בשישי משחק העונה בליגה ג' שרון

בשישי הקרוב בשלוש וחצי יתקיים במגרש הרפת באריאל משחק העונה בין עירוני אריאל למוליכה הפועל בקעת הירדן,הפער בין הקבוצות הוא נקודה אחת בלבד,שני מחזורים לסיום העונה שבתווך נמצאת בית"ר פתח תקווה שתתפלל לחלוקת נקודות במפגש הזה.לפני המשחק החשוב שוחחנו עם מאמני הקבוצות ועם מספר שחקנים,הכל בכתבה שלפניכם.

בשישי הקרוב תארח עירוני אריאל השלישית בטבלה עם 69 נקודות את מוליכת הליגה הפועל בקעת הירדן שבמאזנה 70 נקודות(והורדה להם נקודה מההתאחדות).המשחק שהיה אמור להיות מועתק למגרש בטירה עקב תנאי המגרש הקשים באריאל הושאר בסופו של דבר במגרש הביתי של עירוני ואמור להיות משחק המפתח של עונה שלמה.במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה בקעת הירדן 1:2 בדקה ה-90 למרות שנותרה בעשרה שחקנים בדקות הסיום לאחר הרחקתו של ליאור חוגה.לקראת המפגש המרתק שוחחנו עם מאמני שתי הקבוצות,אוהד בוזגלו מאמן אריאל וליאור זדה מאמן הבקעה שהרעיפו אחד על השני מחמאות כיאה ליחסים בין מאמן למשנהו.אוהד בוזגלו לא חושב שקבוצתו פייבוריטית כאן ואמר "אנו מחכים למשחק בקוצר רוח,אצלנו בליגה יש ראש חץ של שלוש קבוצות דבר שלא היה ולא זכור. אנחנו במצב שאנו חייבים נצחון כי שתי הקבוצות האחרות עם ניצחון עודף,כך שאנו נחותים.המשחק באריאל ודווקא בבית אנו מפסידים יותר אבל הסטטיסטיקות לא יידברו במשחק הזה.אני יודע שליאור זדה מאמן מעולה וצפוי משחק מאוד קשה".בוזגלו גם המשיך והתייחס לקבוצתו עירוני אריאל,"אצלנו רוב השחקנים מבחוץ וקשה לבנות קבוצה משחקני בית כי המבחר לא גדול,המועדון קיים כבר 3 שנים,קיבלתי קבוצה במקום האחרון עם 4 נק' ובעונה שעברה הייתי מעורב כעוזר מאמן והצלחנו בצורה מכובדת לסיים במקום החמישי למרות החוסר תקציב וחוסר בשחקנים .בעונה הזאת אני כבר מאמן מוסמך ועומד בראש הקבוצה,הבאתי שחקנים מכל המקומות מעין "לגיון זרים" כי לא הייתה לי ברירה, קשה למצוא שחקנים מקומיים.לבקעה יש תקציב גבוה ומשכורות,הם השקיעו כסף רב וגם הביאו את ליאור זאדה שהיה מאמן בנוער של הפועל ירושלים ושחקנים שרובם ירושלמים והובאו דרכו".

לגבי המשחק עצמו אמר בוזגלו לדאבל פס,"הכל יכול לקרות.בקעת הירדן אחת הטובות בכל מחוזות ליגה ג' ונצטרך להוכיח את עצמנו ,אנו לא פייבוריטיים כי הביתיות לא תשחק פה ומי שיהיה טוב יותר ינצח ויתקרב לעלייה."

