אדיר אטיה: "אנחנו צריכים לנצח בכל משחק וזה לא משנה אם זה איכסל או קבוצה אחרת"

רוצה לנצח בכל משחק. אטיה (דאפר מחאמיד) רוצה לנצח בכל משחק. אטיה (דאפר מחאמיד)
בעירוני קריית אתא מתכוונים בדריכות לקראת המשחק מול המוליכה שמצדה לה מטרות משלה. אלימלך: "הניצחון הקרוב לא יכריע"

אחד המשחקים המרתקים של המחזור הקרוב במחוז הצפוני יהיה קרב קצוות בין הראשונה הפועל איכסל לבין הלפני אחרונה, עירוני קריית אתא, שירדה לשם רק לפני שבועיים בשל פירוקה של אסי גלבוע. באיכסל אומנם מרוצים מהמקום הראשון אבל מבינים כי המאבק טרם הסתיים ויהיה כזה עד לסיום העונה.

קשר הקבוצה, איילון אלימלך, התייחס להצלחה בתקופה האחרונה: "אין ספק שסגל מלא עוזר לנו בתקופה האחרונה וזה כמעט ולא היה לנו בתחילת העונה. אני חושב שהיכולת שלנו ראויה לליגה הלאומית ונצטרך להמשיך ולעשות את העבודה מדי שבוע מקצועית ומנטאלית. אני לא חושב שהניצחון הקרוב ייתן לנו את העלייה והמשחק הקרוב לא יכריע כלום. זה משחק סופר קשה נגד קבוצה שהמקום לא משקף את היכולת שלה במיוחד שמדובר במגרש קשה".

מהצד השני גם בקריית אתא מבינים כי כל משחק עבורם הוא קריטי ואם הקבוצה לא תנצח מהר ככל שניתן היא תרד לליגה ב'. שחקן הקבוצה, אדיר אטיה, אמר לקראת המפגש: "אין ספק שהסיטואציה סביב אסי גלבוע השפיעה אבל זה לא אמור לשמש כתירוץ אבל אנחנו מאמינים ליגה. המשחק הקרוב הוא כמו גמר גביע וזה יהיה ככה בשבעה משחקים ולא משנה אם מול איכסל או מול קבוצה אחרת מתחתית. איכסל קבוצה מצוינת אבל אנחנו באים לקחת נקודות ואלעד בראון מכין אותנו בצורה נהדרת ויש לנו את רוני דורה שנותן לנו שקט ומשכורות בזמן ואנחנו נצטרך לעשות את העבודה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אשליות
(אוהד: 14:00 11-03-2020)
איכסאל פותחים לכם את השושנה אתם ירדתם מגדל מנצח בזלפה ונגמר לכם ביי לליגה א
2
קרית גתי
(בלם: 14:32 11-03-2020)
בלם מהטובים בליגה מאמין שישאיר את הקבוצה בליגה כמו שעשה בקרית גת בהצלחה אדיר אוהבים אותך
3
רק נצחון
(איכסאל: 15:07 11-03-2020)
אנחנו ננצח .לא יעזרו כל ההכנות של קרית אתא חוסרים עם נצחון
4
ליגה א
(ניצן: 19:00 11-03-2020)
בלם מצוין עם רגל שמאל טיבעית , היחיד שמספק את הסחורה באתא.
5
אלעד בראון מוריד אותנו ליגה
(אחד שמכיר: 03:34 12-03-2020)
לא מבין איך רוני דורה עדיין לא פיטר את בראון, חלש, לא יודע לעשות חילופים, נכנס ללחץ, ניהול משחק מבולב, רק יודע לדבר... חבל חבל שאנחנו יורדים בגלל מאמן חלש מאד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?