בצל הסערה: רמת השרון וראשון לציון נפרדו ב-1:1

קלאודימיר (ברני ארדוב) קלאודימיר (ברני ארדוב)
קטמון הציגה יכולת משכנעת וניצחה 1:3 את כפר קאסם, אשקלון עם ניצחון חשוב על נוף הגליל

הפועל פתח תקווה - בית''ר ת''א/בת ים 3:1
למרות שבית"ר ת"א הגיעה בכושר רע כשהיא הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים. היא יצאה עם ניצחון חשוב משחק החוץ שמעלה אותה למקום השביעי. המלאבסים צריכים לחשב מסלול מחדש לאחר שבתקופה האחרונה הקבוצה של מסאי דגו נראית לא טוב בלשון המעטה. חניכיו של ריימונד אטוולד עלו ליתרון מוקדם מרגלי בר כהן(3). המארחת הצליחה לחזור למשחק במחצית השניה כבדקה ה-33 יעקב אבבה נגח את השיוויון. במחצית השניה בית"ר ת"א גילתה עליונות כשהיא נעזרת בשער יוצא מן הכלל לחיבורים מרגליו של אדוארדו גוררו (60) ועידו שחר (67) חתם את התוצאה.

הפועל אשקלון - הפועל נוף הגליל 0:1
נועלת הטבלה והיורדת הכמעט בטוחה, הצליחה להפתיע את נוף הגליל כשהאורחים משיגים שתי נקודות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. בעקבות הכושר הרע האורחת מתדרדרת עד למקום ה-12 כשהיא במרחק של ארבע נקודות מהמקום המוליך לפלייאוף. בדקה ה-15 עידו קוניצקי עשה את ההבדל כשהחלוץ היה עירני ברחבה והכניע את שגיא מלול.

הפועל קטמון - מ.ס. כפר קאסם 1:3
הירושלמים הצליחו להתאושש מההפסד הכואב למוליכה, מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר לאחר שפיגרו כבר בתחילת המשחק. בדקה ה-5 סאמח מרעב כבש שער נפלא שהעלה את האורחים ליתרון מפתיע. כעבור 12 דקות אשטה אווקה איזן את התוצאה. לאחר לחץ גדול של המקומיים הם מצאו את היתרון בדקה ה-70 עם בעיטה מדויקת ברחבה של וויליאם אגאדה. עמוק בתוספת הזמן היה זה צ'קול אדיס שחתם את התוצאה במתפרצת קטלנית. קטמון צימקה את הפער מראשל"צ מהמקום השני לשש נקודות בלבד.

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 0:0
במשחק משמים ונטול מצבים אום אל פאחם, מהמקום השמיני נפרדה בתיקו 0 ביתי מול עכו מהמקום העשירי. כרגע בין הקבוצות מפרידות שלוש נקודות בלבד דבר המראה כמה המאבק על הפלייאוף העליון צמוד השנה.

הפועל ניר רמה''ש - הפועל ראשון לציון 1:1
במשחק הצמרת המרתק החמישית, רמה"ש שמטה נקודות נגד ראשל"צ, השניה בטבלה. בדקה ה-34 המשחק קיבל תפנית גדולה כשאכרם שרח הכשיל את אליאור משעלי לאחר שהיה האחרון לפני השוער. משעלי תירגם את הפנדל לשער יתרון משמעותי. במחצית השניה, רמה"ש איזנה את מצב השחקנים בדשא לאחר שיובל לוין קיבל כרטיס אדום. שש דקות לשריקת הסיום היה זה מלך השערים של הליגה, גיל יצחק שמצא את השיוויון המיוחל במגרש מוצף המים מהגשם היוקד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נוף הגליל כישלון
(שושנה: 19:41 06-03-2020)
נוף הגליל השנה כישלון בגלל מאמן חלש חסר יכולת ניהול משחק . יכולת להעביר אימון לא מקנה יכולת ניהול משחק . נוף הגליל נלחמת על הישארות בליגה
2
שחקן אשקלון
(אמיר: 10:51 08-03-2020)
השם של השחקן שכבש את השער לאשקלון הוא דניאל קוניצקי ולא עידו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?