 

אוהד בוזגלו מאמן אריאל(עומד)."אנחנו לא פייבוריטים במפגש הזה.".(צילום:לירן דורף)

 

גם ליאור זאדה מאמן הבקעה מאמין בקבוצתו אך טוען שהכל פתוח בקרב הצמרת,"זה באמת משחק של עונה שלמה , אין הרבה מה לתקן ואנו פוגשים את היריבה הכי קשה שלנו בחוץ . בבית ניצחנו אותם רק בדקה ה 90.המגרש באריאל מדאיג אותי וקשה לדעת לטובת מי המגרש הגרוע עדיף,לא ניתן לקבוע מה יהיה אבל מי שיהיה משוחרר יותר וקר רוח הוא זה שינצח . הרמות של הקבוצות מאוד שוות וההכרעות יכולות להיות מדברים קטנים, יש אצלנו כמה שחקנים צעירים שיצטרכו להתעלות על עצמם .אני שנה ראשונה ומוקסם מהמקום ואנו השקענו המון השנה ולכן מאוד חשובה לנו העלייה לליגה ב, יש תנאים מעולים וכמובן חום ואהבה ולכן כייף לי באופן אישי להיות פה .אוהד בוזגלו מאמן משקיען שיודע להכין את הקבוצה שלו טקטית מצויין ומי שיהיה טוב יותר ינצח,לקבוצה גם הורדה נקודה וזה מאוד משמעותי וגם הנצחון עודף שלנו משמעותי. משחק לטובתנו המפגש האחרון שיתקיים בין אריאל לפ"ת אבל אנו לא מסכלים על זה כרגע ומתרכזים בשישי הקרוב".

 

ליאור זאדה מאמן בקעת הירדן(עומד)."אני מודאג מתנאי המגרש באריאל".(צילום:לירן דורף)

 

שוחחנו גם עם בלמי אריאל יוסי ויגדור ושירן כוכבי,יוסי ויגדור אינו מתרגש במיוחד מהמפגש ואמר לנו,"אמנם לא הייתי אי פעם במצב של עליית ליגה לכל אורך הקריירה אך אני בחור אדיש מטבעי ואינני חושב על המשחקים לפני יום המשחק עצמו,אני אוהב לדבר על המגרש עצמו ולא מסביב,אפילו לא עם האנשים הקרובים אליי ביום יום." ויגדור גם נשאל לגבי המפגש הקודם בין הקבוצות בו ניצחה הבקעה והאם אין לו חשש שהסיפור יחזור שנית,"המשחק הקודם הוא הסטוריה,היינו שם הרבה יותר טובים ושלטנו לאורך רוב המשחק אך הכדורים לא נכנסו והקלישאה המפורסמת שאם לא כובשים אז סופגים קרתה וחטפנו גול בדקה ה -90,אני חושב שהבקעה צברה בטחון אדיר מהמשחק הזה והמשיכה את המומנטום מאז ועד עכשיו''.שאלנו את ויגדור האם לדעתו קבוצתו טובה יותר מהבקעה ומבית"ר פתח תקווה מבחינת רמת הכדורגל."לדעתי הקבוצות די שוות,ההבדל המשמעותי היחידי הוא שפתח תקווה והבקעה מפרקות קבוצות לחתיכות ומביסות אותן ללא רחמים בעוד אנחנו לעיתים קרובות מנצחים בדוחק,ראה מקרה הדרבי בשבוע שעבר או מול בית"ר אורנית החלשה''.לויגדור מילה אחרונה לעבר הקהל,"היו מספר פעמים שהיינו בטוחים העונה שהקהל יגיע בהמוניו מרחבי העיר ויעודד ולצערי זה לא קרה,אני מקווה שתושבי העיר יבינו את חשיבות המשחק הזה ואת משמעות העלייה לליגה ב ויגיע לעודד אותנו,אנו צריכים אותו."

