מתן ארביב: "היינו בפורמה טוב ויכולנו להגיע לפלייאוף העליון"

אחת מתגליות העונה. ארביב (צילום: אורי רחביה- מ.כ. אור יהודה) אחת מתגליות העונה. ארביב (צילום: אורי רחביה- מ.כ. אור יהודה)
אור יהודה הרשימה במהלך העונה ואף הציגה את אחת מתגליות העונה בדמות, מתן ארביב, שכבר חושב על התקדמות לליגה גבוהה יותר

מועדון כדורגל אור יהודה הייתה אחת הקבוצות המעניינות בליגה וזאת למרות שעלתה רק בקיץ שעבר מליגה ב'. הקבוצה של יעקב טל נבנתה כראוי ולאורך כל העונה הייתה במאבק עיקש על מקום בפלייאוף העליון.

אחת מתגליות העונה של הקבוצה היה הקשר, מתן ארביב, שאומנם כבר שיחק בעבר במכבי עמישב אבל העונה ביצע התקדמות אדירה, ולא מן הנמנע כי כבר בעונה הבאה ימצא את עצמו בליגה גבוהה יותר.

ארביב דיבר על העונה ואמר: "העונה הייתה רמה גבוהה בליגה והיו קבוצות עם קהלים אדירים. היו הרבה קבוצות טובות עם שחקנים מצוינים שישחקו בליגה גבוהה יותר בעונה הבאה".

ארביב גם חשף את הסוד של אור יהודה כאשר סיפר: "נבנה אצלנו חדר הלבשה מצוין בקיץ עם שחקנים מנוסים כמו דורון רזנקוביץ ואסף חקאק והגדולה הייתה שלמרות שדורון נפצע וחקאק עזב עדיין המשכנו להיות ביחד ועשינו עונה נהדרת".

הקשר המצוין גם לא שוכח לפרגן למאמנו, ובטוח כי קבוצתו הייתה מסיימת את העונה במקום גבוה יותר: "יעקב טל ליווה אותי שלוש שנים ונתן לי הרבה ביטחון ובזכותו עשיתי את ההתקדמות הגדולה ביותר. היינו בפורמה טובה ואין לי ספק שהיינו מגיעים למקום גבוה יותר אבל ישנו כוח עליון והיה נכון לסגור את הליגה".

ארביב כבר רואה את העונה הבאה ואומר: "אני רוצה להתקדם וטרם ברור לי מה יקרה באור יהודה ששם נהניתי מאוד העונה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מתן ארביב
(חזי יעל: 12:01 18-05-2020)
שחקן עם רצון עז להצלחה , ילד שקדן שחקן שבא לעבוד כייף לראות אותו על המגרש
2
מתן ארביב
(אבי : 06:53 19-05-2020)
שחקן מוכשר עם נשמה ענקית .
3
מתן, השחקן האהוב עלי
(משה סקנדריון: 10:42 19-05-2020)
אני כבר 3 שנים עוקב אחריו ועל ההתקדמות המדהימה שלו. שחקן צנוע ואהוב על חבריו לקבוצה . לדעתי יש פוטנציאל ענק בשחקן הזה . לא יכול לחכות לפתיחת העונה . בהצלחה מתן ❤️

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?