ראשי קטמון דחו את בחירות הועד המנהל בגלל הקורונה

לא יודעים מה יהיה בעתיד. שחקני קטמון (דני מרון) לא יודעים מה יהיה בעתיד. שחקני קטמון (דני מרון)
הבחירות שהיו צריכות להתקיים בשבוע הקרוב נדחו למועד לא ידוע. כל אנשי המועדון הוצאו לחופשה ללא תשלום

בדומה לרוב קבוצות הליגה הלאומית, גם אנשי הפועל קטמון החלו בימים האחרונים בהוצאת אנשי המועדון לחופשה ללא תשלום. בקבוצה הירושלמית מבינים כי הפגרה סביב נגיף הקורונה, העובדה שישנו איסור על אימונים וטרם ברור כיצד ומתי הליגה תתחדש הביאה לכך שגם אנשי הקבוצה הבוגרת יצאו לחל"ת. "אנחנו מחכים להחלטת המנהלת בנוגע להמשך קיום משחקי הליגה ולפיה נפעל".

מעבר לכך, בתחילת השבוע היו צריכות להתקיים בחירות לועד המנהל שנדחו למועד לא ידוע. בהודעה שיצאה מטעם אנשי המועדון נכתב: "לאור האירועים הדרמטיים וחסרי התקדים הפוקדים את מדינתנו (ועולמנו), החליטה ועדת הבחירות לדחות את מועד הבחירות הקבוע כעת לימים 22 ו-23 במרץ למועד נדחה אשר מועדו יפורסם בקרוב. החלטה זאת לא התקבל בקלות ראש. כולנו מבינים את הצורך והרצון לשמור על שגרה מסויימת ככל הניתן, אך הנסיבות הקיימות, ובכללן חוסר הוודאות הקיים כרגע (בענף הכדורגל ובכלל), חוסר הפניות של רבים מחברנו (בין היתר, המועמדים השונים), וכן שיקולים נוספים, לרבות שיקולי נראות, הובילו להחלטה זו.

יובהר, כי ההחלטה התקבלה על דעתו של יועצה המשפטי של העמותה, ולאחר היוועצות שקיימה הוועדה עם חברי הוועד המכהנים וכלל המועמדים בבחירות, אשר הסכימו כולם עם ההחלטה לדחות את הבחירות. בתקווה לימים טובים יותר ובברכת בריאות איתנה לכל".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שי אהרון הוא הבעיה היחידה והקשה של קטמון איפה שהוא נוגע לא צומח דשא ....
2
מאמן מקצוען
(אריאל בן הרוש : 14:28 22-03-2020)
יש לקטמון מאמן ברמה מאוד גבוהה מקווה שיחתמו אותו לעוד 5. שנים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?