 

יוסי ויגדור בלם אריאל."מקווה שהקהל לא יאכזב הפעם ויגיע בהמוניו,אנו זקוקים לו."(צילום:לירן דורף)

 

בניגוד לויגדור לשירן כוכבי הבלם לצידו יש כבר כעת מחשבות על המשחק."לא אסתיר זאת,אני מתרגש כבר מתחילת השבוע ואין ספק שזהו משחק העונה".כוכבי גם מאמין שקבוצתו מבחינת כדורגל טובה יותר משתי יריבותיה לצמרת,"ניצחנו את פתח תקווה ומול הבקעה בסיבוב הקודם שלטנו ללא עוררין על כר הדשא אך נעקצנו עמוק בתוך תוספת הזמן ותוצאת המשחק שיקרה לגבי יחסי הכוחות בינינו.אם נגיע כאגרוף אחד ומאוחד אין לי ספק שננצח בשישי."כוכבי גם נשאל לגבי מה מייחד השנה את אריאל כקבוצה."לפני המגרש בכלל אנחנו חברים,אנו מתראים גם מחוץ לתחומי הכדורגל ועוזרים אחד לשני ממש כמו אחים,אין הרבה קבוצות שיש בתוכן כזו אהבה ודאגה אחד לשני." כוכבי גם קורא לקהל הרחב להגיע למשחק."זהו משחק העונה שלנו,כל משחק הוא כמו גמר גביע,אני מבקש שמלבד הקהל הקבוע שמלווה אותנו ותומך ללא הרף שהעיר תתאחד ותגיע בהמוניה זהו המשחק החשוב ביותר שיכול להכריע עונה שלמה."

 

שירן כוכבי(בכחול),"כל משחק הוא כמו גמר גביע מעכשיו."(צילום:לירן דורף)

 

מנגד ניסים אזרזר קשרה הצעיר של בקעת הירדן בטוח בקבוצתו ומאמין שבשישי הקבוצה תנצח,"אנו מרחק נגיעה מליגה ב ובתוכנו אנו יודעים שנצחון במשחק הזה ואנו עם רגל וחצי בליגה ב,במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחנו למרות שנותרנו בעשרה שחקנים וכבר אז ראו מי מבין השתיים הקבוצה הטובה יותר." אזרזר לא מסתיר את התרגשותו ויודע שזהו אינו משחק רגיל."אין ספק שזה לא עוד משחק,עונה שלמה מוטלת כאן על הכף וכמובן שיש בי התרגשות מסויימת מכיוון שלא כל יום משחקים על הזכות להעפיל ליגה." אזרזר בטוח שקבוצתו היא הטובה בליגה אך מודאג במעט מתנאי המגרש."אין ספק שאנו הקבוצה הטובה בליגה ולא אני אומר זאת אלא כל קבוצה שתשאל בליגה ג' שרון,אני מודה שתנאי המגרש יקשו עלינו מאוד לפתח את המשחק הטכני שלנו אך אני מקווה שלמרות זאת נשכיל לנצח."

 

ניסים אזרזר(בתכלת),"עונה שלמה מוטלת על הכף."(צילום:לירן דורף)

 

