אח שהוא מודל לחיקוי

תמיד ביחד. האחים סוויסה (צילום מעמוד הפייסבוק של שרון סוויסה) תמיד ביחד. האחים סוויסה (צילום מעמוד הפייסבוק של שרון סוויסה)
עולם הכדורגל נפרד מאילן סוויסה, כאשר גם אחיו שרון מספר איך התרגש בכל רגע שאילן היה מגיע לראות אותו. שרון סוויסה נפרד בדמעות

עולם  הכדורגל והליגות הנמוכות ממשיכים לבכות את לכתו של המאמן, אילן סוויסה, שנפטר לאחר מחלה קשה. מעבר לאנשי כדורגל רבים שספדו היה גם אחיו, שרון, שליווה אותו לאורך כל התקופה ובכלל השניים היו קרובים גם בעולם הכדורגל.

שרון סוויסה פרסם פוסט פרידה ובו כתב: "אח שלי היקר המודל לחיקוי שלי זה שכל חיי הערצתי לא יודע מאיפה להתחיל ובכלל לא מעכל שמדבר עלייך בלשון עבר. מי שהיה בשבילי הכל, שהתייעצתי איתו על הכל ותמיד היה חשוב לי שתיהיה גאה בי אחרי כל משחק שלך בתור שחקן ומאמן. שהייתי בא אחרי המשחק בדרך היית מתקשר אליי והיית שואל אותי מה אתה אומר? ואז הינו מנתחים את המשחק ומה היה טוב ומה פחות טוב.

פעם אחת שבאת למשחק שלי ששיחקתי בליגה ג', התרגשתי כאילו שאני עולה לגמר גביע רק הנוכחות שלך ביציע נתנה לי טירוף ומוטיבציה. שקיבלתי את התפקיד בהפועל נוף הגליל היה לי חשוב שתיהיה גאה בי והתייעצתי איתך על המון דברים ונתת לי מהניסיון שלך שעוזר לי עד היום.

כמה יחסר לי הטיולים ביחד, השיחות שלנו כי לא היית רק אח - היית החבר הכי טוב בתקופה האחרונה, הייתי צמוד אלייך כי ביקשת ממני לפני חצי שנה אחרי אחד הטיפולים אמרת לי תבוא להיות איתי ומאז כל שבוע הייתי ישן אצלך. יושבים, צוחקים והייתי משכנע אותך לאכול בחודש האחרון. הייתי איתך 24/7 וכבר היינו צוחקים שרק הייתי הולך לשירותים היית קורא לי, גם בלילה האחרון שלך קמתי אלייך בלילה ובבוקר כבר ראינו שזה עניין של זמן אז ישבתי לידך, לא זזתי, נפרדתי ונישקתי לך את הראש ואמרתי לך כמה אני אוהב אותך ופתחת לי את העיניים והתרגשת לך אח יקר.

תשמור על כולם מלמעלה ואני מבטיח לך שאשמור על המשפחה שלך מלמטה. אוהב אותך וכבר מתגעגע, המודל לחיקוי שלי".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן
(אלי מזרחי: 11:14 02-05-2020)
שרון היקר , תהיו חזקים ושלא תדעו עוד צער... אילן ז"ל היה חבר יקר ותמיד היה כיף להתייעץ ולדבר איתו... עצוב מאוד
2
מאמן ענק
(מימון שטרית: 21:39 02-05-2020)
נשמתו בגן עדן אמן
3
אדם יקר
(איציק: 06:19 03-05-2020)
נוח על משכבך בשלום אדם יקר.תנוחמו מן השמיים
4
אבדה
(אוהד : 13:06 03-05-2020)
יהי זכרו ברוך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?