פרוייקט הקורונה: הפועל הרצליה

רוצים להמשיך. שחקני הרצליה (דאפר מחאמיד) רוצים להמשיך. שחקני הרצליה (דאפר מחאמיד)
לאור אי הוודאות סביב עתיד הליגות הנמוכות, יוצא אתר "דאבל פס" בפרוייקט מיוחד ובו ההצעות של הקבוצות לפיתרון המשבר מבחינה מקצועית וכלכלית

  ההתאחדות לכדורגל צפויה להחליט בקרוב החלטות גורליות עבור הכדורגל הישראלי והליגות הנמוכות, וזאת לאור נגיף הקורונה שפשט על העולם כולו וגם על מדינת ישראל. אתר "דאבל פס" מתחיל בפרוייקט מיוחד בו הוא נותן הזדמנות לקבוצות השונות להביע את דעתם בסוגיה, ובעיקר לתת את ההצעה המתאימה להתאחדות לכדורגל לגבי המשך העונה המקצועית וגם כיצד ההתאחדות תוכל לסייע לקבוצות בפן הכלכלי לאור המשבר הגדול במשק שידעה המדינה מאז ומעולם.

בהפועל הרצליה טרם גיבשו עמדה לגבי המשך העונה כאשר עבור המאמן, יגאל אנטבי, נראה כי הוא עדיין המום מגודל המגיפה ואמר: "זאת מכה גדולה נפלה שאני מקווה שתסתיים בקרוב. אין ערך לכדורגל ולספורט בכלל כאשר כל החיים השתנו וצריך לעבור את זה ביחד. לדעתי צריך להמשיך את הליגה כאשר המגפה תסתיים ואז אולי לקצר את פגרת הקיץ. לא יהיה פייר לסיים את העונה. יש כאן קבוצות שמתמודדות על העלייה ויש מועמדות לירידה והכל פתוח".

על הפגיעה הכלכלית אמר המאמן: "הפגיעה הכלכלית היא כבדה ולא רק בכדורגל בכל תחום שהוא. הכי חשוב כרגע שנעבור את הכי מהר ועם כמה שפחות נזק ובריאות לכולם".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רק ג’מיל
(הפועל הרצליה : 10:06 24-03-2020)
יש את אלי לא לדאוג גב כלכלי חזק מאוד
2
אין משכורות
(אביהו: 19:07 25-03-2020)
בינתיים השחקנים לא קיבלו את משכורת חודש פברואר שהיתה אמורה להינתן להם עד 20/3.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?