אם כך הכל מוכן וערוך למשחק העונה ביום שישי והקהל הרחב מוזמן כמובן בהמוניו להגיע ולעודד או סתם לחזות במשחק מעניין שעשוי לקבוע את זהות העולה לליגה ב.אנו כמובן נהיה שם ונעביר לכם את כל התמונות והאירועים עוד ביום שישי.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין ספק
(תומר: 20:36 28-04-2009)
אין לי ספק מי תנצח במפגש הזה הסקעה קבוצה טובה יותר והייתי במשחק הראשון ששם הם גם ניצחו חבל לאריאל על הזמן פשוט אל תופיעו עדיף
2
ניתוח מהיר ופשוט.
(מכיר את שתיי הקבוצות: 20:38 28-04-2009)
בעמדת המאמן-בוזגלו עדיף הוא מאמן תותח שיגיע רחוק וליאור זאדה מאמן יסודי ומשקיען שעבורו זאת הזדמנות פז. ההגנות של שתי הקבוצות שוות,הקישור של בקעה טוב יותר והחלוצים של אריאל טובים יותר אני אומר שהלחץ ידבר ולדעתי משחק של 1:0 לכאן או לכאן.
3
דעה של שחקן בליגה
(שחקן של אחווה טייבה: 21:01 28-04-2009)
אני חושב ששתי הקבוצות טובות אבל מהמר שאריאל תיקח את המשחק.
4
המגרש לא כזה גרוע
(שלומי: 23:47 28-04-2009)
הבקעה הגזימו כאילו הם רגילים לבלומפילד המגרש באריאל לא כזה גרוע תבואו תשחקו כדורגל תשאירו את הנקודות ותחזרו הבייתה.
5
בקעת הירדן כנסו
(פסיכולוג: 09:52 29-04-2009)
תנסו להזכר איך הרגשתם ושיחקתם כשג'לג'וליה ניצחה אתכם 1:0 בבית ובשניי ההפסדים הצורמים לפ"ת,באיבוד נקודות בטירה ובג'לג'וליה תקחו את הזיכרון הזה לאריאל ותחשבו עליו כול ה משחק זה יעזור לכם.
6
אנחנו מעדיפים את פ"ת
(יפואיקו: 10:12 29-04-2009)
האלופה פה תשחק בדרום א' אז עדיף בעמישב, בלי לקחת כסף על כרטיס. חוץ מזה, אנחנו אוהבים את חן לניב. עשינו לו את כל ההכנה.
7
למספר 2
(כפיר: 11:16 29-04-2009)
למספר 2 איך אתה אומר שבוזגלו עדיף על זדה.זה עונה ראשונה שלו כמאמן וזדה כבר 10 שנים מאמן מצליח .הוא טקטיקן ואימן אותי 3 שנים בילדים בהפועל .הוא גאון כדורגל.אז עם כל הכבוד לבוזי זדה עדיף
8
הכי חשוב
(חיים: 17:01 29-04-2009)
לא משנה מי על הקווים כל עוד בן אברהם וניר צורף משחקים הם השחקנים היחידים שמסוכנים באריאל לא מליחי ולא טהר לב ולא מועלם רק צורף ואברהם
9
שיפוט
(שחקן אריאל: 18:41 29-04-2009)
אני רק מקווה שיבוא שופט נורמלי ולא עוד אחד שבא לעזור לפ"ת של לוזון....
10
השופט הוא
(דני: 21:02 29-04-2009)
עידן ברנשטיין שופט ליגה א
11
חחחח מגיב 8 עלוב
(זה בן אברהם: 21:08 29-04-2009)
בן מספיק עם הקשקוש ניר טהר לב זה חלוץ ענק אז אל תשמיץ.........
12
לבוזגלו
(שחקן אריאל: 21:15 29-04-2009)
איך אתה לא נותן ל2 השחקנים הכי טובים אצלך בסגל לפתוח? ניר צורף ושמוליק אשכנזי????
13
השופט הוא
(אחד שיודע: 00:11 30-04-2009)
דניאל בר נתן.
14
המשחק לא יוכרע במאמנים אלא רק במה שהשחקנים יביאו. אני ירושלמי מכיר את זדה כי חבר שלי הכי טוב שיחק אצלו ואכן הוא טוב אבל דוד שלי מכיר את בוזגלו מקורס מאמנים ואמר שהוא אחד שמבין מה שאחרים לא יכולים להבין בכול מקרה אני בכלל מעדיף שהבקעה יעלו-בהצלחה
