בעקבות ההחלטה על ביטול הליגה: התגובות מליגה א' דרום

הבריאות מעל הכל. שחקני מרמורק (מוחמד סרסור) הבריאות מעל הכל. שחקני מרמורק (מוחמד סרסור)
לפני פחות משעה התקבלה החלטה על ביטול הליגות הנמוכות באופן גורף, את ההחלטה הדרמתית קיבלו הגורמים בליגה א' דרום תוך כדי הבנה שמדובר במשבר בריאותי

רגע לפני היישורת האחרונה בליגות א', קיבלו בהתאחדות לכדורגל יחד עם משרד הבריאות את ההחלטה שהליגות הנמוכות לא יתקיימו ככל הנראה עד סוף מרץ. לאחר קבלת התקדים, קיבצנו לכם מספר תגובות היישר מהשטח.

מנהל הפועל בקעת הירדן, שרון עובדיה, הגיב לביטול: "ההחלטה היא נכונה ונבונה של ההתאחדות לכדורגל כי בריאות השחקנים מעל הכל".

האיש החזק של הפועל מרמורק, מוטי אברגיל, הגיב: "אין ספק שזו החלטה נכונה ואין מה לשחק כאשר אין אוהדים ובכלל שגרת החיים השתנתה, יש עננה סביב ההתנהלות היום יומית וכאשר שגרת החיים תחזור למסלולה אז אפשר לחזור לשחק. עדיף להימנע מהתקהלויות והכדורגל בסוף אמור להיות צ'ופר והנאה".

מנהל הפועל כפר שלם, אשר עזרן, ציין: "אנחנו מקבלים את ההחלטה בהבנה וכבוד רב וזאת למרות שאנחנו במומנטום ובכושר נהדר אבל הבריאות מעל הכל".

חבר הנהלת מכבי קביליו יפו, טל משיח, התייחס ואמר: "זה יום עצוב לספורט בישראל ובעולם אבל יש דברים מעבר לספורט וזה בריאות הציבור וכרגע זה הכי חשוב. לא היה מנוס מהחלטה זו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הקפאה
(יעקב: 13:25 13-03-2020)
להקפיא ולא לחזור העונה לשחק להתחיל עונה הבאה מחדש אין אפשרות לחזור ולשחק השחקנים צריכים לחזור לכושר משחק וכושר אישי יקח חודש חודש וחצי נכנסים לקייץ אין טעם
2
לכבוד הפועל מרמורק
(שערים: 15:03 13-03-2020)
אין לכם בעיה לשחק מרמורק כל השחקנים עם המשפחות ביציע כולל הקבוצה היריבה והשופט והקוונים אתם לא מגיעים ל100 איש.
3
תגובה למגיב מס 2
(יגאל: 17:08 13-03-2020)
למרות ששעריים אירחו את 2 הדרבים האחרונים הייתם במיעוט לעומת האצילים. א י בטוח שאינך מהשכונה כי מסתפח מבורדק
4
לבטל את הליגה
(שחקן בבידוד: 21:32 13-03-2020)
אני אומר יש עד שחקנים שנמצאים בבידוד ואנכנו בקשר עם עד שחקנים ואנכנו החלתנו שאנכנו לא נגיע גם עד חודש כי זה לא פייר שאנכנו בבידוד וקבוצות ישחקו זה מיותר ולא נכון היום ולא מחר צריך לבטל את התחרות הלא צודקת מי שמקבל את ההחלטה צריך לבטל את כל ליגות לשנה
5
Hakoach/ finn comment
(Eli.c.n.y: 01:45 14-03-2020)
It's good chance for hakoach to separated from amidar. Find a new sponsor and clear one, and rebuild so when Health crisis end. Could end its own crisis and eventually climb up to the place it deserve!!!
6
החלטה נכונה אין ברירה
(סיימון יבנה: 01:55 14-03-2020)
לטובת הכלל שחקנים באוהדים של כל הקבוצות בליגה אלף עדיף להקפיא את הליגה כעת עד הזדמנות ראשונה ולקיים אפילו שני משחקים בשבוע
7
אין פרנסה
(צצו הגדול: 16:57 14-03-2020)
יבוייה יוולדי אין כסף אין פרנסה ....סגל עזור לי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?