכרעה בליגה בציפייה להעפיל בסיום העונה למשחקי הפלייאוף.

אחד השחקנים המרכזיים העונה בקבוצה הוא שוער הקבוצה, דניאל מכלוף, שהצטרף הקיץ לקבוצה ומציג יכולת טובה בשער הקבוצה. דניאל מכלוף אמר לדאבל פס לקראת המשחק מול בית"ר רמת גן: "משחק חוץ קשה במגרש ביתי, מגיעים במטרה להמשיך במסלול הניצחונות לאחר הניצחון מול עוצמה חולון".

הקבוצה פתחה את הסיבוב הראשון בחוסר יציבות. מה השינוי שחל בקבוצה בסיבוב השני?
"מילת המפתח שלנו היא יציבות. סבלנו מפציעות של מספר שחקנים בסיבוב הראשון. אנחנו מבינים בכדי לייצר יציבות אנחנו חייבים לבוא קודם כל מחוייבים כל משחק ב100%. השנה ליגה ב' דרום א' מציגה ליגה בה כל קבוצה יכולה לנצח בכל מגרש וקבוצה".

6 מחזורים לסיום עונת המשחקים, מי לדעתך יהיו הקבוצות שיתמודדו איתכם על כרטיס לפלייאוף?
"המאבק פתוח על הכרטיס לפלייאוף וקשה להצביע על קבוצות, ובטח שההפרש נקודות בין המקום החמישי למקום השמיני רק 2 נקודות. המאבק יהיה צמוד ומותח עד למחזור סיום העונה".

שיחקת לאורך הקריירה בליגה הלאומית וליגות א' וב', רבים ציפו לפריצה בקריירת המשחק. דניאל מכלוף טעה בקבלת ההחלטות בקריירה?
"שיחקתי לאורך הקריירה בליגה הלאומית וקיבלתי החלטה פיננסית על מנת לשלב עבודה. השנה בזהה לשנים האחרונות היו הצעות מהלאומית שדחיתי. לגבי פספוס? הקריירה שלי נפתחה טוב לאחר שעברתי את מסלול נבחרות ישראל בעמדת השוער הראשון, הטעות הייתה שנשארתי בהפועל ראשון לציון יותר מידי שנים במקום להתקדם. אבל זה האופי שלי, אני מאוד לויאלי למערכת בה אני נמצא ובטח לראשון קבוצת נעורי".

לסיום, כל תוצאה מלבד ניצחון מול בית"ר רמת גן תהווה אכזבה?
"באים לכול משחק עד סיום העונה לנצח. המטרה פלייאוף עליון, בית"ר רמת גן היא המשוכה הראשונה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לנצח בליגה ב
(הנמר: 19:13 01-03-2020)
עמישב לנצח תשארו בליגה ב.מחכה ליום שתתפרקו.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?