15
בית"ר פ"ת תעלה בסופו של דבר
(OR-YHUDA P.C 1952 (הפועל אור-י: 00:35 30-04-2009)
פתח תקווה קבוצה טובה מאוד
16
סומך על
(סמארה: 00:49 30-04-2009)
אריאל,יוסי,שירן,אליקו,חמודי,שי,צורף,טהר לב,שמוליק,אריק,בן,גילי,ניקי,דור,וכמובן אוהד ...אוהב אותכם הלוואי שהייתי יכול לשחק הפציעה לא באה בזמן
17
לסמארה
(אריק: 08:07 30-04-2009)
לסמארה שיהיה לך החלמה מהירה ראינו את הפציעה שלך בוידיאו נגד טייבה.רפואה שלמה ותחזור מהר.מהבקעה
18
תודה לך מס' 17
(סמארה: 10:45 30-04-2009)
19
איפה האוהדים של הבקעה נעלמו? במשך כל המשחקים האחרונים אנו רואים איזה קבוצה יותר טובה ולמי יותר מגיע- לבקעה ללא ספק! יאללה בקעה לליגה ב' אוהבים אתכם!!!!
20
יאללה אריאל
(מיוסט: 13:37 30-04-2009)
יום שישי נפרק את הבקעה טהר לב יבקיע 2 מליחי 2 ונביס אותם ושבוע הבא גם את פ"ת .אנחנו הכי טובים בליגה ונביא גם 1000 אוהדים יום שישי
21
בקעה תשימו מגינים
(שחקן אריאל: 14:16 30-04-2009)
אנחנו לא לוקחים שבויים,משחקים כאלה הם הלחם שלנו ואנחנו באים לרסק מחר!!!!
22
תל מונד תנצחו כבר
(גלי: 14:19 30-04-2009)
תהיו גברים ותנצחו את פ"ת ככה תחסכו נסיעה ארוכה בשנה הבאה לבקעה ולאריאל,פ"ת זה יותר קרוב-תשאירו אותם איתכם.
23
אריאל
(huxh: 17:59 30-04-2009)
בעזרת השם אריאל תנצח רק בעזרת השם אמן
24
לניסים אזרזר החי בסרט!
(אריאל: 20:32 30-04-2009)
אתם אוסף של כשלונות בקבוצה אחת,יא חלש!!! אתם הכי טובים בליגה???פחחחח..הצחקת אותי עד השתנה במכנסים. תבוא לאריאל נראה לך מאיפה הדג משתין!!
25
שופט- תגובה ל-9
(אחד שיודע: 20:34 30-04-2009)
השופט הוא עידן ברנשטין שופט מליגה ארצית. ממה שידוע לי אחד שאמור לעלות ליגה בסוף העונה אז תהיה רוע בקשר לזה הוא לא שייך ללוזונים הוא מכפר סבא! בדוק !
26
ל11,זה לא בן אברהם זה אני..חחח
(יוסי ויגדור המלך: 08:39 01-05-2009)
אריאל יותר טובה מהבקעה,יש לנו את ההתקפה,קישור וההגנה הכי טובה בליגה..ננצח 2-0 קל,אף אחד לא יכול לעבור את ההגנה שלנו!
27
אריאל ניצחון!!!!
(אריאל: 10:05 01-05-2009)
אאאאוווווו....אריאל עולה.....אריאל עולה,אריאל עולה,אריאל עולה....אאאוווו
28
בוהו בהמוניכם !!!
(אבי: 10:18 01-05-2009)
זה צו 8 לכל תושבי אריאל והסביבה משחק העונה היום ב15:30 כולם מוזמנים , הולך להיות טירוף !!! קדימה אריאל
29
אששששש
(אוהד פ"ת: 10:52 01-05-2009)
יאללה אריאל תנצחו ותעלו ליגה..עדיף שאתם תעלו ולא פ"ת שבטח יעשו בושות בליגה ב'! מ-ל-ח-מ-ה
30
יש!
(שרון: 18:20 01-05-2009)
יש אריאל ניצחו ורוב הסיכויים שנעלה לליגה ב'!! בקעת הירדן קבוצה חזקה וטובה!
31
ידע לביתר פתח תקווה
(מבין כדורגל: 20:35 04-05-2009)
לאריאל הגנה חלשה מאוד בדמותו של יוסי ויגדור שנזרק מקרית אונווגם בלם אחורי שעושה שטוייות ופתח תקווה ינצלו זאת וינצחו חבל כי לאריאל יש התקפה מעולה בדמותו של גילי מועלם הדל פיירו של אריאל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?