חמש בום: ניצחון גדול לאיכסל על הפועל הרצליה

אביטן חוגג (נזיה סולטן) אביטן חוגג (נזיה סולטן)
הקבוצה של אלירו חודדה המשיכה את המומנטום והביסה את הרצליה באחת ההופעות הטובות שלה בליגה א' העונה

לאחר שניצחה במשחק העונה את הפועל כאוכב, החבורה של אלירן חודדה ממשיכה לחגוג והפעם על חשבונה של הפועל הרצליה שלא מצליחה להבקיע משחק שני ברציפות.

האורחים פתחו את המשחק בצורה מצויינת והחזקו הרבה בכדור אבל נתקלו במשחק ההגנה המצויין של איכסל. המשחק היה שקט ושתי הקבוצות לא איימו על השער עד הדקה ה-36 כאשר תימור אביטן הגיע לבד מול השוער, הוכשל ונשרק עבור איכסל כדור עונשין.

מיד לאחר מכן, המשחק הופסק למשך כ-4 דקות בשל הפגיעה הקשה שספג השוער של הרצליה, שקד נחמאני שפונה לבית החולים. מתן בית יעקוב ניגש לבעוט את הפנדל וקבע יתרון 0:1 להמוליכה. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, תימור אביטן בישל נהדר לאליאס זנה שהפיכל את התוצאה.

יגאל אנטיבי לא ויתר על צורת המשחק שלו והפועל הרצליה שוב ניסתה להחזיק בכדור ולהיות סבלנית. בצד השני, הפועל איכסל ידעה להתגונן ולצאת להתקפות מעבר בדיוק בזמן. המתפרצות הניבו שער שלישי בדקה ה-68 שאותו כבש תימור אביטן בצורה נפלאה, אחרי הרמה מצויינת של חן נוגן. הפועל איכסאל התפוצצה ובדקה ה-81 חן נוגן שוב בתפקיד המבשל, העביר רוחב למועמר קראקרה שקבע 0:4. מיד לאחר מכן וכעבור שתי דקות בלבד, יובל יוסיפוביץ׳ חתם על השער החמישה וסיים את חגיגת השערים.

שחקני איכסל יורדים מרוצים מכר הדשא (ענאן עמאשה)

ניצחון מוחץ למוליכת הליגה שניצלה את המעידה של כאוכב שהפסידה 2:1 לבאקה. הפער בצמרת גדל ל-4 נקודות לטובת איכסאל שהעלתה את מאזנה ל-53 נקודות. בצד השני, הפועל הרצליה סופגת את אחד ההפסדים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות וכעת יקדה למקום ה-9 ובמרחק של 5 נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף בתום העונה.

המגן של הפועל איכסאל, חן נוגן, אמר אחרי המשחק: ״אני שמח שהיום עזרתי לקבוצה ומקווה שנצליח לעלות לליגה הלאומית בסוף העונה. ידענו שהרצליה קבוצה חזקה ויודעת להניע את הכדור. אבל אנחנו עלינו עם שיטת משחק של המאמן וידענו מתי להבקיע את השערים״.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
كانت لعبة مدمن مخدرات
(محمد: 20:05 07-03-2020)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?