אמיר לביא: "לא זכינו מן ההפקר. אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה והגיע לנו לעלות"

דאבל דייט עם הפועל איכסאל דאבל דייט עם הפועל איכסאל
ההודעה הדרמטית של ההתאחדות לכדורגל בישראל על סיום הליגות הנמוכות הביאה להכרזה אוטומטית על כל העולות מהמקומות הראשונים בליגות, אחת מהן היא כמובן הפועל איכסאל עמאד מליגה א' צפון שחוזרת אל הליגה הלאומית בסערה. תפסנו את שחקני הקבוצה טימור אביטן, נוגן חן ואמיר לביא לשיחת זכייה, התמודדות עם משבר הקורונה והרבה מעבר. תתכוננו לפרק מצחיק במיוחד של "דאבל דייט"

 אף אחד לא שיער לפני כחודשיים וגם לא לפני כחודש, שכך יסתיימו להן הליגות הנמוכות בישראל. חלקן מן הליגות היו צפופות מאוד, בצמרת ובתחתית והסיום היה אקורד משונה מאוד לכל מה שקרה פה בתקופה האחרונה. אחת הקבוצות שללא ספק זכתה בשלל הגדול ביותר היא כמובן זוכת ליגה א' צפון, הפועל איכסאל, שבאופן אוטומטי עולה מן המקום הראשון בו שהתה טרם הפסקת הליגה, הישר אל הליגה הלאומית.

לאחר עונה מוצלחת ביותר מבחינתם, עם התבססות בצמרת הליגה כבר מההתחלה וכיבוש המקום הראשון במחזור האחרון לפני סיום הליגה בתחילת מרץ, הפועל איכסל יכולה לנשום לרווחה ולסמן את הוי הכי גדול שכל קבוצה משתוקקת לסמן מהמחזור הראשון- עליית ליגה.

"זה מאה אחוז שמחה" אומר לנו קשר הקבוצה אמיר לביא "מבחינה מקצועית הכי הגיע לנו לעלות". כשנטען בפניו כי הקבוצה עלתה ליגה כאשר זכתה מן ההפקר ענה "אני לא חושב שזכינו מן ההפקר כי אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה ועשינו את העונה הכי גדולה מכל הקבוצות".

"זאת הייתה המטרה שלנו מתחילת העונה", טוען נוגן חן וממשיך "לאורך העונה היינו מקום ראשון והצגנו את הכדורגל הכי טוב ואיכותי ככה שזה לא בא סתם, זה הגיע לנו". וכמובן שגם לא שכחנו את מלך השערים של הקבוצה טימור אביטן: "אני שמח שאני מלך השערים של הקבוצה, אם היו עוד משחקים יכול להיות שהייתי כובש עוד שערים".

אז מי משאיר אבק לשניים האחרים? כמה שערים באמת יש לנוגן חן בקריירה? ואיך נראות הנסיעות הארוכות מאשדוד לאיכסל? כל זאת ועוד, בפרק השני של "דאבל דייט".

לצפייה בתוכנית לחצו כאן



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביזיון
(עבד: 16:51 20-04-2020)
שחקני והנהלת בני עקיבא איכסל תמשיכו עם החגיגות שלכם ודברי ההבל עליתם ליגה מתחת לשולחן ואתם יורדים ליגה מעל השולחן עולים ליגה רק על כר הדשא ולאורך כל העונה כוכאב הציגה כדורגל נהדר ומצוין ורק מגיע לכוכאב לעלות ליגה ורק מהמגרש לא מההחלטה בזויה תפסיקו כב
2
למגיב 1
(אוהד איכסל: 01:32 21-04-2020)
תתבייש לך כבר , נמאס לנו מהדיבורים שלכם . כן עלינו במגרש וניצחנו אותכם פעמיים , עלינו למקום ראשון אצלכם בבית גם , הייתם יכולים לשמור עליו ואז הייתם עולים במקומנו !! כשמגיע אז מגיע :) בכל זאת אנו נאחל לכם בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?