נועם שוהם: "סבלנות ודרך בכדורגל הישראלי זה מצרך מבוקש שעוד לא קיים"

הופתע מהפיטורים? שוהם (שלומי גבאי) הופתע מהפיטורים? שוהם (שלומי גבאי)
המאמן שעזב את אום אל פאחם הופתע מהעיתוי, אבל לא שומר טינה וגם מביע התייחסות למשבר הקורונה

עוד לפני שהכדורגל הישראלי פסק, החליפו בליגה הלאומית לא מעט מאמנים וביניהם נועם שוהם סיים את דרכו בהפועל אום אל פאחם והוחלף על ידי איסמעיל עמאר. שוהם שדיבר לאורך כל התקופה שלו על הקרבה לקהל המקומי והרצון להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון, מדבר על סיום דרכו בקבוצה ומעט הופתע מהעיתוי.

שוהם: "זה ישמע קצת מוזר אבל אום אל פאחם זה המקום שבו למדתי באמת מה זה להתמודד עם אתגרים אמיתיים ועם דברים שלפעמיים מאמן עובר במשך כמה שנות אימון .לצד קהל נפלא ואנשים טובים שמנהלים את המועדון הזה נאלצתי להתמודד עם שינוים דרסטים בסגל השחקנים והרבה מאוד פציעות היה ברור לי שנצטרך לייצר הצלחות תוך כדי תנועה ושינויים גדולים בסגל. הקהל מאוד תובעני ורף הציפיות של הקהל עלה לאור הניצחון ההירואי על מכבי תל אביב והמשחק הנהדר שהצגנו נגד מכבי חיפה למרות ההפסד. בכל מקרה עשינו שינויים רבים בסגל והתמודדנו עם הרבה פציעות לייצר יכולת גבוהה ותוצאות זה תהליך לפעמיים הוא קצר יותר ולפעמיים ארוך יותר אבל בכל מקרה להתוות דרך והרגלים לשחקני כדורגל ולבסוף לחבר את הבודדים לקבוצה מנצחת לא לוקח שבוע שבועיים זה הרבה עבודה קשה. כנראה שבכדורגל שלנו רוצים תוצאות מידיות יש לנו מאמני כדורגל מצויינים ולא קוסמים אבל כנראה שסבלנות ודרך בכדורגל הישראלי זה מצרך מבוקש שעדיין אין לאנשים שמנהלים אותו אני מאמין שכדי שהכדורגל שלנו ישתנה זה יצטרך להגיע גם.
בקשר לעיתוי לא הופתעתי רק התאכזבתי מעט כי רק מי שהיה קרוב למערכת יודע עם מה הייתי צריך להתמודד וכמה השקעתי בשביל לייצור קבוצה איכותית ומנצחת . אבל אני בטוח שהתקופה הזאת נתנה לי כלים רבים ויכולת להתמודד עם דברים ואתגרים כמו שאני תמיד אומר כל קושי הוא אתגר לא מכשול".

המאמן גם לא פוסח מדעתו על משבר הקורונה ובעיקר נזכר בילדות: "כמי שמתעסק בספורט מילדות קשה מאוד הניתוק הפתאומי הזה אך לכולנו ברור שבריאות קודמת לכל התמודדנו כעם מאוחד עם משברים גדולים ואני בטוח שגם את זה נעבור . הכדורגל והספורט כרגע בצד כספורטאים וכבני אדם נצטרך הבין איך אנחנו נוכל לתרום לקהילה כדי לעזור במעט שנוכל לאנשים לקהילה לעבור את התקופה הקשה והמאותגרת הזאת".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נועם שוהם
(אוהד: 13:44 20-03-2020)
מאמן של סוכנים לעולם לא יצליח
2
ליגה א
(איתי : 21:13 20-03-2020)
מאמן חלש מאוד , מאמן של סוכן , אין לו מושג
3
המאמן הכי גרוע בהיסטוריה
(רוני מקרוני: 22:55 20-03-2020)
לא היה כזה מאמן גרוע בהיסטוריה מגוחך עושה צחוק מממעמד המאמן
4
נועם אתה אידיוט!
(יהודה: 11:37 21-03-2020)
נועם אני לא מבין מה אתה קשור לאימון אין לך מושג באימון. היית שחקן לא רע. אבל להיות מאמן אתה פשוט לא מתאים. יש לך יחסי אנוש בערך כמו הגובה שלך במילה אחרת נמוכים מאוד. בלי אבי נימני אתה עובד ברמי לוי.
5
נועם מאמן חלש !
(שלומי: 16:00 21-03-2020)
נועם לא כל שחקן טוב יכול להיות מאמן. אין לך כלום בקופסא אתה לא מתאים להיות מאמן רק אבי נימני דוחף אותך בגלל שהוא רוצה לעזור לך כי הוא מבין איזה מסכן אתה.
6
הפוסל במומו פוסל
(אמן תישאר מובטל!: 16:43 21-03-2020)
מאמן בינוני ואיש לא אמין מיסודו, שומר נפשו ירחק.
7
נועם שוהם
(אוהד: 22:11 21-03-2020)
אתה בובה על חוט סוכנים קובעים מי ישחק מי לא אתה דפוק בחיים לא תתקדם
8
שוהם כנס
(עמי: 23:53 21-03-2020)
מאמן אפס חלש מאוד שחקן הייתה מאמן אתה לא שב בבית תחפש ענף אחר אפס
9
חברי קצת כבוד.
(יבנאי.: 23:10 22-03-2020)
חברי קצת כבוד די למילים הלו יפות כל התגובות לא מקובלים עלי בכל אופן אפשר לדבר בצורה. יותר תרבותית.ויפה
10
נועם מאמן מעולה
(אברהם : 09:55 23-03-2020)
הוא מתאים לאמן בליגת העל לאמן שחקנים יותר איכותיים ומקצועיים כמו שהוא עצמו היה שחקן מצויין [ ימי מכבי תל אביב הבלתי נשכחים ] וכן גם מזל לא יזיק לקרוא כאן את התגובות ולהקיא כמה שנאה ורוע ושמחה לאיד יש באנשים ועוד אומרים שיהודים זה העם הנבחר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?