זעם במרמורק: "איך השחקנים יתאמנו בבידוד כאשר רובם עובדים בעבודה נוספת"

יגיעו למשחק המבחן? שחקני מרמורק (יוסי סוריק) יגיעו למשחק המבחן? שחקני מרמורק (יוסי סוריק)
במועדון מרחובות ייפגשו במהלך היום עם השחקנים וינסו לסכם על מתווה לגבי החודשיים הקרובים בהם צפויים להיערך משחקי מבחן. "מי ישלם לנו חצי מיליון שקל הוצאות לחודשיים" אמרו במועדון

ראשי הפועל מרמורק טרם נרגעו מההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לקיים את משחקי מבחן מול הקבוצה מהליגה הלאומית, כאשר הליגות הנמוכות הסתיימו כבר לפני חודש ימים.

במועדון גם שלחו עתירה לבית הדין העליון שנדחתה בשבוע שעבר, וכעת מתכוונים לשלוח פנייה לבית משפט מחוזי אזרחי. במועדון מודעים לבעיות שיווצרו בדרך למשחק, כאשר בראשן ההחלטה של משרד הבריאות לאפשר אימונים מלאים של כל קבוצות כדורגל בוגרות בתנאי שהשחקנים יחתמו על בידוד למשך חודש וחצי.

במרמורק תוהים כיצד מתכוונים לפעול כאשר שחקניהם עובדים בעבודה נוספת. "איך השחקנים יתאמנו בבידוד כאשר הם עובדים בעבודה נוספת. מה אנחנו אמורים להגיד להם שלא יעבדו וייפגעו בפרנסה" אמרו במועדון.

מעבר לכך כל שחקני הקבוצה זומנו לשיחה מול קברניטי הקבוצה בכדי להגיע למתווה לגבי השכר בתקופה הקרובה. במועדון מודעים כי ההוצאות יהיו גבוהות ואף מבהירים: "ההוצאות שלנו יהיו כחצי מיליון שקלים ואף אחד לא מבטיח לנו שנעלה אז אולי לא כדאי לנו להשקיע את הכספים האלה העונה אלא לשמור אותם לעונה הבאה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תפסיקו להתבכוון
(טפירו: 08:48 11-05-2020)
דיי כבר מספיק תגידו תודה שקיצרו לכם את הפליי אוף
2
עקרבים
(המוכתר משעריים: 17:39 11-05-2020)
חה חה ,מה לא תעשו בשביל לקבל עליה במתנה,אתם שקרנים כמו עראפת
3
אין למרמורק כסף
(מדהלה : 16:06 12-05-2020)
בגלל שאייל גולן לא נותן כסף זרקתם אותי ליבנה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?