יוסי אסייג: "אני תמיד נאמן למקום עבודה שלי ושמח מכל הלב שנשארתי בנורדיה"

מתגעגע לכדורגל. אסייג (שלומי והבה) מתגעגע לכדורגל. אסייג (שלומי והבה)
בלעדי. מי שנחשב לחלוץ הטוב ביותר בליגה א' בשנים האחרונות, חווה עונה פחות טובה אבל עדיין נאמן לקבוצתו וגם מתגעגע לשגרה תחת נגיף הקורונה

יוסי אסייג שלט בליגה א' בשנים האחרונות כאשר חווה עליות אדירות עם מספר קבוצות, וגם הקיץ קיווה לעשות זאת עם בית"ר נורדיה אך עד עתה הקבוצה מהבירה כשלה במשימותיה ולאחרונה קיוותה להעפיל לפלייאוף העליון וזה נעצר בינתיים בשל נגיף הקורונה.

אסייג לא דיבר במהלך העונה וכעת הסכים להתראיין והתייחס למגפה ששינתה את העולם.

אסייג: "כולנו עם תחושה לא טובה וכולנו מאחלים לבריאות האנשים וגם מתגעגעים לכדורגל, פתאום להפסיק את אורח החיים שלנו זה לא פשוט במיוחד שכולם השקיעו מאמצים וגם אנחנו רצינו להגיע לפלייאוף ופתאום זה נעצר בשנייה ולא היינו מוכנים לזה ובכלל אף אחד לא האמין שזה יקרה בעולם. אני בכלל חושב שכולנו צריכים להודות לקב"ה שנתן לנו להירגע מכל הדברים מסביב וכל אחד צריך לחשוב על עצמו ולקבל הכל באהבה. לגבי הליגה אז אני מאמין שההתאחדות תקבל את ההחלטה הטובה ביותר ואולי נחזור לשחק מהנקודה שסיימנו. אני אופטימי אבל אם זה יימשך יותר מדי אז קרה לי לראות למרות שהכדורגל חסר לכולם".

החלוץ מודע לציפיות הרבות ממנו בקיץ האחרון ואמר: "אני לא יודע מה התפקשש העונה אבל כנראה שהאנשים התרגלו שאני נותן הרבה גולים והקבוצה שלי מסיימת במקום הראשון, אבל יש שנים כאלה שזה לא קורה ואומנם יכלתי לעזוב במהלך העונה אבל החלטתי להישאר כי אני תמיד שומר אמונים לאנשים שנתנו לי ואני רוצה להחזיר להם. בכלל נתתי העונה 13 שערים שזה לא מובן מאליו אז השנה כנראה לא אהיה מלך השערים ומגיע קרדיט ענק לאוהד קדוסי שאני מאוד אוהב אותו ובכלל הוא חלוץ טוב. זה או שיש לך את זה או שלא ולקדוסי יש את זה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מכירים אותך מספיק עזוב אותך מערבובים כמה פעמים מכרתה אותם להימורים אתה ושמש הרסתם את הקבוצה רציתה לעזוב כמה פעמיים לא נתנו לך
2
את מה שקיבלתה בנורדיה לאור הירידה בכושר אז יפה מצדם שהחזיקו אותך בשכר של ליגת על שהסיכויים שלהם נהיו קלושים לעלות.
3
רישום לחלת
(רון: 22:15 26-03-2020)
אתה תמיד דואג רק לכסף ולא לשום דבר אחר
4
מגיע לך שלא עלית ליגה
(אדם: 05:11 27-03-2020)
אתה חסר ערכים לאנשים שסידרו לך עבודה לכן כל החיים תסבול בקבוצות חלשות כמו נורדיה ולא בכפר שלם כמו שהתחננת להיות
5
יוסי
(יוחנן: 16:05 28-03-2020)
בן אדם גדול וחלוץ ענק הלוואי היה בכפר שלם עם קדוסי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?