איתי מרדכי סיים את דרכו בהפועל נוף הגליל

עוד מאמן הולך הביתה בלאומית. מרדכי עוד מאמן הולך הביתה בלאומית. מרדכי
לאחר ההפסד המביך מול הפועל אשקלון, זומן המאמן לפגישה עם ראשי המועדון בה הוחלט על סיום דרכו של המאמן. הנהלת הקבוצה טרם החליטה על מחליף

ביום שישי האחרון הודיעה הפועל אום אל פאחם על סיום דרכו של המאמן, נועם שוהם, והבוקר קבוצה נוספת הצטרפה לרשימה והיא הפועל נוף הגליל שנפרדה מהמאמן איתי מרדכי. האחרון מונה הקיץ בתקווה להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון אבל כעת מרוחקת הקבוצה ארבע נקודות מהמקום השמיני, ואף נמצאת שמונה נקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה למשחקי המבחן מול ליגה א'.

נוף הגליל הפסידה בסוף השבוע לאחרונה בטבלה הפועל אשקלון וזה הספיק למנכ"ל הקבוצה גיל ברעם לזמן את מרדכי הבוקר לפגישה בה החליטו הצדדים על פרידה.

מהמועדון נמסר: " לאחר התייעצות בין מנכ"ל הפועל נוף הגליל למאמן הקבוצה איתי מרדכי, הוחלט לבצע זעזוע בקבוצה והצדדים החליטו להיפרד בהחלטה משותפת. המועדון מעריך ומודה לאיתי על העבודה במהלך העונה בתנאים לא פשוטים וללא מגרש ביתי ובטוח וסמוך שנחזור לשתף פעולה בעתיד".

בשעות הקרובות תיפגש הנהלת הקבוצה פעם נוספת בכדי לדון בשמות של מחליפים שעשויים להגיע על חשבונו של מרדכי. 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכתובת היתה על הקיר
(שושנה: 15:09 08-03-2020)
לא מפתיע . מאמן שחלש בניהול משחק שאיבד את חדר ההלבשה
2
התייעצו????
(אזרח: 15:44 08-03-2020)
מה זה התייעצו? המנכ"ל אמר למאמן : אני רוצה להתיעץ המאמן: אני מציע שתפטר אותי . המנכל: טוב סבבה המאמן: תודה מקרב לב מתנ"ס נוף הגליל
3
תתעדכנו
4
שגיל ברעם יאמן
(דוד: 23:38 08-03-2020)
גיל ברעם רק מפריע

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?