פיני עייש מונה למאמן קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין

עייש (דוברות עירוני  מודיעין) עייש (דוברות עירוני מודיעין)
מאמן הכדורגל, פיני עייש (59) מונה למאמן קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין, המשחקת בליגה ב' דרום ב' ועלה היום (חמישי) על הקווים במגרש הכדורגל העירוני

עייש, חתם במודיעין עד לתום העונה וימשיך עם הקבוצה בעונת המשחקים הבאה. הערב (חמישי) הוא הוצג בפני השחקנים והחל את האימון הראשון בקבוצה. דורון ממן אשר החליף בשבועות האחרונים את אהוד כחילה לאחר שהתפטר, ישוב להתמקד במחלקת הנוער כמנהל מקצועי.

עייש הוא המאמן המעוטר ביותר בליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי שזכה ב-9 תארים (7 אליפויות ו-2 גביעי מחוז). עייש זכה באליפות ליגה א' עם מרמורק, נס ציונה ומכבי יבנה, העלה מליגה ג' לליגה ב' את קריית עקרון ועירוני אשדוד ועשה עלייה כפולה עם אשדוד מליגה ג' לליגה א'. באדומים אשדוד זכה עייש גם בשני גביעי מחוז.

פיני עייש: "אני שמח מאוד להצטרף לעירוני מודיעין, זה מקום עם שם טוב. שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון וצוות הניהול. באתי להציג את מה שאני יודע, כדורגל טוב. חשוב לסיים את העונה הנוכחית בצורה טובה ובעונה הבאה כמובן שהשאיפה היא לקפיצת מדרגה, להתמודדות על העלייה לליגה א'. אני מביא איתי את כל הידע, היכולת והניסיון שצברתי ואני מקווה שנצליח באתגרים יחדיו."

מהנהלת עירוני מודיעין נמסר: "אנו מודים לדורון ממן שהחליף בשבועות האחרונים את המאמן אהוד כחילה שהתפטר. ממן ישוב להתמקד במחלקת הנוער. פיני עייש הוא מאמן עתיר ניסיון והנהלת המועדון תעמיד לרשותו את כל הכלים כדי להוביל את הקבוצה קדימה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פוליטיקה וכדורגל
(מנחם: 23:39 27-02-2020)
לא הולכים ביחד. תשחררו את הקבוצה מהפוליטיקאים
2
דיי לעושק הקופה הציבורית
4
כמה מתאים לך ממן
(שי: 08:14 29-02-2020)
שוב אתה בורח מהאחריות מתאים לך נוער לקחת חבילה בלי לחץ ולהפיל הכול על השחקנים אתה נקיי בושה של אדם ובושה של מאמן דמות חינוכית מגעילה מי הטיפש שמעסיק אותך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?