שחקני בני סכנין יעברו בדיקת קורונה יזומה

יעשו בדיקות יזומות. שחקני סכנין (מאור אלקסלסי) יעשו בדיקות יזומות. שחקני סכנין (מאור אלקסלסי)
יו"ר הקבוצה שהקים מתקן רפואי בזמן הקורונה יעבור בדיקה גם בקרב אנשי המועדון. בסכנין בירכו על ההחלטה של חזרת הליגה

נגיף הקורונה גרם לרוב קבוצות הליגה הלאומית להוציא את השחקנים לחל"ת וכעת הם צפויים לחזור לפעילות בעקבות ההודעה של מנהלת הליגות על חזרתה של הליגה הלאומית בתחילת חודש יוני.

בזמן ששחקני בני סכנין לא התאמנו במסגרת הקבוצתית החליט יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, להקים באצטדיון 'דוחא' מרכז רפואי מיוחד לבדיקות הקורונה וכעת החליטו במועדון שגם שחקני סכנין ואנשי הצוות של המועדון יעברו בדיקת קורונה יזומה בכדי לבחון שאכן כל השחקנים ואנשי הצוות בריאים.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "מועדון בני סכנין מברך על ההחלטה הנכונה להחזרת הליגה , לאורך כל התקופה האחרונה נשתרשה בתוכנו האמונה שאכן תתקבל ההחלטה הנכונה וההגונה .

ספורט הישיגי מקצועי נשען על ערך התחרות. תחרות משמעה פעולה פיזית ומשחקים .

המועדון החל את הכנותיו לחזרה לשגרת האימונים על פי הנחיות ההתאחדות ומשרד הבריאות .עם תחילת השבוע הבא כל שחקני ובעלי תפקידים של המועדון יעברו בדיקת נגיף הקורונה במרכז הרפואי ״ הייא״ בדוחה.

הנהלת המועדון תיישם בקפדנות מלאה את ההנחיות ולא תרשה סטיה כל שהיא מצד שחקן או בעל תפקיד. ביום ראשון הבא יתחילו האימונים בדוחה , בכוונת המאמן לזמן מספר שחקנים מקבוצת הנוער ולהכין אותם על מנת שיהיו שותפים במסע החזרה לליגת העל".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חובה לכול שחקן
(משה : 21:25 09-05-2020)
חדוב מאוד שכול שחקן יעשה בדיקה אחד לשבוע למנוע הדבקות אחרי השחקנים יש עוד חברים משפחה חשוב מאוד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?